طراحی سایت دایرکتوری

اهمیت طراحی سایت دایرکتوری چیست؟

یک سایت دایرکتوری در واقع مرجع و بانک اطلاعات جهت معرفی انواع شرکت‌ها، بنگاه‌ها و سازمان‌های مختلف است. یک سایت دایرکتوری هم می‌تواند به صورت عمومی در همه زمینه‌ها فعالیت داشته باشد و هم می‌تواند به صورت تخصصی اقدام کند. برای نمونه دایرکتوری مشاغل صنف‌های مختلف. از این رو با طراحی سایت دایرکتوری و ارائه محتوای جامع و کامل و با دسته بندی اصولی می‌توان مخاطبین زیادی را جذب کرد و به درآمد مطلوبی دست یافت. برای نمونه با فروش اطلاعات یا ثبت آگهی می‌توان کسب درآمد نمود. در ادامه جهت آشنایی با امکانات و فرآیندهای یک سایت دایرکتوری با ما همراه باشید.

22304 BPO Directory

امکانات طراحی سایت دایرکتوری چیست؟

تعریف گروه و دسته بندی

از جمله مهم‌ترین بخش‌های طراحی سایت دایرکتوری ارائه دسته‌بندی‌های اصولی است. زیرا بسیار مهم است کاربر بتواند بدون سردرگمی و به دور از هرگونه پیچیدگی به اطلاعات مورد نظر خود دست یابد. برای نمونه دسته بندی‌ها می‌تواند بر اساس نوع شغل، استان، منطقه، آدرس، شماره موبایل و… صورت گیرد. هم‌چنین می‌توان به کاربر این امکان را داد تا با فیلتر مشخصات مختلف، دسته بندی دلخواه خود را بسازد. هم‌چنین جهت دسترسی مستقیم کاربران به اطلاعات مورد نیاز حتما سیستم جست و جو را در طراحی سایت دایرکتوری خود اعمال کنید.

فروش آنلاین

سایت‌های دایرکتوری عموما اطلاعات دسته بندی شده خود را به فروش می‌گذارند. بنابراین می‌توان با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین هزینه را از کاربر دریافت کرده و لینک دانلود یا خروجی اکسل را در اختیار آن‌ها قرار داد.

ثبت آگهی و ثبت اطلاعات

از دیگر روش‌های درآمدی در چنین سایت‌هایی ثبت آگهی است. کاربران می‌توانند به صورت آنلاین در سایت ثبت نام کرده و آگهی خود را در سایت ثبت کنند. هم‌چنین با استفاده از سیستم نردبان آگهی می‌توان با دریافت هزینه، آگهی را در ابتدای سایت قرار داد. از سوی دیگر، کاربران جهت قرار گرفتن در دسته‌بندی‌های شما می‌‎توانند اطلاعات مورد نظر را در فرم مخصوص یادداشت کنند. بدین ترتیب با صرف کم‌ترین هزینه اطلاعات سایت خود را به روز خواهید نمود.

تولید محتوا

با تولید محتوای کاربردی و مورد نیاز در حوزه فعالیت خود می‌توانید کاربران زیادی را به سمت سایت جذب کرده و ترافیک سایت را افزایش دهید. از سوی دیگر با افزودن امکاناتی چون خبرنامه هوشمند یا ارسال ایمیل یا پیامک می‌توانید کاربران را از به روز رسانی اطلاعات و محتوای سایت خود با خبر سازید. در این صورت تعامل خود را با مشتریان همواره حفظ خواهید کرد.

پیشنهادهای ویژه

ارائه دسته‌بندی‌هایی همچون محصولات رایگان، جدیدترین محصولات و… کاربران را سریع‌تر و بیشتر به سمت سایت شما جذب خواهد کرد.

طراحی سایت دایرکتوری با فراکارانت

در طراحی سایت دایرکتوری لازم است نکات بسیاری را جهت موفقیت کسب و کار خود در فضای مجازی اعمال کنید. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مشاوره تخصصی قبل از شروع طراحی سایت

قبل از شروع طراحی سایت دایرکتوری حتما باید بررسی کنید به چه امکانات و فرآیندهایی در سایت خود نیاز دارید، مشتریان شما چه علایق و نیازهایی دارند و چگونه می‌توانید پاسخ‌گوی نیاز آن‌ها باشید. هم‌چنین باید رفتار رقبا را نیز تحلیل کرد تا بتوان از آن‌ها پیشی گرفت. توصیه می‌شود در صورت نداشتن زمان و دانش کافی حتما از مشاوره متخصصین این حوزه بهره‌مند شوید. در این صورت با صرف یک هزینه بهینه طراحی خود را انجام خواهید داد و از بسیاری هزینه‌های اضافی جلوگیری خواهید نمود.

پشتیبانی سایت

پس از طراحی سایت دایرکتوری باید سایت خود را همواره به روز نگه دارید، امنیت اطلاعات سایت و کاربران را حفظ کرده و مشکلات سایت را در کوتاه‌ترین زمان حل کنید تا وقفه‌ای در ارتباط با مشتریان به وجود نیاید. در این راستا حتما از خدمات پشتیبانی سایت یک شرکت معتبر استفاده کنید.

سئو و دیجیتال مارکتینگ

بازاریابی در فضای دیجیتال به شما کمک می‌کند خدمات خود را در فضای مجازی به کاربران معرفی کرده و آن‌ها را به سمت سایت خود جذب کنید. هم‌چنین با رعایت اصول سئو می‌توان در موضوعات مرتبط با کسب و کار در نتایج برتر جست و جوهای گوگل قرار گرفت. در این راستا اعمال نکات بسیاری همچون رابط کاربری و تجربه کاربری اصولی، طراحی سایت ریسپانسیو، تولید محتوای اصولی و جذاب و … ضروری به شمار می‌رود.

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، تهیه هاست و دامنه، پشتیبانی سایت، سئو و دیجیتال مارکتینگ و مشاوره کسب و کار آنلاین مشغول فعالیت بوده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان در طراحی سایت دایرکتوری است.

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

راهنمای انتخاب هاست

پشتیبانی سایت

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری چیست؟

تبلیغات بنری

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست