طراحی سایت کودکان

اهمیت طراحی سایت کودکان چیست؟

طراحی سایت کودکان یک راهکار برنامه ریزی شده و هدفمند جهت پاسخ به اشتیاق کودکان به استفاده از فناوری‌های نوین و البته تمایل والدین برای فراهم کردن جدیدترین سرگرمی‌ها برای آن‌ها است. طراحی سایت کودکان به منظور آشنایی و استفاده کودکان از دنیای مجازی، با هدف یادگیری و کاربرد کامپیوتر و اینترنت و همچنین یادگیری مهارت‌ها و بازی‌ها با در نظر گرفتن رده سنی راه اندازی می‌شود.

امکانات طراحی سایت کودکان چیست؟

بخش درباره ما در طراحی سایت کودکان به معرفی سایت، اهداف، مزایا و ارزشی که به مشتریان ارائه می‌دهند، اختصاص دارد. یکی از بخش‌های جذاب در چنین سایتی بخش بازی‌ها است. معرفی بازی‌ها و اسباب بازی‌های مناسب برای سنین مختلف در این بخش انجام صورت می‌گیرد.

همچنین بخش کتابخانه با معرفی کتاب‌های آموزنده برای سنین مختلف یکی از کاربردی ترین و مفیدترین امکانات طراحی سایت کودکان است. بخش نقاشی شامل آموزش نقاشی، رنگ آمیزی و ساخت تصاویر نیز بسیار مورد استقبال است.

بخش ساخت کاردستی از بخش‌های جذاب و دوست داشتنی برای کودکان است و سبب رشد و پرورش خلاقیت آن ها می‌گردد. بازی‌های فکری و ریاضی، افزایش دانش آن‌ها در زمینه ریاضی، دانستنی‌ها و چیستان، ضرب المثل‌ها، منشا و موارد کاربرد آن‌ها، هوش استعداد کودکان را به چالش خواهد کشاند.

بخش دیگری که در طراحی سایت کودکان لحاظ می شود، شعر است. در طراحی چنین صفحاتی اشعار آموزشی، مناسب مهدکودک‌ها و با بیان کودکانه به صورت فایل‌های صوتی و تصویری قرار دارد و در صفحاتی اشعار کهن و معاصر پارسی همراه با نام و اطلاعات مختصری از شاعر در اختیار کودکان قرار داده می‌شود.

بخش مقالات از دیگر بخش‌های پرمخاطب در طراحی سایت کودکان است. این بخش می تواند دربرگیرنده محتوای مفید و موردنیاز  والدین درباره مراحل رشد جسمی و روحی، روانشناسی کودکان، بیماری‌های کودکان و… باشد. در بخش تماس با ما در طراحی سایت کودکان اطلاعات تماس و نمایش مکان مرکز فعالیت گروه روی گوگل مپ وجود دارد.

 

طراحی سایت کودکان

 

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت کودکان وجود دارد:

۱- درباره ما
۲- بازی‌ها
۳- کتابخانه
۴- نقاشی
۵- کاردستی
۶- بازی‌های فکری و ریاضی
۷- دانستنی‌ها و چیستان
۸- شعر
۹- مقالات
۱۰- تماس با ما

 

بخش­‌های مختلف طراحی وب سایت و کیفیت هر یک ، تاثیر مستقیمی بر تعرفه آن قسمت دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.   

 

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

بسته طراحی وب سایت اطلاع رسانی ۱

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی ۲     

بسته طراحی وب سایت اطلاع رسانی ۳

بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی                       

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست