در قله های موفقیت با طراحی سایت دیجی کالا

تمام کسانی که حتی خیلی کم از اینترنت و فضای مجازی استفاده می­کنند نام دیجی کالا را شنیده ­اند. افراد بسیاری، خرید از این فروشگاه اینترنتی را تجربه کرده­ اند. طراحی سایت دیجی­ کالا بزرگترین طراحی سایت فروشگاه اینترنتی کشور است که روزانه به طور میانگین ۸۵۰ هزار بازدید دارد. ابتدا در سال ۲۰۰۷ کار خود را با فروش کالاهای دیجیتال، تبلت و موبایل آغاز کرد اما خیلی زود حیطه­ ی فروش خود را گسترش داده و در زمینه­ های مختلف فروش لوازم خانگی، محصولات بهداشتی-آرایشی و فرهنگ و هنر به ارائه خدمات پرداخت و به عنوان موفق­ترین فروشگاه اینترنتی کشور مطرح شد. حال این سوال مطرح می­شود که چه عواملی سبب ساز این موفقیت چشمگیر بوده ­اند؟ در پاسخ به این سوال دو علت اصلی را می­توان برشمرد:

  • اول طراحی سایت  کاملا حرفه ­ای…
  • مدیریت قدرتمند تبلیغات و فروش…

طراحی سایت دیجی کالا

یک وب سایت فروشگاهی لزوما باید دارای ویژگی­ هایی باشد که در طراحی سایت دیجی کالا کاملا لحاظ شده است:

  • طراحی سایت دیجی کالا با ظاهر گرافیکی زیبا و مرتبی صورت گرفته و اطلاعات کامل و تخصصی کالاها و خدمات در کنار تصویر محصول و فواید و نقایص آن ارائه شده است.
  • در طراحی سایت دیجی کالا امکان جستجو حتی با تایپ بخشی از نام محصول در نظر گرفته شده و دسته­ بندی مناسب محصولات در کنار زیر محصولات هر دسته نمایش داده می­شود.
  • همچنین تعامل با کاربران از طریق بخش نظرات و پرسش و پاسخ و پشتیبانی ۲۴ ساعته، طراحی سایت آن را  نمونه­ ای جامع و کامل ساخته  است.

باید متذکر شویم که اگرچه اولین­ ها همیشه بهترین هستند اما ممکن است همیشه بهترین نمانند. رمز موفقیت دیجی کالا در داشتن یک تیم طراحی سایت قوی و منسجم در داخل خود دیجی کالا است. اما بعید نیست در آینده نزدیک کارشناسان و متخصصان زبده طراحی سایت، در زمینه تجارت الکترونیکی و فروشگاه­ های مجازی گوی سبقت را از دیجی کالا بربایند. با توجه به بخش­ های مختلف طراحی وب سایت تنوع و کیفیت هر یک از این بخش­ها، تاثیر مستقیمی بر تعرفه آن قسمت و قیمت طراحی سایت دارد. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.   

 

بسته طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی۱

بسته طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ۲

بسته طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ۳

بسته طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی انتخابی

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست