طراحی سایت در ترکیه

طراحی سایت در ترکیه با فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 به صورت تخصصی در زمینه فناوری اطلاعات آغاز نموده است. این مجموعه در طول بیست سال فعالیت خود افتخار تولید و طراحی بیش از 5000 وب سایت و پورتال موفق را داشته است. این مجموعه با ریاست کمیسیون فضای مجازی نظام صنفی رایانه‌ای و کسب گواهی ها و عضویت های معتبر توانسته اعتبار خود را نزد مشتریان به اثبات برساند.

     گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 مزیت‌های طراحی سایت فراکارانت در ترکیه

پیاده سازی انواع طراحی سایت

طراحی سایت اطلاع رسانی

با استفاده از طراحی سایت اطلاع رسانی امکان اطلاع رسانی محصولات و خدمات خود را می‌یابید. حضور در فضای مجازی هزینه های اطلاع رسانی را به شدت کاهش خواهد داد.

طراحی سایت فروشگاهی

در طراحی سایت فروشگاهی به کاربر این امکان را می‌دهید تا محصولات شما را به طور کامل مشاهده، بررسی و انتخاب نماید. هم‌چنین با ایجاد درگاه پرداخت نیز محصولات خود را می‌توانید به فروش برسانید. در طراحی سایت ترکیه امکان اتصال به انواع درگاه های پرداخت بین المللی نیز موجود می‌باشد.

طراحی سایت فرآیندی

در طراحی سایت فرآیندی، ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. در نهایت می‌توان از آن‌ها به عنوان سایت‌های مشابه دیجی کالا، دیوار، آژانس‌ گردشگری و … استفاده نمود.

مشاوره و آموزش طراحی سایت در ترکیه

با توجه به اهداف و مدل کسب وکار خود، تحلیل و بررسی‌های مورد نیاز طبق مشاوره تخصصی فراکارانت انجام شده و المان‌های لازم در طراحی سایت با مناسب ترین هزینه برای شما تعیین می‌گردد. پس از انجام طراحی سایت نیز با آموزش‌های این مجموعه و استفاده از فیلم های آموزشی امکان مدیریت محتوای سایت خود را می‌یابید.

هزینه طراحی سایت در ترکیه

هزینه طراحی سایت با توجه به انواع امکاناتی که برای سایت خود در نظر می‌گیرید متفاوت است. اما با استفاده از قالب آماده و از قبل طراحی شده می‌توانید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید. از سوی دیگر می‌توانید طبق علایق و اهداف خود نیز به صورت اختصاصی صفحات را طراحی نمایید.

سئو در طراحی سایت ترکیه

هر چه قدر هم که سایت شما عالی به نظر برسد، اما اگر دیده نشود، کارایی نخواهد داشت. بنابراین باید همواره تلاش کنید تا از رقبای خود پیشی گرفته و در رتبه های برتر گوگل قرار گیرید. در این راستا پارامترهای زیادی را باید لحاظ نموده تا سایت خود را سئو نمایید. از جمله افزایش سرعت سایت، تولید محتوای جذاب و با کیفیت، طراحی ریسپانسیو و…

seo

سایر نکات مهم در طراحی سایت ترکیه

هاست و دامنه

هاست فضایی است که اطلاعات سایت خود را در آن ذخیره می‌نمایید. دامنه نیز آدرس وب سایت شما می‌باشد. قبل از راه اندازی سایت خود این موارد را حتما باید تهیه کنید. توجه داشته باشید یک هاست دانلود ایران با توجه به حجم اطلاعات و میزان بازدیدها انتخاب نمایید. زیرا بر سرعت لود شدن سایت شما بسیار تاثیرگذار است.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به استفاده روز افزون کاربران از موبایل و دسترسی همیشگی به این دستگاه هوشمند، طراحی اپلیکیشن در فرآیند کسب و کار شما تحول بزرگی ایجاد می‌نماید.

طراحی ریسپانسیو

با طراحی ریسپانسیو امکان نمایش صحیح صفحات سایت در صفحه موبایل و تبلت را می‌یابید. با توجه به افزایش روزافزون بازدید وب سایت از موبایل، اجرای این امکان ضروری می‌باشد.

responsive

طراحی سایت چند زبانه

شما می‌توانید بدون محدودیت در تعداد زبان‌ها، با توجه به ارتباط کسب و کار خود با سایر کشورها سایت چند زبانه طراحی کنید.

طراحی حرفه ای و جذاب

کاربر در نگاه اول باید جذب سایت شما شود. طراحی یک سایت جذاب و حرفه‌ای، شما را در ذهن مخاطب ماندگار خواهد کرد. از سوی دیگر در نظر داشته باشید سایت را ساده طراحی کنید تا کاربر با کم‌ترین کلیک‌ها و در کوتاه ترین زمان بتواند به هدف خود دست یابد. در این راستا از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری حتما استفاده نمایید.

پشتیبانی

مجموعه فراکارانت پس از اتمام پروژه نیز همراه مشتریان می‌باشد. شما می‌توانید از خدمات پشتیبانی و گارانتی ویژه بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 02123087 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست