طراحی سایت صرافی در دنیای اقتصاد

بدلیل ظهور ارزهای دیجیتال و جایگزینی ارزهای فیزیکی، باید یک سایت صرافی در فضای وب طراحی شود. طراحی سایت صرافی در دنیای اقتصاد، کسب و کار صرافی آنلاین را از 5 منظر مورد بررسی قرار داده است. شرکت  فراکارانت سابقه ای بیش از 20 سال در زمینه طراحی سایت صرافی دارد. جهت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

1-دلیل کسب‌وکار صرافی آنلاین ارز دیجیتال:

ارز دیجیتال نوعی ارز مجازی است. نوسانات ارز دیجیتال بسیار کمتر از دلار و سایر ارزهای فیزیکی می باشد. بهترین ارز دیجیتال که به نسبت نوسانات کمتری نسبت به سایر ارزها دارد؛ ارز دیجیتال تتر می باشد. ارز دیجیتال تتر در دو نوع ارز دیجیتال تتر ترونیtrc20 و ارز دیجیتال تتر اتریومی erc20 موجود است.

ارز دیجیتال تتر در بسیاری از صرافی های داخلی و خارجی بین المللی مانند فارکس برای انجام معادلات خرید و فروش بدلیل نوسان پایین استفاده می شود.

2- مدل در آمدی صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال :

مدل کسب درآمد در صرافی ارز دیجیتال از میزان کارمزد تراکنش ها تامین می شود. چگونگی تامین آن در مقاله توضیح داده شده است. توصیه مهم به افرادی که میزان ریسک پذیری کمتری دارند؛ اینست که ارز دیجیتال تتر یا ارز دیجیتال مشابه که نوسانات کمتری نسبت به دلار دارد؛ استفاده کنند. در این حالت خریدار نگرانی یا اضطراب ناشی از افت قیمت را ندارد.

3- ویژگی‌های مهم طراحی صرافی آنلاین ارز دیجیتال :

اولین و مهم‌تری ویژگی طراحی صرافی آنلاین ارز دیجیتال بحث ساختار عملیاتی صحیح و سریع و قابلیت پردازش های مختلف خودکار آن است. اولین مورد اطلاع دقیق از قیمت لحظه ای ارز برای انجام معاملات خرید و فروش می باشد. پیش از هرگونه اقدام جهت خرید و فروش ارز دیجیتال باید از قیمت لحظه ای آن اطلاع داشته باشید؛ که براحتی از میزان سود خود از تراکنش ها را پیش بینی کنید و دقیقا همان میزان سود را کسب کنید.

exchange site

جهت مشاهده دقیق سایر نکات به اصل مقاله در دنیای اقتصاد مراجعه کنید.

طراحی سایت صرافی آنلاین ارز دیجیتال

تمایل به کسب درآمد از فضای مجازی دارید؟ تمایل دارید سود خود را افزایش دهید؛ اما چگونگی آن را نمی دانید؟؟ یا راه هایی همچون طراحی سایت را پیشتر انجام داده اید؛ ولی جوابی دریافت نکردید؟؟

در اینجا با استفاده از یک راه و روشی متفاوت و کم هزینه برای شما عزیزان در زمینه دلخواهتان بطور اختصاصی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود. فراکارانت از ارائه مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تا پشتیبانی رایگان پس از اتمام و تحویل سایت در کنار شما عزیزان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 14 شهریور 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست