طراحی سایت آرایشگاه و سالن زیبایی

طراحی سایت آرایشگاه و سالن‌های زیبایی امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. با توجه به آن که میزان رقابت در این حوزه بالا می‌باشد، بسیار اهمیت دارد تا مخاطبان شما را بشناسند. ار این رو طراحی سایت آرایشگاه یکی از بهترین گزینه ها جهت معرفی شما و جذب مخاطبان می‌باشد.

امکانات طراحی سایت آرایشگاه چیست؟

معرفی خدمات

انواع خدمات خود را در دسته بندی های مختلف مربوط به مو، ابرو، ناخن و … می‌توانید ارائه دهید. ایجاد یک صفحه اختصاصی مربوط به هریک از انواع خدمات، توضیح درباره آن‌ها و تهیه تصاویر با کیفیت جهت آشنایی بیشتر و جذب مخاطبین بسیار اثرگذار است.

hair

معرفی آرایشگران

می‌توان در این بخش مدارک، تجربه‌ها و برخی نمونه کارهای آرایشگران را جهت جلب اعتماد و ایجاد حق انتخاب برای کاربران ایجاد کرد.

امکان انتخاب آرایشگر

پس از آن که کاربران با آرایشگران آشنا شدند، می‌توانند آرایشگر مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

نوبت دهی آنلاین

در مرحله بعد کاربر می‌تواند نوبت خود را از میان وقت‌های موجود به صورت آنلاین تعیین نماید.

گالری عکس و ویدئو

تولید محتوا اگر جذاب و با کیفیت باشد و در راستای علایق و نیازهای مشتریان شما پیش رود، در جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت تاثیر بسیار چشم گیری خواهد داشت. تهیه محتوای تصویری و ویدئویی از نمونه کارها را حتما در نظر داشته باشید.

hair saloon

مقالات

تهیه مقالات به صورت نکات آرایشی و بهداشتی طبق علایق و خواسته های مشتریان، کاربران زیادی را به سایت شما روانه خواهد کرد. همواره سعی کنید در این بخش به روز باشید و جدیدترین مطالب را در اختیار کاربران خود قرار دهید.

نکات مهم در طراحی سایت آرایشگاه

هاست و دامنه

قبل از راه اندازی سایت باید حتما هاست و دامنه تهیه کنید. با ثبت دامنه نام و ادرس برای سایت خود انتخاب می‌کنید. برای نمونه می‌توانید نام خود و یا نام سالن زیبایی را انتخاب نمایید. از سوی دیگر نیاز است تا اطلاعات سایت خود را در فضایی ذخیره نمایید. خرید هاست این امکان را برای شما فراهم می‌کند.

سئو

در فضای مجازی باید همواره در تلاش باشید تا از رقبا پیشی گرفته و جایگاه مورد نظر خود را کسب نمایید. در این راستا رعایت اصول سئو را همیشه باید در نظر داشته باشید. از جمله سرعت لود شدن بالای سایت، طراحی ریسپانسیو، نگه داری و به روز رسانی سایت و … از مواردی هستند که اگر رعایت نشوند کاربر را با یک سایت غیرقابل استفاده مواجه کرده و در نتیجه بازدیدها به شدت کاهش یافته و سایت رتبه بسیار پایینی در جست و جوهای گوگل کسب می‌کند.

طراحی ریسپانسیو

از آن جهت که بیشتر بازدیدها امروزه از طریق موبایل صورت می‌گیرد، بسیار ضروری است تا سایت در صفحه نمایش موبایل به درستی نشان داده شود. بنابراین حتما طراحی ریسپانسیو را باید در نظر داشت.

بازاریابی دیجیتال

تبلیغات و شناساندن شما به مخاطبان هدف در فضای مجازی با صرف هزینه ای بسیار پایین تر از روش های سنتی، اثر چشم گیری در میزان در آمد شما خواهد داشت. در بازاریابی دیجیتال موارد بسیاری از جمله تدوین استراتژی بازاریابی، مدیریت شبکه های اجتماعی، تولید محتوا و… را باید لحاظ کرد.

طراحی سایت آرایشگاه با فراکارانت

مجموعه فراکارانت انواع خدمات و مشاوره تخصصی در حوزه طراحی سایت، هاست، دامنه، بازاریابی دیجیتال و سئو را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. در ادامه با هر یک از این خدمات بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید

صفر تا صد طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست