طراحی سایت طب سنتی

مزیت طراحی سایت طب سنتی چیست؟

امروزه افراد به دنبال هر چه سالم‌تر کردن سبک زندگی خود هستند. استفاده از محصولات ارگانیک و طبیعی برای آن‌ها در این مرحله بسیار اهمیت دارد. از این رو حجم زیادی از کاربران فضای مجازی به دنبال کسب اطلاعات مورد نیاز در حوزه طب سنتی هستند. پس حضور کسب و کار شما در فضای مجازی می‌تواند بسیار کارآمد باشد. زیرا با طراحی سایت طب سنتی قادر خواهید بود حجم زیادی از مخاطبین هدف را به سمت خود جذب کرده و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا با برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت طب سنتی آشنا شوید.

امکانات طراحی سایت طب سنتی چیست؟

معرفی طب سنتی

خود را به کاربران معرفی کنبد. اهداف خود، مزایایی که در اختیار کاربران می‌گذارید، ارزش‌هایی که ایجاد می‌کنید، سوابق حضور در طب سنتی، انواع گواهی‌ها و مجوزها و… را با آن‌ها به اشتراک بگذارید تا با شما هر چه بیشتر آشنا شوند.

اطلاعات تماس

در طراحی سایت طب سنتی حتما اطلاعات تماس از جمله شماره تماس، لینک انواع شبکه‌های اجتماعی و آدرس را در اختیار کاربر بگذارید. بسیار مهم است در هر شرایطی بتوانبد ارتباط و تعامل خود را با مشتریان حفظ کنید.

مزاج شناسی

یکی از دسته‌بندی‌های منو در طراحی سایت طب سنتی می‌تواند به مزاج شناسی اختصاص یابد. سپس به صورت مدون و دسته بندی شده انواع مزاج‌ها به کاربران توضیح داده شود. استفاده از انواع محتوای تصویری، متنی و ویدئویی در این بخش می‌تواند بسیار اثرگذار باشد. هم‌چنین می‌توانید فرم‌های مخصوصی را طراحی کرده و با دریافت اطلاعات لازم از آن‌ها، نوع مزاج کاربران را اعلام کنید.

دسته بندی و معرفی گیاهان دارویی

دسته بندی انواع گیاهان دارویی در منوی سایت می‌تواند صورت گیرد. سپس به هر یک از گیاهان صفحه‌ای اختصاص داده شده و با استفاده از محتوای متنی، تصویری و ویدئویی خواص و ویژگی‌های آن در اختیار کاربر قرار می‌گیرد.

طراحی سایت طب سنتی

فروش آنلاین گیاهان دارویی

کاربران می‌توانند پس از مطالعه خواص گیاهان دارویی متناسب با نیاز خود سفارش را به صورت آنلاین ثبت کنند. سپس با استفاده از درگاه پرداخت مبلغ را پرداخته و فاکتور خرید خود را دریافت کنند. انواع امکانات دیگری همچون هماهنگی زمان دریافت کالا، پیگیری لحظه‌ای سفارش و … را می‌توان ایجاد کرد.

مشاوره آنلاین با پزشکان طب سنتی

در بخشی از طراحی سایت طب سنتی می‌توان لیستی از پزشکان را در سایت به همراه رزومه آن‌ها قرار دارد. سپس کاربران می‌توانند درخواست خود را ثبت کرده تا با آن‌ها به صورت آنلاین مشاوره داشته باشند.

تولید محتوا

تولید محتوا را در طراحی سایت طب سنتی خود جدی بگیرید. سوال‌های زیادی ذهن کاربران را در این زمینه مشغول می‌کند. بنابراین می‌توانید با در نظر گرفتن نیازها و پرسش‌های کاربران محتواهای کاربردی تولید نموده و از این طریق بازدید سایت خود را افزایش دهید.

طراحی سایت طب سنتی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه فعالیت در حوزه طراحی سایت و پشتیبانی انواع خدمات همچون پشتیبانی سایت، به روز رسانی سایت، سئو سایت، بازاریابی دیجیتال، تهیه هاست و دامنه و… در خدمت شما عزیران است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۲۱۲۳۰۸۷ تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

مقالات پیشنهادی

۷ نکته پیشرفته مهم طراحی سایت 

معیارهای انتخاب میزبانی وب مناسب

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

۱۰ نکته قبل از سفارش فروشگاه آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست