طراحی سایت مشاوره کنکور

اهمیت طراحی سایت مشاوره کنکور چیست؟

با توجه به آن که امروزه افراد برای کسب اطلاع درباره هر موضوعی ابتدا درباره آن در فضای اینترنت جست و جو می‌کنند، بهترین فرصت برای انواع کسب و کارها به وجود می‌آید تا محصولات و خدمات خود را به کاربران معرفی کنند. از سوی دیگر کاربران نیز با صرفه‌جویی در زمان و هزینه خود ترغیب می‌شوند از خدمات شما استفاده نمایند. شما نیز به این قابلیت دست می‌یابید تا مخاطبین هدف را بدون هیچ گونه محدودیت مکان و زمان جذب کرده و آن‌ها را تبدیل به مشتریان خود کنید. بنابراین طراحی سایت مشاوره کنکور می‌تواند گزینه مناسبی برای حضور شما در فضای مجازی و دستیابی به مخاطبین هدف باشد.

امکانات طراحی سایت مشاوره کنکور چیست؟

معرفی مشاورین

حتما صفحه‌ای را به معرفی کسب و کار خود و مشاورین اختصاص دهید. اهداف، مزایا و انواع خدمات خود را به کاربران معرفی کنید. می‌توانید لیستی از مشاورین خود به همراه رزومه و تجربات آن‌ها با کاربران را به اشتراک بگذارید. هم‌چنین برای معرفی بیشتر  می‌توانید تجربیات موفق و نظرات کاربران پیشین خود را در سایت در اختیار کاربران قرار دهید.

دسته بندی خدمات مشاوره

در طراحی سایت مشاوره کنکور انواع خدمات خود را در منوی سایت دسته بندی کرده و به کاربران ارائه دهید. برای نمونه مشاوره انتخاب رشته، برنامه ریزی کنکور، تخمین رتبه، اطلاع‌رسانی ثبت نام انواع آزمون‌ها و…

معرفی انواع خدمات مشاوره

در طراحی سایت مشاوره کنکور، حتما به هر یک از خدمات خود یک صفحه جداگانه اختصاص داده و انواع اطلاعات لازم را درباره نحوه ارائه خدمات با کاربران به اشتراک بگذارید. استفاده از انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی در این بخش جهت جذب هر چه بیشتر مخاطب توصیه می‌گردد.

طراحی سایت مشاوره کنکور

فروش آنلاین بسته‌های مشاوره

در صورت تهیه پکیج‌های برنامه‌ریزی و مشاوره می‌توانید در ابتدا بخشی از آن‌ها را به صورت رایگان در اختیار کاربر قرار داده تا  آشنایی بیشتری پیدا کنند. سپس در ادامه می‌توانید بسته مشاوره خود را آنلاین به فروش برسانید. در این قسمت انواع امکانات مختلف همچون راه‌اندازی درگاه پرداخت، صدور فاکتور، پیگیری وضعیت سفارش و… را می‌توان پیاده سازی کرد.

رزرو آنلاین مشاوره

مشاوره می‌تواند به صورت حضوری، تلفنی یا آنلاین صورت گیرد. کاربران می‌توانند نوبت مشاوره خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کرده تا در اسرع وقت با آن‌ها ارتباط برقرار گردد. در طراحی سایت مشاوره کنکور حتما انواع راه‌های ارتباطی همچون شماره تماس، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک انواع شبکه‌های اجتماعی و … را در دسترس کاربر بگذارید.

تخمین رتبه

یکی از امکانات مهم در طراحی سایت مشاوره کنکور امکان تخمین رتبه بر اساس تعداد پاسخ صحیح و غلط و درصد دروس مختلف است. هم‌چنین راه اندازی چنین بخشی می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب کرده و بازدید از سایت را افزایش دهد.

ارائه پیشنهادهای ویژه

یا ایجاد صفحه پیشنهادهای ویژه در طراحی سایت مشاوره کنکور، انواع تخفیف‌ها را با کاربران به اشتراک بگذارید. هم‌چنین می‌توانید تبلیغات و جزوه‌های سایر کسب و کارهای مرتبط را در سایت خود قرار دهید و به درآمدی مطلوب از این طریق دست پیدا کنید.

طراحی صفحه همکاری با ما

با ایجاد صفحه همکاری با ما و طراحی فرم مخصوص همکاری، اطلاعات لازم را افرادی که به عنوان مشاور تمایل به همکاری با شما دارند دریافت کرده و رزومه آن‌ها را بررسی کنید.

طراحی سایت مشاوره کنکور با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در عرصه فناوری اطلاعات مشغول فعالیت بوده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما عزیزان در حوزه طراحی سایت مشاوره کنکور و انواع خدمات مرتبط همچون پشتیبانی سایت، سئو سایت، تهیه هاست و دامنه و… است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست