طراحی سایت فیلم و سریال

اهمیت طراحی سایت فیلم و سریال چیست؟

با توجه به آن که فیلم و سریال در سرتاسر دنیا مخاطبین زیادی به همراه دارد، طراحی سایت فیلم و سریال فرصت مناسبی را جهت جذب این مخاطبین و ایجاد یک مدل درآمدی مطلوب ایجاد می‌کند. بنابراین ارائه آرشیو کاملی از انواع فیلم‌ها و سریال‌ها به عنوان یک بانک فیلم و سریال در سایت می‌تواند صورت گیرد. با جذب مخاطبین و افزایش ترافیک سایت از طریق فروش فیلم‌ها و سریال‌ها، فروش اکانت یا تبلیغات می‌توانید به درآمد مطلوبی دست پیدا کنید. نکته حائز اهمیت آن است که هر گونه محدودیت در مکان و زمان را در برقراری ارتباط با مشتریان و حفط آن‌ها حذف خواهید کرد. اما چه امکاناتی را می‌توانید در سایت خود قرار دهید؟

طراحی سایت فیلم و سریال

امکانات طراحی سایت فیلم و سریال چیست؟

ثبت نام آنلاین کاربران

کاربران را به صورت آنلاین در سایت ثبت نام کنید. جهت عضویت اطلاعات لازم همچون نام کاربری، پسورد، ایمیل و … را در فرم مخصوص ثبت نام دریافت کرده و پنل کاربری را ایجاد کنید. بنابراین کاربر می‌تواند از امکاناتی چون خرید سرویس اشتراک دانلود فیلم و سریال بهره مند شود.

دسته بندی فیلم‌ها و سریال‌ها

دسته بندی و چیدمان اصولی در طراحی سایت فیلم و سریال بسیار حائز اهمیت است. زیرا کاربر باید بتواند در کوتاه‌ترین زمان و بدون سردرگمی فیلم یا سریال مورد نظر خود را بیابد. این دسته بندی می‌تواند بر اساس موضوع و ژانر فیلم، سال نمایش، کارگردان، بازیگران و … انجام شود. استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری در این بخش اهمیت پیدا می‌کند.

طراحی سیستم جست و جو

با ایجاد سیستم جست و جو در طراحی سایت فیلم و سریال کاربران می‌توانند به صورت مستقیم به گزینه مورد نظر خود دست یابند. هم‌چنین ایجاد فیلترها بر اساس ویژگی‌های مختلف همچون سال نمایش فیلم، ژانر فیلم، کارگردان و … می‌تواند دسته بندی دلخواه و شخصی‌سازی شده هر کاربر را به وجود آورد.

نقد فیلم و سریال

تولید محتوا جذاب و اصولی از فیلم‌ها و سریال‌ها نقش مهمی در تصمیم‌گیری کاربران جهت خرید و دانلود دارد. بنابراین ارائه خلاصه فیلم، معرفی عوامل فیلم، نقد فیلم، تصاویر با کیفیت، بارگذاری تیزر فیلم و سریال و… را حتما باید در نظر داشت.

فروش آنلاین فیلم‌ها و سریال‌ها

فیلم‌ها و سریال‌ها به دو بخش رایگان و غیر رایگان دسته بندی می‌شوند. در هر دو مورد لینک دانلود در کیفیت‌های مختلف در اختیار کاربر قرار داده می‌شود. فیلم‌ها و سریال‌های غیر رایگان نیز از طریق درگاه پرداخت هزینه را از کاربر دریافت کرده و سپس لینک دانلود را در اختیار او قرارمی‌دهد. در سیستم اشتراک دانلود نیز هزینه مشخصی در ازای بازه زمانی محدود از کاربر دریافت می‌شود.

طراحی سیستم نظرسنجی

ایجاد سیستم نظرسنجی در طراحی سایت فیلم و سریال نقش مهمی در تصمیم‌گیری کاربران جهت خرید و دانلود فیلم دارد. هم‌چنین مخاطبین بیشتری را جذب سایت نموده و ترافیک را افزایش خواهد داد.

چند نکته مهم در طراحی سایت فیلم و سریال

در طراحی سایت فیلم و سریال جهت موفقیت نیاز است نکات بسیاری را رعایت کنید. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی سایت ریسپانسیو

با توجه به آن که امروزه بخش بزرگ جست و جوها از طریق موبایل‌های هوشمند صورت می‌گیرد، طراحی ریسپانسیو سایت ضروری به شمار می‌رود. در غیر این صورت مخاطبین بسیاری را از دست خواهید داد. با طراحی ریسپانسیو، صفحات سایت در نمایشگر موبایل نیز به درستی نشان داده خواهند شد.

سرعت لود بالا

بسیار مهم است سرعت لود سایت شما بالا باشد تا کاربران بتوانند بدون هیچ نقص و معطلی فیلم‌ خود را دانلود کنند. در غیر این صورت قطعا سایت را ترک نموده و به سمت رقبا می‌روند. در این راستا تهیه هاست با کیفیت بسیار حائز اهمیت است.

سئو سایت

سئو سایت بر اساس نام فیلم و سریال دغدغه اصلی صاحبان سایت فیلم و سریال است. در واقع باید بتوان در رتبه‌های برتر نتایج جست و جوی فیلم‌ها و سریال‌ها قرار گرفت. در این راستا استفاده از دانش تخصصی، عمیق و به روز سئو را حتما باید در نظر داشت. مجموعه فراکارانت از سال ۱۳۷۷ فعالیت خود را آغاز کرده و آماده است تجربیات و تخصص خود را در زمینه طراحی سایت فیلم و سریال با شما عزیزان به اشتراک بگذارد.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1400

فهرست مطالب


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست