طراحی سایت فیزیوتراپی

از آن جا که امروزه کلینیک‌های فیزیوتراپی فراوانی در سطح مناطق مختلف وجود دارند، معرفی و شناساندن خود به کاربران ضروری به شمار می‌آید. با معرفی فیزیوتراپی خود در فضای دیجیتال می‌توانید هم مشتریان در سطح منطقه خود را جذب کرده وهم کسب و کار خود را در سایر مناطق گسترش دهید. طراحی سایت فیزیوتراپی یکی از بهترین گزینه‌ها، جهت معرفی توانمندی‌ها و خدمات شما می‌باشد.

امکانات طراحی سایت فیزیوتراپی چیست؟

phisio

طراحی سایت جذاب و حرفه‌ای

طراحی سایت حرفه‌ای اثرگذاری بالایی در ذهن مخاطب داشته و موجب کسب اعتبار بیشتر خواهد شد. با طراحی سایت فیزیوتراپی به صورت حرفه‌ای، می‌توانید به صورت اختصاصی صفحات سایت را طبق اهداف و نیازهای خود ایجاد نموده و سریعا مخاطب را جذب سایت نمایید.

طراحی سایت ارزان

با استفاده از قالب آماده که از قبل توسط تیم کارا آی‌تی به صورت کاملا حرفه‌ای طراحی شده، می‌توانید یک طراحی سایت ارزان را تجربه نمایید.

معرفی خدمات

خدمات ارائه شده و انواع  دستگاه‌های فیزیوتراپی موجود می‌توانند در دسته بندی‌های مختلف جهت آشنایی هر چه بیشتر مشتریان ایجاد شوند.

گالری تصاویر و ویدئو

تولید محتوای تصویری و ویدئویی اثرگذاری بسیار بالایی داشته و جهت افزایش مخاطبین سایت راهکار بسیار مفیدی به شمار می‌آید. برای نمونه تهیه تصاویر باکیفیت از کلینیک فیزیوتراپی، دستگاه‌های فیزیوتراپی، ویدئو حرکات ورزشی مناسب جهت درمان اعضای مختلف بدن و…

اطلاعات تماس

ایجاد صفحه تماس با ما جهت قرارگیری اطلاعات تماس، آدرس، نقشه گوگل، آدرس شبکه‌های اجتماعی و…

درباره فیزیوتراپ

قرارگیری رزومه، مدارک، تجربیات و افتخارات فیزیوتراپ‌ جهت آشنایی، جلب اعتماد و اعتبار هر چه بیشتر

نوبت دهی آنلاین

با ایجاد سیستم نوبت دهی آنلاین، افراد می‌توانند به صورت آنلاین نوبت حضور خود را از میان زمان‌های موجود انتخاب نمایند. هم‌چنین می‌توان جهت تایید نوبت به مشتریان پیامک یا ایمیل ارسال کرد. در این صورت دیگر نیازی به تماس تلفنی یا حضوری نخواهد بود.

مقالات

با توجه به سوالات بسیاری که دراین زمینه برای افراد به وجود می‌آید تهیه محتوای مناسب، باکیفیت، جذاب و از همه مهم‌تر طبق نیاز آن‌ها، بسیار حائز اهمیت بوده و در افزایش ترافیک سایت بسیار اثرگذار است.

سئو

باید همواره در تلاش باشید تا در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید. در این صورت است که توسط مشتریان دیده شده و جایگاه خود را میان رقبا تثبیت می‌نمایید. در سئو سایت خود لازم است عوامل مختلفی را در نظر داشته باشید. برای نمونه سرعت لود شدن سایت باید بالا باشد، سایت در صفحه نمایش موبایل باید به درستی نشان داده شود … . برای داشتن یک سایت موفق حتما لازم است از تجربه متخصصین سئو استفاده کنید.

طراحی ریسپانسیو

responsive

امروزه درصدی زیادی از بازدیدها از طریق موبایل صورت می‌گیرد. در صورتی که طراحی سایت فیزیوتراپی شما ریسپانسیو نباشد، سایت به درستی در صفحه نمایش موبایل نشان داده نخواهد شد و به همین دلیل کاربر سایت را ترک کرده و میزان بازدید به شدت کاهش خواهد یافت.

طراحی سایت فیزیوتراپی در فراکارانت

مجموعه فراکارانت فعالیت خود را از سال 1377 آغاز کرده و آماده به اشتراک گذاری تجربیات خود با شما در زمینه طراحی سایت می‌باشد. با خدمات این مجموعه در ادامه بیشتر آشنا شوید. هم‌چنین برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      هاست ابری       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید

7 نکته مهم در طراحی سایت

بهترین شرکت طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست