نحوه دریافت گزارشات مصرف هاستینگ

ممکن است بارها اتفاق افتاده باشد که سرویس میزبانی وب شما به دلیل استفاده بیش از حد از آیتم هایی مانند ترافیک ماهانه، دیتابیس، آپلود بیش از اندازه نسبت به میزبانی وب خریداری شده قطع شده باشد برای جلوگیری از این اشکال شما میتوانید مراحل زیر را انجام دهید

1-وارد کنترل پنل مدیریت میزبانی وب خود شوید “”پلسک”” (نحوه ورود به کنترل پنل میزبانی وب در بخش آموزش > آموزش میزبانی بطور کامل توضیح داده شده است )

2-در بخش بالایی پنل Disk space و Traffic بطور کلی به شما نمایش داده میشود که چه مقدار استفاده شده و چه میزان باقی مانده است.

3-گزینه “”Web Statistics”” پس از کلیک روی این گزینه یک صفحه با هدف نمایش آیتم های زیر مجموعه ای که موجب ترافیک ماهانه شما میشود مانند دریافت و ارسال ایمیل ، بازدید کنندگان سایت ، دانلود و آپلود ها با تاریخ نمایش داده میشود .

4- گزینه “”Resource Usage”” مقدار مجاز استفاده از هر آیتم مانند ایمیل ها ، ترافیک ماهانه ، حجم فعلی میزبانی وب ، مقدار دیتابیس اس کیو ال یا مای اس کیو ال ، ….را به شما نمایش میدهد .

5-بر روی گزینه statistics کلیک کنید.

6-گزینه Summery Report را انتخاب کنید.

7-در صفحه نمایش داده شده گزارش کامل (Full Report) را انتخاب نمایید.

8- در صفحه نهایی گزارش کاملی از مصرف سایت، ایمیل ها و بانک اطلاعاتی به صورت کامل نمایش داده شده است.

  سرویس میزبانی وب  

توجه !!! قطعی سرویسها به دلیل اضافه مصرف بصورت خودکار انجام میشود بهمین دلیل بهتر است در هنگام قطعی به دلیل اضافه مصرف فقط از واحد پشتیبانی میزان مصرف سوال شود و سپس در صورت تمایل به وصلی مجدد سرویس خود را به پلان بالاتری ارتقا دهید . در دریافت گزارشات همیشه در نظر داشته باشید که میزان استفاده شده 20 درصد کمتر از میزان خریداری شده باشد تا سرویس میزبانی وب شما در تعطیلات یا در شرایط خاص به دلیل رسیدن به سقف مصرف قطع نشود .

نکته !!! استفاده از outlook برای پاک شدن ایمیل های دریافتی از فضای هاستینگ و پاک کردن لاگ فایل های هاستینگ و همچنین پاک کردن لاگ فایل ها و آمار بازدید در بخش دیتابیس و سپس شرینک کردن آن به شما کمک میکند تا در صوریکه تمایلی به ارتقا سرویس ندارید از قعطی ناگهانی سرویس جلوگیری نمایید.شما میتوانید در پنل پلسک در بخش “”Domain Administrator Access “” ایمیلی را وارد نمایید تا برخی مواقع گزارش های مصرف برای شما ایمیل شود . در صورتیکه سرویس میزبانی وب شما به دلیل اضافه مصرف قطع شده بهترین راه حل آن است که به پنل کاربری خود مراجعه نموده و با استفاده از بخش “”ارسال درخواست”” نام سایت خود را بهمراه درخواست ارتقا سرویس و یا رفع اشکال قطعی ارسال نمایید .

اگر سرویس خود را شخصی تهیه نموده اید آنرا به شرکتی و اگر شرکتی آنرا به سازمانی ارتقا دهید . روش ارتقا سرویس میزبانی وب در همین بخش توضیح داده شده کافیست یک صفحه به عقب برگردید .

در پایان اگر احساس می کنید سوالاتی دارید که در این مقاله پاسخ آن وجود ندارد می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید  تا در کوتاه ترین زمان به شما پاسخ دهند.  

  خرید کدام پلن هاست برای شما مناسب است؟

صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی سایت

اصطلاحات رایج در میزبانی وب

راهنمای انتخاب هاست مناسب

آموزش کنترل پنل مدیریتی plesk

نمایندگی حجمی هاست reseller

انواع پلن هاست    

 
 
جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای هاست     مقایسه پلانهای طراحی سایت    نمونه کارهای طراحی وب سایت       مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 21 آبان 1394


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست