طراحی سایت تابلوسازی

اهمیت طراحی سایت تابلوسازی چیست؟

با توجه به آن که هر فروشگاه، شرکت، سازمان و… نیازمند تابلو جهت معرفی کسب و کار خود در فضای فیزیکی است، طراحی سایت تابلوسازی کمک بزرگی جهت برقراری ارتباط با این دسته از مخاطبان برای شما ایجاد خواهد نمود. در واقع می‌توانید انواع محصولات و نمونه کارهای اجرا شده خود را در سایت با کاربران به اشتراک گذاشته و آن‌ها را ترغیب به استفاده از خدمات خود نمایید. در این صورت هزینه‌های تبلیغات و بازاریابی جهت معرفی خود و دسترسی به مخاطبین هدف به طرز چشم‌گیری کاهش خواهد یافت و از سوی دیگر بازدهی بسیار بالایی ایجاد خواهد شد. هم‌چنین در کوتاه‌ترین زمان پاسخ‌گوی نیاز مشتریان خود خواهید بود. در ادامه با امکانات سایت تابلوسازی بیشتر آشنا شوید.

طراحی سایت تابلوسازی

امکانات طراحی سایت تابلوسازی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما

صفحه درباره ما در طراحی سایت تابلوسازی کسب و کار شما را به کاربران معرفی خواهد کرد. در این بخش حتما سال تاسیس، سوابق، رزومه کاری، گواهی‌ها، مجوزها، اهداف و مزایا و… را قرار دهید.

طراحی صفحه تماس با ما

صفحه تماس با ما در طراحی سایت تابلوسازی اطلاعات تماس شما را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. بنابراین شماره تلفن، آدرس تابلوسازی، اشتراک گذاری مختصات تابلوسازی در نقشه گوگل مپ، لینک انواع شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها و… را در دسترس کاربر بگذارید.

دسته بندی و معرفی انواع تابلوها

انواع تابلوهایی که قادر به طراحی و پیاده سازی آن هستید را در منوی سایت دسته بندی کرده و برای کاربر به نمایش بگذارید. سپس با ارائه تصاویر و ویدئو باکیفیت از محصول، توضیحات کافی و جامع جهت آشنایی با محصول و نحوه سفارش دهی، انواع تابلوها را به کاربر در صفحات جداگانه معرفی کنید.

مشاوره آنلاین

در صورتی که مشتریان در انتخاب تابلو مناسب خود نتوانند به درستی تصمیم‌گیری کنند، می‌توانند از خدمات مشاوره آنلاین در طراحی سایت تابلوسازی بهره‌مند شوند. از امکاناتی همچون چت آنلاین، آرسال تیکت و … می‌توان استفاده نمود.

گالری تصاویر

تهیه گاری تصاویر از نمونه‌کارها و پروژه‌های انجام شده در طراحی سایت تابلوسازی می‌تواند مخاطبین زیادی را به سمت سایت شما جذب کرده و تصمیم‌گیری آن‌ها در استفاده از خدمات شما را آسان‌تر نماید.

سفارش آنلاین تابلو

مشتریان می‌توانند سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنند تا مورد بررسی قرار گیرد. در این راستا در طراحی سایت تابلوسازی می‌توان فرم مخصوص سفارش ایجاد کرد تا کاربر مشخصات خود و مشخصات تابلوی مدنظر را وارد کرده و فایل تصویر مورد نظر خود از تابلو را در سایت آپلود کند.

طراحی سایت تابلوسازی با فراکارانت

مجموعه فراکارانت از سال 1377 در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست و دامنه، سئو سایت، دیجیتال مارکتینگ، مشاوره کسب و کار آنلاین و پشتیبانی سایت مشغول فعالیت است. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هر یک از خدمات از طریق لینک‌های زیر ما را دنبال کنید.

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت

راهنمای انتخاب هاست

آنالیز سایت به همراه ارائه بسته سئو

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

پشتیبانی سایت

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست