دلیل محبوبیت وردپرس برای طراحی سایت

بدلیل پیشرفت علم تکنولوژی بیشتر کسب و کارها و صاحبان کسب و کار وارد فضای وب شده اند و شیوه درآمد خود را تغییر داده اند. یکی از راه های حضور در وب و ادامه فعالیت در فضای مجازی ساخت سایت یا طراحی سایت می باشد. حال موردی که مهم است برای داشتن سایت باید یک زبان یا سیستم مدیریت محتوا برای سایت انتخاب کنید؛ که وردپرس بهترین گزینه برای طراحی  سایت می باشد. در ادامه درباره وردپرس، اهمیت و محبوبیت وردپرس و مزایا و معایب آن صحبت می شود.

وردپرس چیست؟

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا می باشد که با ویژگی ها و قابلیت هایی که دارد قادر خواهید بود یک سایتی عالی با رابط کاربری جذاب طراحی کنید. وردپرس یکی از کامل ترین سیستم های مدیریت محتوا می باشد. وردپرس یک سیستم محتوای منبع باز می باشد که قابلیت ساخت انواع سایت خبری، فروشگاهی و شخصی دارد. با نصب افزونه ووکامرس می توانید سایت وردپرسی خود را به یک سایت فروشگاهی عالی تبدیل کنید.

wordpress

طراحی سایت حرفه ای با وردپرس

هسته اولیه این سیستم مدیریت محتوا در سال ۲۰۰۳ ایجاد شد و به سرعت طرفداران زیادی را پیدا کرد. با افزایش استفاده کاربران وردپرس، گروه های توسعه و کد نویسان نیز روزبه روز امکانات جدیدی را به آن اضافه کرد.

سیستم مدیریت محتواهای زیاد دیگری مانند جوملا و دروپال نیز وجود دارد ولی در طول سال های اخیر وردپرس توانسته است عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و امروزه اغلب سایت ها با این سیستم مدیریت محتوا طراحی می گردند.

تمایل به کسب درآمد از فضای مجازی دارید؟ تمایل دارید سود خود را افزایش دهید؛ اما چگونگی آن را نمی دانید؟؟ یا راه هایی همچون طراحی سایت را پیشتر انجام داده اید؛ ولی جوابی دریافت نکردید؟؟

در اینجا با استفاده از یک راه و روشی متفاوت و کم هزینه برای شما عزیزان در زمینه دلخواهتان بطور اختصاصی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود.

فراکارانت از ارائه مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تا پشتیبانی رایگان پس از اتمام و تحویل سایت در کنار شما عزیزان قرار دارد.

دلیل محبوبیت وردپرس:

وردپرس یکی از بهترین گرینه های طراحی سایت می باشد. طبق آمار گرفته شده طراحی سایت با وردپرس بیشترین آمار را نسبت به سایر زبان ها و سیستم ها در جهان دارد. وردپرس یک سیتسم مدیریت محتوای منبع باز است که قابلیت تغییر کد را برای طراح سایت ایجاد می کند؛ همچنان بدلیل آنکه بر پایه php ساخته شده است؛ امنیت بالایی دارد.

از دلایل محبوبیت وردپرس می توان به پنل مدیریت آسان، قابلیت به روزرسانی منظم، قابلیت طراحی قالب و پلاگین نویسی، سئو فرندلی و… اشاره کرد.

Screen Shot 2022 05 13 at 18.25.10

اگر در مراحل ابتدایی طراحی سایت فروشگاهی هستید و کسب و کار و فروشگاه بزرگی ندارید؛ به راحتی با استفاده از قالب های از پیش آماده شده با وردپرس همراه با داشتن رابط کاربری عالی پروژه طراحی سایت خود را پیش ببرید.

اگر یک کسب و کار بزرگ و برند دارید؛ طراحی سایت با وردپرس که در کنار آن توسط تیم متخصص کد نویسی اختصاصی شود؛ سایت شما عالی می شود.

 ویژگی های وردپرس:

وردپرس یک سیستم ارزان است.

شما به راحتی می توانید وردپرس را رایگان دانلود کرده و استفاده کنید. اما برای نصب بعضی از افزونه ها باید پول پرداخت کرده و سپس دانلود و نصب کنید.

طراحی با وردپرس بینهایت آسان است!

نصب و راه اندازی وردپرس، آسان است و در کمتر از نیم ساعت شما می‌توانید آن را راه اندازی کنید و یک سایت داشته باشید. در اینجا باید اشاره کرد که وقتی گفته می‌شود کار با آن آسان است صرفاً نصب کردن آن منظور نیست و ویدیوهای آموزشی بسیاری وجود دارد که می‌توانید با دیدن آنها هر مشکلی که دارید را حل و اگر امکاناتی لازم دارید، به سایت خود اضافه کنید.

سئو عالی و بهینه شد برای موتورهای گوگل

بهینه سازی سایت در بالا رفتن رتبه سایت و دیده شدن سایت در نتایج برتر گوگل بسیار مهم است. وردپرس محیطی بسیار عالی برای بالا رفتن رتبه سایت و همچنان افزونه های مناسبی برای کمک به سئو سایت دارد. از جمله افزونه ها Yoast   و   SEO Rank math   

هر چه سئو سایت قوی تر باشد؛ درصد نمایش سایت در نتایج برتر گوگل بالاتر می باشد.

Wordpress-SEO

قابلیت طراحی چند زبانه

وردپرس یکی از سیستم های مدیریت محتوا است که بدلیل دارا بودن افزونه های قدرتمند می توانید یک سایتی چند زبانه برای کار خود تعریف و طراحی کنید.

وردپرس انعطاف‌پذیر است!

بدلیل تنوع بالا در افزونه های وردپرس، با وردپرس می توانید هر سایتی مانند شرکتی، شخصی، فروشگاهی، آموزشی و … اجرا کنید و بعد از مدتی تصمیم به تغییر آن گرفتید می توانید افزونه مربوطه را نصب کنید. بطور مثال اگر یک سایت شرکتی نصب کنید و پس از مدتی تصمیم به تغییر آن به فروشگاهی بگیرید؛ به راحتی می توانید افزونه ووکارمرس نصب کنید و محصولات خود را برای فروش تعریف کنید.

wordpress-updates

بروزرسانی همیشگی و دائمی

یکی از ویژگی های وردپرس بروزرسانی دائم و همیشگی آن است. وردپرس در هر بروزرسانی اشکالات و خطاهای ورژن قبلی و ضعف افزونه ها مانند ضعف امنیتی را برطرف می کند.

طراحی سایت با وردپرس در کاراایتی

شرکت کاراایتی سابقه 20 ساله طراحی سایت دارد. تیم طراحی سایت شرکت طراحی سایت فراکارانت یک تیمی جوان و حرفه ای دارد که توانایی طراحی انواع طراحی سایت دارد. طراحی سایت با وردپرس خود را در زمینه های مختلف شرکتی، فروشگاهی و … را به ما بسپارید.

برای مشاوره رایگان با مشاورین ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست