طراحی سایت مشابه ترب

مزیت طراحی سایت مشابه ترب چیست؟

ترب یک موتور جست و جوی هوشمند است که انواع محصولات فروشگاه‌های مختلف را در دسته‌بندی‌های متنوع به کاربران ارائه می‌دهد. اما نقطه مزیت آن چیست؟ با طراحی سایت مشابه ترب این امکان را میابید محصولات تمام فروشگاه‌های اینترنتی را در سایت خود به کاربران معرفی کنید. از این رو امکان مقایسه محصولات انواع فروشگاه‌ها برای کاربر به وجود می‌آید. از سوی دیگر فروشندگانی که با ترب همکاری دارند می‌توانند از آمار کلیک‌ها و بازدید از محصولات خود در سایت ترب اطلاع پیدا کنند. در واقع هم خریداران امکان بررسی بیشتر محصول را پیدا می‌کنند، هم فروشندگان همکار به درآمد بیشتری دست پیدا می‌کنند و هم شما به عنوان صاحب کسب و کاری چون ترب به عنوان یک موتور جست و جوی هوشمند فروشگاه‌های اینترنتی سود خواهید کرد.

امکانات طراحی سایت مشابه ترب چیست؟

طراحی سایت مشابه ترب در واقع می‌تواند امکانات مشابهی مانند طراحی یک سایت فروشگاهی را در اختیار شما قرار ‌دهد. این امکانات با توجه به اهداف و استراتژی کسب و کار شما می‌تواند کاملا متنوع باشد. در نتیجه پیشنهاد می‌شود قبل از شروع پروژه طراحی سایت حتما  اهداف کسب و کار، روانشناسی مشتریان، تحلیل رقبا و … را بررسی کنید. در این راستا پیشنهاد می‌شود از تجربه مشاورین کسب و کار حوزه آنلاین نیز استفاده کنید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت مشابه ترب پرداخته می‌شود.

طراحی سایت مشابه ترب

محصولات را در دسته بندی کنید

انواع محصولات دیجیتال، لوازم خانگی، پوشاک، لوازم ورزشی و… هر یک را می‌توان در یک دسته بندی جداگانه قرار داد. اگر تعداد محصولات زیاد باشد، استفاده از مگامنو توصیه می‌گردد. منوهای بزرگی که کل صفحه را پوشش داده و کاربر می‌تواند به صورت یکجا دسته بندی محصولات را مشاهده کند. طراحی و چیدمان صحیح منوی محصولات بسیار حائز اهمیت است. زیرا نباید کاربر را دچار سردرگمی کنید. در غیر این صورت به راحتی سایت را ترک خواهد کرد.

محصولات را معرفی کنید

ویژگی‌ها و مشخصات محصولات را به طور کامل برای کاربر بنویسید. استفاده از تصاویر با کیفیت نقش مهمی در جذب مخاطبین جهت تصمیم‌گیری برای خرید دارد. ابتدا تمامی فروشگاه‌هایی که این محصول را دارند، به طور کامل به کاربر نشان داده خواهد شد. سپس کاربر می‌تواند به صورت اینترنتی از فروشنده مورد نظر خرید را انجام دهد. از سویی اطلاعات تماس فروشنده همچون شماره تلفن، واتس اپ، آدرس فروشگاه و… می‌تواند در اختیار کاربر قرار گیرد تا پیگیری سفارش خود را انجام دهد.

امکان جست و جوی پیشرفته ایجاد کنید

کاربر باید بتواند علاوه بر جست و جو از طریق دسته بندی محصولات، به طور مستقیم با جست و جو، به کالای مورد نظر خود دسترسی پیدا کند.

فیلتر محصولات را ایجاد کنید

در طراحی سایت مشابه ترب می‌توان بر اساس ویژگی‌های مختلف محصولات، انواع فیلترها را ایجاد نمود. مانند فیلتر محدوده قیمت، رنگ محصول، جنس محصول و…

امکان مقایسه محصولات را ایجاد کنید

با توجه به این که یک محصول از برندها و فروشگاه‌های مختلف موجود است، می‌توان امکان مقایسه محصولات را در کنار هم ایجاد کرد تا کاربر به درک بهتری دست یافته و سپس اقدام به خرید نماید.

امکان عضویت ایجاد کنید

در طراحی سایت مشابه ترب، می‌توان امکان ثبت نام و عضویت کاربران و فروشندگان را ایجاد نمود. نوع روش کار شما با فروشندگان می‌تواند بر اساس اهداف شما متفاوت باشد. یکی از روش‌ها به این صورت است که در ازای عضویت یا تعداد کلیک‌ها از فروشندگان هزینه دریافت شود. در واقع کاربران پس از این که تصمیم گرفتند محصول فروشنده را خریداری کنند، به سمت سایت فروشنده هدایت می‌شوند. بنابراین حتما امکان مشاهده تعداد کلیک‌ها باید وجود داشته باشد.

تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه ارائه دهید

در طراحی سایت مشابه ترب می‌توان محصولات را در انواع دسته بندی‌های مختلف به کاربر معرفی کرد. در یک محصول مشخص می‌توان تخفیف‌ها، گران‌ترین‌ها، ارزان‌ترین‌ها، پرفروش‌ترین‌ها و… را مشخص نمود. هم‌چنین می‌توان به طور کل انواع محصولات دارای تخفیف، ارزان، گران، پرفروش و… را نیز به کاربر ارائه کرد.

طراحی سایت مشابه ترب با فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 در حوزه فناوری اطلاعات آغاز کرده است. می‌توانید از تجربیات این مجموعه در حوزه طراحی سایت، خرید هاست با کیفیت، سئو سایت، پیاده سازی اصول تجربه کاربری و رابط کاربری، به روز رسانی سایت، دیجیتال مارکتینگ و … بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

راهنمای انتخاب هاست مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست