پنل مدیریت پیشرفته فارسی

پس از آن که طراحی سایت شما انجام می‌شود، نیاز به ابزاری دارید تا بتوانید به سایت خود محتوای جدید بیفزاید، حذف و یا ویرایش نمایید. هم‌چنین شما به عنوان مدیر سایت باید به تمام اجزا و ماژول‌های سایت دسترسی داشته تا تغییرات لازم را در آن‌ها اعمال نمایید. پنل مدیریت پیشرفته تمامی این امکانات را فراهم می‌نماید. پنل مدیریت به صورت زبان فارسی بوده و امکان مدیریت تمام اجزا و ماژول‌های سایت را به شما می‌دهد.  پنل مدیریت در دسته‌بندی‌های زیر قرار می‌گیرد :

پیشخوان :

پیشخوان

در بخش پیشخوان پنل مدیریت شما می‌توانید فعالیت‌های زیادی را انجام دهید. برای مثال می‌توانید یک نوشته به صورت پیش نویس ایجاد کنید، سایت را برای خود شخصی‌سازی کنید، از آخرین رویدادها و به روزرسانی‌ها آگاهی پیدا کنید، آمار تعداد نوشته‌ها، برگه‌ها، دیدگاه‌ها و… را مشاهده نمایید.

نوشته‌ها :

در قسمت نوشته‌های پنل مدیریت می‌توانید محتوای جدید ایجاد کنید. هم‌چنین می‌توانید محتوای قبلی خود را ویرایش کرده، به آن محتوا اضافه کنید، حذف نمایید و هر تغییری را بر روی آن اعمال نمایید. شما می‌توانید در یک نوشته از محتوای تصویری، ویدئویی و صوتی نیز استفاده نمایید.

رسانه :

منو رسانه در پنل مدیریت جهت مدیریت رسانه شامل تصاویر، ویدئوها و تمامی فایل‌های آپلود شده می‌باشد. شما می‌توانید فایل‌‌های آپلود شده خود را در این بخش مشاهده کنید، فایل‌ افزوده ویا حذف نمایید. هم‌چنین می‌توانید در بخش تنظیمات، رسانه‌های خود را ویرایش نمایید.

resane

برگه‌ها :

در بخش برگه‌ها در پنل مدیریت می‌توانید انواع صفحات مختلف سایت خود را مدیریت کنید. در این بخش صفحه‌هایی چون درباره ما، تماس با ما و … را می‌توانید ایجاد و ویرایش نمایید.

 

نمایش :

این بخش بسیار کاربردی و با اهمیت می‌باشد. در این بخش می‌توانید قالب‌ها و افزونه‌های خود را ویرایش نمایید. CMS خود را سفارشی‌سازی کنید و بسیاری از فعالیت‌های متنوع دیگر را انجام دهید.

افزونه‌ها :

در این بخش می‌توانید انواع افزونه‌ها را نصب و ویرایش نمایید.

کاربران :

در این بخش می‌توانید سطح دسترسی‌های متفاوت را برای افراد مختلف ایجاد کنید.

ابزارها :

در این بخش می‌توانید اطلاعات خود را درون ریزی و برون ریزی نمایید و از این طریق آن‌ها را مدیریت نمایید.

دیدگاه‌ها :

در این بخش می‌توانید دیدگاه‌ها را مدیریت نمایید. شما می‌توانید دیدگاه‌ها را به انتخاب خود در سایت نمایش دهید. دیدگاه‌های نامرتبط می‌توانند حذف و یا ویرایش شوند. هم‌چنین پاسخ دیدگاه‌ها را در این بخش باید بدهید.

 

تنظیمات :

در این بخش می‌تواند تنظیمات مربوط به هر یک از بخش‌های پنل مدیریتی را انجام دهید.

 

هم‌چنین اگر شما یک فروشگاه آنلاین داشته باشید می‌توانید موارد زیر را نیز مدیریت نمایید.

سفارشات :

در این به بخش می‌توانید وضعیت سفارش‌های خود را مورد بررسی قرار دهید. انواع سفارش‌های موفق و ناموفق در این بخش قابل مشاهده است.

کوپن‌ها :

در این بخش می‌توانید کدهای تخفیف خود را مدیریت نمایید. این امکان برای شما فراهم است تا انواع کدهای تخفیف را به دلخواه خود تعریف نمایید.

گزارشات :

در ابن بخش می‌توانید درآمد خود را مدیریت نمایید. این بخش امکان گزارشگری از میزان فروش، درآمد و … را فراهم می‌نماید.

محصولات :

woocomerce

دراین بخش می‌توانید محصولات خود را مدیریت نمایید. این بخش امکان افزودن محصولات جدید، تعریف ویژگی‌های محصول، دسته‌بندی محصولات و بسیاری امکانات دیگر در اختیار شما قرار می‌دهد.

برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر می‌توانید با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را مطالعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست