بسته خدمات امنیت

SSL چیست؟

اطلاعاتی که روی بستر اینترنت بین یک سرویس دهنده و یک سرویس گیرنده برای نمایش سایت منتقل می‌شود با آدرس http نمایش داده خواهد شد. اطلاعاتی که با پروتکل http به صورت عادی و بدون رمزگذاری انتقال پیدا می‌کند متن ساده است و برای ایجاد امنیت و کدگذاری اطلاعات باید از پروتکل امنیتی Https استفاده کرد. برای داشتن این امنیت باید یک SSL خریداری شود. با تهیه بسته خدمات امنیت، نوار بالا در مرورگر سبز رنگ شده و در ابتدای آدرس سایت //:https قرار می‌گیرد.

خدمات SSL برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

اگر دارای وب سایتی هستید که در آن درگاه پرداخت الکترونیکی وجود دارد و به صورت آنلاین خرید و فروش انجام می‌شود، بهتر است از پروتکل https استفاده کنید و امنیت مسیر نقل و انتقال اطلاعات خود را در بستر اینترنت افزایش دهید. به طور کلی هر سایتی که امنیت اطلاعات کاربرانش از اهمیت بالایی برخوردار باشد باید از SSL برای افزایش امنیت استفاده کند.

به عنوان مثال سایت‌های بانکی برای هر نوع تبادل اطلاعات با مخاطبان خود باید سایت را با دریافت گواهی امنیتی SSL ایمن کنند. همچنین برای سایت هایی که دارای نماد الکترونیکی یک ستاره هستند و می‌خواهند برای دریافت نماد الکترونیکی دو ستاره اقدام کنند، ضروری است گواهی امنیتی (ssl plus)، را دریافت نمایند.

مزایای استفاده از SSL چیست؟

امتیازی مثبت برای سئو سایت

گوگل در الگوریتم‌های خود برای سایت‌هایی که SSL دارند امتیاز و ارزش بیشتری قائل است. از این رو بر سئو سایت شما تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت.

افزایش اعتماد کاربران

در صورتی که کاربران متوجه شوند امنیت اطلاعات آن‌ها در سایت تضمین می‌شود، می‌توانید اعتماد آن‌ها را جلب کنید.

افزایش امنیت

همان طور که گفته شد با استفاده از SSL اطلاعات رمزنگاری شده و از این طریق امنیت سایت افزایش می‌یابد. از این رو سایت‌هایی که درگاه بانکی دارند و می‌خواهند نماد الکترونیکی دریافت کنند حتما جهت افزایش امنیت سایت باید از SSL استفاده نمایند.

 

بسته خدمات امنیت

بسته خدمات امنیت با فراکارانت

با توجه به نیازها و شرایط کسب و کار خود، امکاناتی که برای خدمت رسانی بهتر به مشتریان خود احتیاج دارید، در این بسته برای شما فراهم می‌گردد. تمامی این خدمات در بسته خدمات امنیت با توجه به نیاز سازمان شما انجام خواهد شد. همچنین واحد پشتیبانی گروه طراحی سایت فراکارانت برای رفع نیازها و ارائه خدمات به شما در تمامی مراحل همراهتان خواهد بود. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران گروه طراحی سایت فراکارانت تماس بگیرید.

نماد اعتماد الکترونیکی (اینماد)، چیست؟

بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی

صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات گروه طراحی سایت فراکارانت مشاهده صفحات زیر توسط کاربران به شما توصیه شده است…
مقایسه پلان های هاست  
مقایسه پلان های طراحی سایت   
مقایسه پلان های پشتیبانی 
مقایسه پلان های بسته خدمات امنیت SSL 
نمونه کارهای طراحی سایت         

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 6 شهریور 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست