به چه طریقی بینندگان را به سایت جذب کنیم؟

 

چندین بار مشاهده شده است که رقابت مالکان برندهای جدید با فقدان ترافیک وب سایت مواجه می شود. مسلما اگر وب سایت شما هیچ ترافیکی را دریافت نکند در حال تولید کردن هیچ بازار فروشی نیستید.  آنچه بد است این است که بدون داشتن ترافیک وب سایت شما نمیتوانید هیچ یک از اجزا اصلی فرآیند فروش را آزمایش کنید. شما باید این کار را انجام دهید برای این که مطمئن شوید بینندگان زیادی را به خریدار تبدیل می کنید.


شما در روش های از قلم افتاده ریسک می کنید و کسب و کارهای بالقوه و وابسته و غیر حرفه ای را می بینید و در یک حرفه نادرست می افتید. شما باید فرآیند فروش را قبل از اینکه در یک ترافیک وب سایت بزرگ سرازیر شوید آزمایش نمایید. ولی بدون هیچ ترافیک وب سایت آزمایش کردن سخت است اما غیر ممکن نیست.

 

ترافیک وب سایت

 

معرفی مراحل هدف مند کردن ترافیک وب سایت که به شما نشان می دهد:

 

1-چگونه ترافیک وب سایت کمتری داشته باشیم در این صورت شما می توانید اجزا کلیدی فرآیند فروش خود را آزمایش کنید.
2-چگونه مطمئن شوید که هر عنصر فرآیند فروش برای تبدیل کردن ترافیک حجیم به فروش گسترده بهینه سازی می شود.
3-دانستن استراتژی های اثر بخش برای جذب کردن هزاران خریدار دارای پتانسیل شایسته و بالا برای سایت شما
بنابراین اگر ترافیک وب سایت نداشته باشید شما می توانید عناصر اصلی را در یک روز تست کنید و نزدیک 2 هفته بعد ترافیک آن را کاملا گسترش دهید.

مرحله 1:

ترافیک وب سایت که به آن برای آزمایش وب سایت احتیاج دارید در نظر بگیرید. زمانی که درباره مالکان کسب و کار صحبت می شود همیشه 2 سوال در ذهن تداعی میشود.

1-چگونه سایت را آزمایش کنیم؟
2-چه چیزی را در سایت آزمایش کنیم؟

بهتر است بدانید که مولفه های زیادی وجود دارد که شما می توانید روی سایت امتحان کنید که به شما در افزایش خرید و فروش کمک می کند.

از طرح بندی تا کپی کردن روی طراحی، ترکیب های محدودی از تغییرات برای بهبود بخشیدن مشتریان به نرخ مکالمه وجود دارد. اما برای شروع کردن دانستن چه نکاتی لازم است؟ شما برای امتحان کردن سایت قبل از شروع باید بدانید که چه چیزی مشتریان شما را برای نرخ مکالمه فروش جذب میکند؟ برای آزمایش کردن باید به این نکته توجه کنیم که چه عناصری را باید برای قبل از به گسترش افتادن ترافیک وب سایت مد نظر داشته باشیم.
پیشنهاد ما تمرکز کردن به اساس و پایه عناصر می باشد.

عناصری که در این رابطه موثر می باشد عبارتند از:

1-کی خرید و فروش: به خصوص روی سر فصل ها سودمندی ها ضمانت نامه ها
2-سفارش فرآیند ها: که نیازمند به این است که برای یک کاربر تازه کار با وب برای اینکه سفارش انجام دهد به قدر کافی ساده باشد.
3-انتخاب کردن پیشنهاد که به مصمم کردن شما برای اینکه به طور موفقیت آمیز اطلاعات تماس با بینندگان را به دست آورید کمک می کند.
4-هدایت گر سایت که به این که با چند کلیک می توانید به این پی ببرید که چگونه و در چه زمانی می توانید آن را بخرید به شما کمک می کند. عمدتا تعداد کلیک ها کمتر از 3 کلیک می باشد.
4 فرآیند بحرانی در خرید و فروش شما وجود دارد که قبل از راندن ترافیک توسط شما باید آزمایش شود. بعدها اولین بار که شما خرید و فروش مداوم را ایجاد کردید میتوانید شروع به تست بقیه قسمت های سایت کنید.

همه این ها تاکید روی یک سوال بزرگ دارد که چگونه می توانید بدون هیچ گونه ترافیک سایت را آزمایش کنید؟
در زمان شروع شانس اینکه سایت شما هنوز ترافیک نداشته باشد خیلی بالا است. بهترین راه حل این است که موتورهای جستجو ppc را بخرید زیرا این موتورها به شما امکان جستجو سریع را در محیط وب می دهد.

در پایان اگر به دنبال یک تیم حرفه ای با سالها سابقه عملی و هزاران پروژه انجام شده برای پروژه طراحی سایت خود هستید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

فاکتورهای مهم بهینه سازی سایت       نقش مالتی مدیا در طراحی وب سایت     آیا سایت شما می تواند ترافیک را کنترل کند؟

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت    طراحی سایت و انتخاب رنگ ها       استفاده از تصویر در طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید   طراحی سایت و زبانهای برنامه نویسی آن  7 نکته مهم در طراحی سایت

استفاده از جاوا در طراحی سایت و زیباسازی آن    قیمت طراحی سایت         طراحی سایت با قالب آماده

 

 

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت      نمونه کارهای طراحی سایت فراکارانت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست