طراحی سایت صنایع دستی

چرا طراحی سایت صنایع دستی؟

صنایع دستی هر شهر بیانگر هنر، تاریخ و فرهنگ آن در طول زمان است. از این رو در سر تاسر دنیا علاقه‌مندان بسیاری دارد. می‌توان گفت حضور یک کسب و کار صنایع دستی در فضای مجازی مزایای بسیاری به همراه دارد. زیرا طیف وسیعی از مخاطبان و علاقه‌مندان صنایع دستی در شهرها و کشورهای مختلف وجود دارند که از طریق جست و جو در فضای اینترنت می‌توانند به محصولات شما دسترسی پیدا کنند. از همه مهم‌تر هیچ گونه محدودیت زمانی در فروش محصولات خود ندارید و همواره در دسترس مشتریان هستید. بنابراین طراحی سایت صنایع دستی گزینه کارآمد و مناسبی به شمار می‌رود. در ادامه با برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت صنایع دستی آشنا شوید.

طراحی سایت صنایع دستی چه امکاناتی باید داشته باشد؟

فروشگاه صنایع دستی خود را معرفی کنید

با طراحی سایت صنایع دستی این امکان را می‌یابید تا فروشگاه خود را به کاربران معرفی نمایید. از سال شروع فعالیت فروشگاه، معرفی هنرمندان و سازندگان محصولات و… بگویید تا خود را هر چه بیشتر به کاربران معرفی کنید.

اگر در شهر خود فروشگاه فیزیکی نیز دارید آدرس فروشگاه، نقشه گوگل مپ، شماره تماس، آدرس شبکه‌های اجتماعی و … را در دسترس کاربران قرار دهید.

برای معرفی بیشتر می‌توانید از فروشگاه، کارگاه خود یا سازندگان آثار صنایع دستی، تصاویر و ویدئوهای با کیفیت تهیه کرده و در سایت بارگذاری کنید. تولید محتوا تصویری و ویدئویی اثرگذاری بسیاری در جذب مخاطب و ماندگاری برند شما در ذهن کاربر دارد.

محصولات صنایع دستی خود را دسته بندی کنید

در طراحی سایت صنایع دستی، انواع آثار را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهید تا کاربر بتواند به سادگی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کند. اگر تعداد محصولات زیاد است، می‌توانید از قابلیت جست و جوی پیشرفته نیز استفاده کنید تا کاربر بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن، محصول خود را جست و جو کرده و به آن دسترسی پیدا کند.

طراحی سایت صنایع دستی

آثار صنایع دستی خود را معرفی کنید

در طراحی سایت صنایع دستی خود می‌توانید به هر یک از محصولات صفحه‌ای مجزا اختصاص داده، ویژگی‌ها و مشخصات آن را معرفی کنید و تصاویر با کیفیت در ابعاد مختلف از آن‌ها تهیه کنید.

سفارش آنلاین بگیرید

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین، با توجه به اهداف و نیازهای کسب و کار می‌توان امکانات مختلفی را ایجاد نمود. مشتری پس از آشنایی با ویژگی‌ها و مشخصات محصول می‌تواند وارد صفحه خرید شود، سفارش خود را ثبت کند، نوع پرداخت به صورت حضوری یا آنلاین را تعیین کند، در صورت خرید آنلاین با درگاه پرداخت، هزینه را بپردازد، روش دریافت محصول و نوع پست خود را تعیین کند، آدرس و اطلاعات لازم را در فرم‌های طراحی شده درج کند، فاکتور خرید را دریافت کند، پس از خرید بتواند پیگیری محصول را در سایت انجام دهد و مشاهده کند محصول در چه مرحله‌ای قرار دارد و…

طراحی سایت چند زبانه داشته باشید

با توجه به آن که آثار صنایع دستی در سر تا سر دنیا علاقه‌مندان خود  را دارد، با طراحی سایت چند زیانه می‌توانید مشتریان سایر کشورها را نیز به سمت خود جذب کنید.

محتوا، اخبار و رویدادهای به روز را به اشتراک بگذارید

در طراحی سایت صنایع دستی، اخبار، رویدادها، نمایشگاه‌ها، کارگاه‌ها و… را با کاربران به اشتراک بگذارید و در این زمینه به روز باشید. تهیه محتوا در زمینه آموزش انواع محصولات صنایع دستی می‌تواند مخاطبان زیادی را به سمت سایت شما جذب کند.

پیشنهادهای ویژه ارائه دهید

ارزان‌ترین‌ها، پر فروش‌ترین‌ها، پربازدیدتربن‌ها، حراجی‌ها و انواع دیگر دسته بندی‌ها را به مشتریان خود ارائه دهید. استفاده از اصول دیجیتال مارکتینگ در  این بخش کمک بزرگی به بازاریابی و افزایش فروش محصولات خواهد نمود.

طراحی سایت صنایع دستی با فراکارانت

برای داشتن یک سایت موفق اصول بسیاری را باید رعایت نمود. در کنار طراحی سایت، موارد دیگری چون تهیه هاست با کیفیت، سئو سایت جهت قرار گیری در رتبه‌های برتر گوگل،پیاده سازی اصول رابط کاربری و تجربه کاربری، به روز رسانی سایت، افزایش امنیت سایت، پشتیبانی سایت و… نیاز به دانش تخصصی و به روز دارند.

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در زمینه فناوری اطلاعات مشغول فعالیت است. این مجموعه آماده به اشتراک گذاری تجربیات در زمینه طراحی سایت صنایع دستی با شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

راهنمای انتخاب هاست مناسب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست