طراحی سایت در شرق تهران

طراحی سایت شرق تهران

شرکت مناسب برای طراحی سایت در شرق تهران کدام است؟

با توجه به آن که طراحی سایت و نگه داری و پشتیبانی از آن یک کار تخصصی به شمار می‌رود و نیاز است تا از دانش به روز و عمیقی در این زمینه برخوردار باشید، لازم است یک شرکت معتبر به همراه یک تیم حرفه‌ای را انتخاب کنید. اما شرکت مناسب برای طراحی سایت در شرق تهران چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

شرکت مورد نظر حتما نمونه کارهای خود را در اختیار شما قرار می‌دهد.

قبل از طراحی سایت با ارائه مشاوره تخصصی می‌تواند زیرساخت‌های کسب و کار شما در فضای مجازی را شناسایی کند.

قیمت‌گذاری‌ها و بندهای قرارداد را با جزئیات و به صورت کاملا شفاف در اختیار شما می‌گذارد.

در هر مرحله از پروژه، نتایج را به صورت کاملا شفاف در اختیار شما قرار می‌دهد.

پس از پایان پروژه با ارائه خدمات گارانتی و پشتیبانی سایت در کنار شما است.

مجموعه فراکارانت از سال 1377 فعالیت خود را در حوزه فناوری اطلاعات آغاز کرده است. این مجموعه بیش از دو دهه سابقه در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات میزبانی وب، دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار آنلاین دارد.

مزایای طراحی سایت در شرق تهران با فراکارانت

 مشاوره تخصصی قبل از شروع طراحی سایت

فراکارانت قبل از شروع طراحی سایت با ارائه مشاوره تخصصی به شما کمک می‌کند تشخیص دهید چه امکانات و فرآیندهایی مناسب سایت شما است و ظاهر گرافیکی مناسب که نشان دهنده برند کسب و کار شما است،چیست. در این صورت از پرداخت هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهید نمود.

 کارگاه‌های آموزشی جهت مدیریت سایت

پس از پایان طراحی سایت در شرق تهران با حضور در کارگاه‌های آموزشی و استفاده از ویدئوهای آموزشی فراکارانت می‌توانید یاد بگیرید سایت خود را مدیریت کنید، محتوا به سایت خود اضافه کنید، حذف کنید و تغییرات لازم را در آن اعمال نمایید.

خدمات پشتیبانی سایت و گارانتی

فراکارانت در همه مراحل پروژه همراه شما است. پس از پایان پروژه با استفاده از خدمات پشتیبانی می‌توانید هر زمان که برای سایت مشکل به وجود آمد، در سریع‌ترین زمان آن راحل کنید، سایت خود را به روز نگه دارید، امنیت آن را حفظ کنید و همواره در حال توسعه و بهبود آن باشید.

هزینه طراحی سایت در شرق تهران چگونه است؟

هزینه طراحی سایت در شرق تهران شامل محدوده متفاوتی است. زیرا امکانات و فرآیندهای سایت بر اساس اهداف کسب و کار، علایق و نیازهای مشتریان، رفتار رقبا، میزان بودجه و سایر پارامترها متفاوت است. برای نمونه یک کسب و کار کوچک و نوپا می‌تواند از طراحی سایت با قالب آماده استفاده کند. اما یک کسب و کار بزرگ یا اهداف بلندمدت جهت توسعه باید از خدمات طراحی سایت اختصاصی استفاده نمایید. زیرا نیاز است ظرایف و پیچیدگی‌های بیشتری در سایت پیاده شود.

سایر خدمات طراحی سایت در شرق تهران با فراکارانت

خدمات هاست و دامنه

با ثبت دامنه در واقع نام و آدرس سایت خود را انتخاب می‌کنید. از سوی دیگر به فضایی احتیاج دارید تا اطلاعات سایت بر روی آن ذخیره شود. در این راستا نیاز به تهبه هاست دارید. پیشنهاد می‌شود جهت انتخاب هاست و دامنه مناسب مقاله دامنه و منابع مورد نیاز را دنبال کنید.

سئو و دیجیتال مارکتینگ

پس از پایان طراحی سایت در شرق تهران پیاده سازی اصول سئو و دیجیتال مارکتینگ را باید همواره جهت توسعه کسب و کار خود در فضای مجازی در نظر داشته باشید. در واقع باید تلاش کنید تا در دید مخاطبین هدف خود قرار گیرید. در غیر این صورت رقبا به مرور شما را حذف خواهند کرد. بنابراین با استفاده از اصول به روز و تخصصی سئو می‌توانید در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی گوگل در حوزه تخصصی کسب و کار خود قرار گیرید. هم‌چنین با بازاریابی در فضای دیجیتال با یک هزینه مقرون به صرفه می‌توانید کسب و کار خود را به مخاطبین هدف معرفی کرده و آن‌ها را ترغیب به استفاده از محصولات و خدمات خود نمایید.

طراحی اپلیکیشن

در کنار طراحی سایت می‌توانید به فکر طراحی اپلیکیشن نیز جهت توسعه کسب و کار خود باشید. زیرا این روزها افراد همواره به موبایل‌های هوشمند خود دسترسی دارند و استفاده از اپلیکیشن‌ها برای آن‌ها سهولت بیشتری دارد. بنابراین طراحی اپلیکیشن می‌تواند تغییرات بزرگی در دسترسی به مخاطبین هدف برای شما ایجاد کند.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست