خدمات پشتیبانی سایت چیست؟

برخی افراد تصور می‌کنند با طراحی سایت، پروژه حضور آن‌ها در فضای مجازی پایان یافته و دیگر نیاز نیست فعالیت خاصی انجام دهند. اما واقعیت آن است که سایت همواره باید مدیریت شود و در جهت توسعه و بهبود آن اقدام گردد. در غیر این صورت کاربران به مرور با یک سایت بلا استفاده و قدیمی رو به رو خواهند شد و قطعا محتوا و امکانات به روز سایت‌های رقیب را به شما ترجیح خواهند داد. بنابراین یک وب سایت فعال نیاز به نگهداری دارد و پشتیبانی سایت امر مهمی به شمار می‌رود. اما چه خدماتی در پشتیبانی سایت ارائه می‌گردد؟

محتوای سایت خود را بارگذاری کنید

پس از آن که سایت خود را طراحی نمودید، باید محتوای مرتبط با کسب و کار خود را به سایت بیفزایید. محتوایی که نشان دهنده هویت کسب و کار شما است و شما را به مشتری معرفی می‌نماید. اگر فرصت یا دانش کافی در زمینه تولید محتوای اصولی و حرفه‌ای ندارید، می‌توانید از شرکت‌های متخصص در این زمینه بهره‌مند شوید. مجموعه فراکارانت نیز آماده ارائه خدمات به مشتریان در زمینه تولید محتوا سایت است.

این خدمات می‌تواند جهت طراحی و پیاده سازی انواع صفحات انجام شود. هم‌چنین سایر خدمات همچون طراحی صفحه سئو شده، طراحی گرافیک اختصاصی و پیاده سازی صفحه سینگل و طراحی گرافیک اختصاصی و پیاده سازی تیپ صفحات نیز ارائه می‌گردند.

از دیگر خدمات پشتیبانی سایت در تولید محتوا، ساخت و تنظیم صفحه‌های محتوایی ماهانه داخلی است. این بخش به طراحی و پیاده سازی انواع صفحات، تولید محتوا، تولید عکس متناسب با محتوا و وارد کاردن اطلاعات سایت می‌پردازد.

نرم افزار و افزونه‌های وب سایت را به روز کنید

بسیار مهم است تا سایت خود را همواره به روز نگه دارید. در غیر این صورت به مرور از استانداردهای روز دنیای وب که با سرعت چشم‌گیری در حال تغییر است، عقب خواهید ماند و در آینده باید زمان و هزینه بیشتری صرف کنید تا خود را ارتقا دهید. در این بخش از پشتیبانی سایت به روزآوری نرم افزار وب سایت، به روزآوری افزونه‌های امنیتی و پشتیبانی و نگه داری از سایت  انجام می‌گردد.

باید توجه داشت خدمات امن سازی سایت بسیار حائز اهمیت است. هم اطلاعات سایت شما و هم اطلاعات مشتریان باید ایمن باشد تا بتوانید به کسب و کار خود ادامه دهید. در غیر این صورت مورد حمله هکرها و ویروس‌ها واقع شده و درنهایت با یک سایت بلا استفاده رو به رو خواهید شد.

خدمات پشتیبانی سایت

بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی را در برنامه خود قرار دهید

از دیگر خدمات پشتیبانی سایت تهیه نسخه پشتیبان از محتوای سایت به صورت روزانه و هفتگی است. هم‌چنین گزارش‌های مختلفی درباره عملکرد سایت، تعداد بازدیدکنندگان، رتبه سایت، تعداد صفحات بازدید شده، متوسط نرخ پرش و…  ارائه داده می‌شود تا بتوان سایت را با دقیق‌ترین اطلاعات مدیریت نموده و عملکرد آن را بهبود بخشید.

مشکلات احتمالی سایت خود را برطرف کنید

ممکن است سایت شما دچار اختلال شود، بالا نیاید، سرعت آن کند شود یا با پیغام خطا رو به رو شوید. برای حل مشکلات احتمالی سایت خود می‌توانید از خدمات پشتیبانی سایت استفاده نمایید. هم می‌توانید از امکانات پشتیبانی تلفنی استفاده کنید و هم می‌توانید مشکل خود را به صورت تیکت در سایت ثبت کرده تا در سریع‌ترین زمان ممکن کارشناسان پاسخ گوی شما باشند. جهت مقایسه پلن‌های پشتیبانی سایت ، لینک زیر را دنبال کنید.

مقایسه پلن‌های پشتیبانی سایت

مقالات پیشنهادی

خدمات گارانتی وب سایت

خدمات امنیت وب سایت

خدمات افزایش امکانات عملکردی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست