طراحی سایت آتلیه عکاسی

امروزه آتلیه‌های عکاسی با تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته و مهارت‌های حرفه‌ای در عکاسی و فیلم برداری، طرفداران بسیاری از عکس‌های پرسنلی گرفته تا عکس و فیلم در جشن‌ها، مراسم، مراکز صنعتی و تجاری و… دارد.

بدین ترتیب شما با حجم زیادی از افراد که نیاز به عکاسی و فیلم برداری در حوزه‌های مختلف دارند، رو به رو هستید. در این راستا طراحی سایت آتلیه عکاسی بهترین گزینه جهت معرفی و جذب این مخاطبین است. زیرا

کاربران عموما قبل از انجام هر کاری درباره آن در اینترنت جست و جو می‌کنند. بنابراین بهترین فرصت برای شما پیش آمده تا خود را به آن‌ها معرفی کنید.

با توجه به آن که مکان و زمان در فضای مجازی محدودیتی ندارد، می‌توانید همواره در دسترس آ‌ن‌ها بوده و کاربران مناطق مختلف را به خود جذب نمایید.

و..

امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی

امکانات طراحی سایت آتلیه عکاسی چیست؟

معرفی انواع خدمات

انواع خدمات عکاسی و فیلم برداری می‌توانند در زیر دسته‌های مختلفی چون عروسی، بارداری، کودک، مدلینگ و … ایجاد شوند. هم‌چنین می‌توان انواع تم‌های مختلف از جمله تم یلدا، هالوین و …، انواع قاب‌ها، خدمات چاپ عکس و… را در دسته بندی‌ها جای داد.

گالری عکس و فیلم

مهم‌ترین بخش در سایت شما نمایش نمونه کارها می‌باشد. با مشاهده همین تصاویر است که کاربران تصمیم می‌گیرند مشتری شما بشوند. بنابراین باید از بهترین و باکیفیت‌ترین عکس‌ها و فیلم‌ها و با چیدمانی صحیح استفاده نموده تا بتوانید خود را به کاربران بیشتر معرفی کرده و آن‌ها را جذب خود نمایید.

درباره آتلیه عکاسی

با معرفی آتلیه، سوابق، مهارت‌ها و افتخارات خود اعتماد مخاطبان را هر چه بیشتر به خود جذب نمایید.

تماس با آتلیه عکاسی

اطلاعات تماس، آدرس، نقشه گوگل، آدرس شبکه‌های اجتماعی را جهت حفظ دسترسی خود به مشتریان ایجاد نمایید.

مقالات

با تولید محتوا در زمینه نکات و اصول عکاسی و فیلم برداری به صورت با کیفیت و جذاب و طبق علایق و نیاز مشتریان خود، می‌توانید تعداد کاربران زیادی را جذب نموده و ترافیک سایت خود را افزایش دهید.

پیشنهادات ویژه

در این بخش می‌توانید انواع تخفیف‌ها و پروموشن‌های خود را به مشتریان ارائه داده و جهت بازاریابی خدمات خود در این بخش فعال باشید.

خدمات آنلاین

می‌توانید در این بخش عکس‌های مشتریان را به صورت آنلاین دریافت کرده و آن‌ها را بر روی انواع قاب‌های مختلف و در اشکال متفاوت چاپ کرده و به مشتریان خود تحویل دهید.

فروش آنلاین

در این بخش می‌توانید پرداخت آنلاین، اطلاع رسانی تایید سفارش از طریق پیامک یا ایمیل، هماهنگی زمان ارسال کالا، تعیین روش پرداخت و بسیاری امکانات دیگر را لحاظ کنید.

سایر نکات مهم در طراحی سایت آتلیه عکاسی

 

نکات مهم در طراحی سایت آتلیه عکاسی

سئو

با توجه به آن که رقابت در این حوزه زیاد می‌باشد، بسیار مهم است تا بتوانید جایگاه برتر را کسب نمایید. در فضای مجازی کسب جایگاه برتر با رعایت اصول سئو به دست می‌آید. اصولی که میزان بازدید سایت شما را افزایش داده و مخاطب را در سایت نگاه می‌دارد. برای نمونه افزایش سرعت سایت، کاربری آسان، محتوای جذاب و…

طراحی ریسپانسیو

با طراحی ریسپانسیو صفحات سایت به طور صحیح در صفحه نمایش موبایل نشان داده می‌شوند. با توجه به آن که امروزه بیشتر بازدیدها از طریق موبایل صورت می‌گیرد، رعایت این نکته ضروری است.

هاست و دامنه

این مرحله از ضروریات کار به شمار می‌آید. با انتخاب هاست ارزان، اطلاعات سایت خود را بر روی آن ذخیره کرده و با انتخاب دامنه نیز آدرس و نام سایت خود را مشخص نمایید.

بازاریابی دیجیتال

به منظور جذب مخاطبان هدف در فضای مجازی، اصول بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در فضای مجازی را حتما در برنامه خود قرار دهید.

طراحی سایت ارزان

با استفاده از قالب آماده و حرفه‌ای که توسط تیم کارا آی تی طراحی شده، می‌توانید تجربه یک طراحی سایت ارزان را داشته باشید.

طراحی سایت آتلیه عکاسی در فراکارانت

مجموعه فراکارانت با آغاز فعالیت خود از سال 1377، آماده است تا تجربیات خود را با مشتریان به اشتراک بگذارد. در ادامه با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست