طراحی سایت کترینگ

چرا طراحی سایت کترینگ؟

با طراحی سایت کترینگ این امکان را می‌یابید تا تبلیغات و بازاریابی غذاها و انواع خدمات خود را به بهترین شکل انجام دهید. در واقع هزینه تبلیغات به طرز چشم‌گیری کاهش یافته و از سوی دیگر بازدهی آن افزایش خواهد داشت. زیرا قادر هستید حجم زیادی از مخاطبین هدف خود را بدون هیچ گونه محدودیت زمان و مکان بیابید و با آن‌ها در تعامل باشید. در نظر داشته باشید رقبای شما نیز به دنبال حضور در فضای مجازی هستند و باید همگام با آن‌ها پیش رفته تا بتوانید موقعیت خود را حفظ نمایید.

امکانات طراحی سایت کترینگ چیست؟

معرفی کترینگ

سال تاسیس کترینگ، انواع خدمات، انواع مزایا، گواهی‌ها، مجوزها، نظرات و تجربه کاربران در استفاده از خدمات شما و هر گونه اطلاعاتی که اعتمادسازی کند را در طراحی سایت کترینگ خود در نظر داشته باشید.

اطلاعات تماس کترینگ

شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و… جهت ایجاد دسترسی و ارائه یک پشتیبانی قوی در طراحی سایت کترینگ ضروری به شمار می‌رود.

دسته بندی انواع غذاها

انواع غذاهای ایرانی، پیش غذا، دسر، نوشیدنی و… در دسته‌ بندی‌های مشخص و طبق یک چیدمان اصولی در طراحی سایت کترینگ در اختیار کاربر قرار می‌گیرند. حتما دقت داشته باشید تا کاربر بتواند بدون سردرگمی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. در این راستا علاوه بر دسته بندی غذاها در منو می‌توانید از سیستم جست و جو  استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید غذاها را طبق دسته‌بندی‌هایی چون پربازدیدترین‌، ارزان‌ترین، پرفروش‌ترین و… مرتب سازی کنید. حتما در نظر داشته باشید تهیه عکس با کیفیت و حرفه‌ای جهت ترغیب کاربر بسیار ضروری است.

طراحی سایت کترینگ

پیشنهادهای ویژه

در طراحی سایت کترینگ می‌توانید در صفحه اصلی سایت یا در صفحه پیشنهادات ویژه تخفیف‌های ویژه در بازه زمانی مشخص را به کاربران ارائه دهید. هم‌چنین دسته بندی‌های دیگری چون مجبوب‌ترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها و… مخاطبین بسیاری را جذب سایت خواهد کرد.

سفارش آنلاین غذا

در طراحی سایت کترینگ کاربران را در سایت ثبت نام کنید. در این راستا می‌توانید فرم مخصوص ثبت نام طراحی کنید. سپس گزینه ثبت سفارش را راه اندازی نمایید. از درگاه پرداخت استفاده کنید. فاکتور خرید صادر کرده و امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش را راه‌اندازی کنید. جهت سفارش مجالس می‌توان سیستم رزرو آنلاین ایجاد نمود. در این بخش با توجه به اهداف کسب و کار شما می‌توان امکانات متنوعی را به سایت افزود. برای نمونه برای گروه خاصی از مشتریان خود امکانات ویژه بگذارید. برای مثال بر اساس تعداد سفارش‌ها، تعداد دفعات خرید مشتری و … تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه ارائه دهید.

طراحی سایت کترینگ با فراکارانت

در کنار طراحی سایت حتما به سایر عوامل موفقیت حضور در فصای مجازی توجه داشته باشید. در این راستا حتما سایت خود را به روز نگه دارید، جهت دیده شدن سایت خود حتما از اصول سئو و دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید. طراحی گرافیکی جذاب با کاربری آسان را در سایت خود همواره لحاظ کنید. از تجربه متخصصین جهت پشتیبانی سایت خود استفاده کنید و…

مجموعه فراکارانت ازسال 1377 مشغول فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات است. حتما از تجربیات و دانش ما در طراحی سایت کترینگ و انواع خدمات کسب و کار آنلاین استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

۱۰ نکته قبل از سفارش فروشگاه آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست