طراحی صرافی نوبیتکس در دیجیاتو

با توجه به تغییرات تکنولوژی، بسیاری از کسب و کارها تغییر کرده اند. یکی از تغییرات ایجاد شده در دنیای ارز ها می باشد. ارز های دیجیتال جایگزین ارزهای سنتی شده اند. به بیان دیگر ارزهای دیجیتال مجازی هستند و در فضای وب قابل استفاده هستند؛ در صورتی که ارز های سنتی همچون دلار یا یورو فیزیکی هستند و در بازارهای حقیقی و بصورت حضوری استفاده می شوند.

ورود ارزهای دیجیتال به دنیای وب و عصر جدید، تاکیدی بر لزوم طراحی سایت صرافی در فضای مجازی می باشد. زیرا باید یک مکانی برای معادلات خرید و فروش در دنیای وب طراحی شود. صرافی های ارز دیجیتال در چند نوع صرافی متمرکز و غیر متمرکز وجود داشته و قابلیت طراحی دارند.

در اینجا که چکیده ای از مقاله طراحی صرافی نوبیتکس در دیجیاتو می باشد؛ صرافی نوبیتکس معرفی شده است. صرافی نوبیتکس نوعی صرافی غیرمتمرکز است که طرفداران بسیاری دارد.

نگاهی به ویژگی های صرافی نوبیتکس

صرافی نوبیتکس نوعی صرافی آنلاین می باشد. در این مقاله قرار است با ویژگی های صرافی نوبیتکس از جمله امکانات و شرایط آن آشنا شوید. یکی از اقدامات در صرافی نوبیتکس پیش از اقدام به انجام معاملات گذراندن مراحل احراز هویت جهت عضویت در صرافی می باشد.

نوبیتکس توسط تعدادی جوان تاسیس شده و در ادامه گسترش پیدا کرده است. در صرافی نوبیتکس ارزهای متنوع و پرطرفداری برای انجام معادلات وجود دارد. بدلیل حرفه ای بودن صرافی نوبیتکس، درخواست های بسیاری جهت طراحی صرافی مشابه نوبیتکس وجود دارد. شرکت طراحی سایت فراکارانت با دارا بودن بیش از 20 سال سابقه فعالیت در زمینه انواع طراحی سایت، توانایی طراحی سایت صرافی اختصاصی و منحصر بفرد  بخصوص مشابه نوبیتکس و والکس دارد.

از جمله ویژگی های صرافی نوبیتکس:

nobitex exchange

انواع خریداران ریالی و تتر در نوبیتکس:

صرافی والکس همچون صرافی نوبیتکس یک نوع صرافی غیرمتمرکز می باشد که خرید و فروش ارز در آن بصورت ریالی و دلاری می باشد؛ ولی صرافی نوبیتکس یک گام از صرافی والکس جلوتر است و امکان خرید و فروش ارز بصورت ریالی و تتری دارد. همانطور که میدانید تتر نوعی ارز دیجیتال است که نوسانات کمتری نسبت به سایر ارزها دارد و خرید و فروش آن به کاربران توصیه می شود.

داشتن ویژگی خرید و فروش ریالی و تتری از تغییرات قیمت دلار و ریال و آسیب به ارز خریداری شده یا فروخته شده جلوگیری می کند.

صرافی نوبیتکس ویژگی ها و امکانات متنوع بیشتری دارد؛ جهت مطالعه وارد مقاله اصلی تحلیل ویژگی های نوبیتکس شوید.

 

تمایل به کسب درآمد از فضای مجازی دارید؟ تمایل دارید سود خود را افزایش دهید؛ اما چگونگی آن را نمی دانید؟؟ یا راه هایی همچون طراحی سایت را پیشتر انجام داده اید؛ ولی جوابی دریافت نکردید؟؟شرکت فراکارانت یک تیم طراحی سایت جوان و حرفه ای دارد؛ که توانایی انواع طراحی سایت از جمله طراحی سایت شرکتی و فروشگاهی دارند.

در اینجا با استفاده از یک راه و روشی متفاوت و کم هزینه برای شما عزیزان در زمینه دلخواهتان بطور اختصاصی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود. فراکارانت از ارائه مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تا پشتیبانی رایگان پس از اتمام و تحویل سایت در کنار شما عزیزان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 14 شهریور 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست