بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی

اهمیت بک آپ چیست؟

بک آپ به نسخه ی پشتیبان گفته می‌شود. در دنیای امروز مسئله بک آپ گیری از اهمیت بالایی برخوردار است. با بک آپ گیری یک نسخه کپی از آخرین اطلاعات و تغییرات شما ایجاد می شود. همه اطلاعات از قبیل ایمیل، account، فایل‌های سایت، data base، اکانت‌های ftp، پسوردها و… در بک آپ شما ذخیره می گردد. این نسخه در فضایی خارج از سرور و در هارد ذخیره می شود که با بروز هرگونه مشکل می توان بک آپ را ریستور کرد. با ریستور کردن تمامی اطلاعات به حالتی که آخرین بک آپ تهیه شده است باز می گردد. پس برای جلوگیری از هر اتفاق و از دست دادن اطلاعات بهتر است به صورت روزانه عملیات بک آپ گیری انجام گردد.

 

بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی

اهیمت مانیتورینگ مدیریتی چیست؟

مانیتورینگ عملی است برای مشاهده وضعیت یک سیستم. به طور حتم سرور و سایت شما در هر لحظه می‌تواند وضعیت‌های متفاوتی داشته باشد. شما با سرویس مانیتورینگ می‌توانید از وضعیت لحظه ای سرور سایت و یا شبکه مخابراتی مطلع شوید و با گزارش گیری، خطا و عیوب سایت و یا سرورتان را ملاحظه کنید. این بدان معنا است که هرگاه مشکلی برای سایت پیش آمد به صورت آنی از طریق سیستم های اطلاع رسانی با خبر شوید. این مانیتورینگ مدیریتی شامل زمان بندی کردن اطلاعات هم می شود.

وب سایت شما با توجه به تعداد بازدیدکنندگانش باید در دسترس باشد، عدم دسترسی به سایت می تواند لطمه ی فراوانی به رتبه ی وب سایت شما وارد کند. برای جلوگیری از این اتفاق و کاهش راندمان سایت، بهتر است عملیات مانیتورینگ به صورت مستمر انجام گردد.

بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

همان طور که توضیح داده شد، داشتن بک آپ از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در صورت بروز هر مشکل و از دست دادن اطلاعات می توان وضعیت را به آخرین حالتی که بک آپ گرفته شده است، باز گرداند. همینطور برای جلوگیری از کاهش راندمان و آگاهی از وضعیت و گزارش از بالا بودن وب سایت به دلیل اهمیت برای مشتریان، بهتر است عملیات مانیتورینگ برای آگاهی از وضعیت لحظه ای و بروز هر مشکلی انجام گردد.

بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی برای تمامی کسب و کار ها مناسب است. به خصوص برای کسب و کارهایی که بالا بودن وب سایتشان از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در صورت بروز هرگونه مشکل برای سایت، عواقب جبران ناپذیری برای آن ها خواهد داشت. داشتن بک آپ و نگه داری آن نیز در فضایی خارج از سرور کمک بزرگی است. برای زمانی که اطلاعات سایت به هر دلیلی از بین رفته و شما می توانید به راحتی و با استفاده از بک آپ، شرایط را به آسانی به آخرین وضعیت بازگردانید.

مشخصات عمومی بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی

تهیه نسخه پشتیبان از محتوای سایت به صورت روزانه و هفتگی با نگهداری خارج از فضای هاست

گزارش ماهانه مدیریتی عملکرد سایت و بازدیدکنندگان که شامل رتبه سایت، تعداد بازدیدکنندگان، تعداد صفحات بازدید شده، لینک های بالادستی، متوسط نرخ پرش

Tracing گزارش بالا بودن وب سایت

نقاط تمایز و برتری بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی

تمامی ویژگی های بسته که در بالا ذکر شد جز نقاط برتر و تمایز بسته ی بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی می باشد. گزارش بالا بودن وب سابت برای بسیاری از کسب و کارها همانند فروشگاه های اینترنتی بسیار حائز اهمیت است. با تهیه این بسته به صورت ماهانه از عملکرد مدیریتی وب سایت و بازدیدکنندگانتان آگاه می شوید.

آگاهی از تعداد صفحاتی که بیشترین بازدید کننده را داشته و یا صفحاتی که بیشترین خروج را داشته اند، کمک بزرگی یه شما در اصلاح و به روز رسانی صفحات وب سایت می کند. به این ترتیب مدیریت زمانی بهتری برای سرمایه گذاری روی صفحات وب سایت خود خواهید داشت.

به عنوان برترین ویژگی این بسته می توان به تهیه نسخه پشتیبان خارج از فضای هاست اشاره کرد تا در صورت بروز هر اتفاق برای وب سایت و اطلاعاتتان به راحتی بتوانید سایت خود را بازگردانید. تمامی این خدمات در بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی با توجه به نیاز های سازمان شما انجام خواهد شد. همچنین واحد پشتیبانی فراکارانت برای رفع نیازها و ارائه خدمات به شما در تمامی مراحل همراه شما خواهد بود.

 

بسته بروزآوری نرم افزار و افزونه های وب سایت

بسته ساخت و تنظیم صفحه های محتوایی داخلی

بسته پشتیبانی راهبر سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 6 شهریور 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست