طراحی سایت حمل و نقل

 

چرا طراحی سایت حمل و نقل؟

صنعت حمل ونقل به منزله رگ‌های خونی بدن بوده و وظیفه به مقصد رساندن مسافر یا حمل کالا را بر عهده دارند. با توجه به آن که امروزه دنیا به سمت دیجیتال شدن پیش می‌رود، بسیار مهم است کسب و کار شما در فضای مجازی ورود پیدا کند. بنابراین انواع موسسات حمل و نقل می‌توانند خدمات خود را در فضای مجازی به طیف وسیعی از کاربران معرفی نمایند.

هم‌چنین با توجه به حذف محدودیت زمان و مکان، فضای مجازی نقش مهمی در شبکه‌سازی و ایجاد رقابت بین شرکت‌های حمل و نقل در سر تا سر دنیا جهت واردات و صادرات کالا و ترانزیت دارد. بنابراین طراحی سایت حمل و نقل انتخاب بسیار مناسب و کارآمدی جهت معرفی انواع خدمات، هزینه‌ها و … به شمار می‌آید و گزینه بسیار کارآمدی جهت بازاریابی و تبلیغات خدمات شما است.

امکانات طراحی سایت حمل و نقل چیست؟

شرکت خود را معرفی کنید

در این بخش می‌توانید همانند صفحه درباره ما از اهداف و ارزش‌های کسب و کار خود در حوزه خدمات حمل و نقل بنویسید. در این صورت مشتریان اطمینان خاطر بیشتری از شرکت شما پیدا می‌کنند.

خدمات خود را معرفی کنید

انواع شرکت‌های مختلفی در حوزه حمل و نقل فعالیت دارند و هر یک خدمات خاصی ارائه می‌دهند. می‌توانید خدمات خود را به صورت دسته‌بندی شده در اختیار کاربران قرار داده، مشخصات و شرایط خدمات رسانی هر یک را به طور کامل بیان کنید. برای نمونه در یک دسته بندی می‌توانید انواع ماشین‌های شرکت و قابلیت‌های آن را بیان کنید.

قابلیت رزرو آنلاین ایجاد کنید

در طراحی سایت حمل و نقل می‌توان این امکان را ایجاد نمود تا مشتریان نوبت زمانی خدمات حمل و نقل خود را رزرو کنند. پس از انجام رزرو می‌توان با ارسال پیامک یا ایمیل به مشتری اطمینان خاطر داد که نوبت او ثبت شده است.

قابلیت پرداخت آنلاین ایجاد کنید

پس از ثبت رزرو، مشتری می‌تواند از طریق درگاه پرداخت، هرینه خدمات حمل و نقل رابه صورت آنلاین پرداخت کند. در طراحی سایت حمل و نقل می‌توان امکانات بسیار متنوعی را در این بخش فعال کرد. از جمله صدور فاکتور، پیگیری وضعیت بار، نوع روش پرداخت و…

اطلاعات تماس خود را در دسترس بگذارید

حتما اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس شرکت، نقشه گوگل مپ، آدرس شبکه‌های اجتماعی و… را در بخش‌های مختلف سایت در دسترس مشتری قرار دهید. هم‌چنین می‌توانید برای آن که 24 ساعت شبانه روز دسترسی به مشتریان خود را حفظ کنید، از امکاناتی چون چت آنلاین نیز استفاده نمایید.

خدمات پشتیبانی آنلاین ارائه دهید

در حوزه کسب و کار شما ارائه خدمات پشتیبانی قوی بسیار حائز اهمیت است. پشتیبانی آنلاین موجب می‌شود همیشه در دسترس مشتریان خود باشید و رضایت آن‌ها را به خود جلب کنید.

پیشنهادات ویژه ارائه دهید

ارائه تخفیف‌های ویژه، مناسبتی، خدمات رسانی‌های ویژه در بازه زمانی محدود و… نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبین، افزایش بازدید و فروش شما خواهد داشت. هم‌چنین برای حفظ مشتریان قبلی خود نیز می‌توانید تخفیف‌های ویژه برای آن‌ها ایجاد کنید. در این راستا پیاده سازی اصول دیجیتال مارکتینگ را حتما جدی بگیرید.

به طور خلاصه مزایای طراحی سایت حمل و نقل:

  •  ثبت درخواست اینترنتی
  • تعریف تخفیف برای کاربران ویژه
  • آشنایی با انواع خدمات حمل و نقل
  • به کار گیری نقشه گوگل برای نمایش دقیق آدرس موسسه حمل و نقل
  • امکان مشاهده تعداد ماشین‌های سبک و سنگین و انواع ماشین‌های خالی
  • قابلیت برنامه ریزی برای تمام ماشین‌ها
  • امکان پیگیری وضعیت بار توسط هریک از مشتریان سایت

نکات مهم در طراحی سایت حمل و نقل

در کنار طراحی سایت حتما باید انتخاب هاست آلمان و دامنه مناسب، رعایت اصول سئو، رابط کاربری و تجربه کاربری، دیجیتال مارکتینگ، بروز رسانی سایت، حفظ امنیت سایت و… را همواره در نظر داشته باشید. برای آشنایی با هر یک از موارد فوق می‌توانید مقالات پیشنهادی را دنبال کنید.

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت و مشاوره و پشتیبانی کسب و کار آنلاین در تمامی مراحل طراحی سایت حمل و نقل همراه شما است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مقالات پیشنهادی را دنبال کنید

آنالیز سایت به همراه بسته سئو

نگهداری سایت

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

تفاوت رابط کاربری و تجربه کاربری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست