اصل موفقیت در کسب و کار اینترنتی در تابناک

در شرایط فعلی اقتصادی کشور بدلیل نوسان بسیار بالا ارز و تورم بالا ، مهم ترین دغدغه مردم روش هایی برای حفظ سرمایه و ارزش آن و افزایش سرمایه خود می باشند. یکی از بهترین کارها جهت موفقیت راه اندازی کسب و کار اینترنتی می شود. در اینجا قرار است از نظرات جناب مهرداد سیجانی جهت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و موفقیت در آن صحبت کنیم.

مهرداد سیجانی مدیر عامل شرکت فراکارانت،مدرس دانشگاه و عضو هیئت مدیره دو دوره سازمان نظام صنفی رایانه ای می باشد. شرکت فراکارانت یکی از شرکت های فناوری اطلاعات و پیشرو در زمینه طراحی سایت و خدمات دیجیتال مارکتیتگ می باشد. روش راه اندازی کسب و کار اینترنتی برای افرادی که روحیه کارآفرینی دارند؛ بسیار مناسب است. زیرا با سرمایه ای متوسط و ذهنی خلاق می توانند از پتانسیل های فضای مجازی استفاده کنند.

نکته مهم جهت ورود به فضای مجازی داشتن استراتژی است. زیرا بدون داشتن استراتژی پس از مدتی شکست می خورید و سرمایه خود را از دست می دهید. در ادامه قرار است درباره اصل موفقیت در کسب و کار اینترنتی با استفاده از دانش جناب آقای سیجانی صبحت شود.

در سه سال اخیر حضور در فضای مجازی علی الخصوص طراحی سایت و فروشگاه و اپلیکیشن با استقبال بسیار مواجه شده است. آیا واقعا حرکت به این سمت ثمربخش و سود آور است یا یک تب است که فروکش    می کند؟

سیجانی: راه اندازی یک کسب و کار در فضای مجازی و تغییر کسب و کار سنتی به مدرن بسیار سودآور است. مهم ترین نکته جهت موفقیت و کسب سود استفاده از راه و روش های خاص خودش می باشد.

بسیاری از افراد زمانی که موفقیت فرد یا شرکتی می بینند؛ صرفا به  ظاهر کار توجه می کنند و اهمیتی برای روش ها و مسیر موفقیت افراد و شرکت ندارند. طبیعتا این دسته از افراد نیز حتی با هزینه بسیار در این مسیر موفق نمی شوند. فقط افراد حرفه ای که مدیریت کسب و کار دارند در این راه موفق می شوند.

The principle of success in website design and internet business

اصل موفقیت در طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی چیست؟

سیجانی:
 
باید دو گام زیر پیش از اقدام به طراحی سایت را رعایت کنید:
 
1- مراحل حضور در فضای مجازی را از پیش مطالعه کرده و طی کنید.

2- بهترین شرکت را جهت طراحی سایت و راه اندازی کسب و کار خود پیدا کنید و کار را به او بسپارید.

 

جهت مطالعه مراحل و ادامه مطلب لطفا به اصل مقاله (اصل موفقیت در طراحی سایت و کسب و کار اینترنتی) مراجعه کنید.
 

تمایل به کسب درآمد از فضای مجازی دارید؟ تمایل دارید سود خود را افزایش دهید؛ اما چگونگی آن را نمی دانید؟؟ یا راه هایی همچون طراحی سایت را پیشتر انجام داده اید؛ ولی جوابی دریافت نکردید؟؟

در اینجا با استفاده از یک راه و روشی متفاوت و کم هزینه برای شما عزیزان در زمینه دلخواهتان بطور اختصاصی خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ ارائه می شود. فراکارانت از ارائه مشاوره رایگان خدمات طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ تا پشتیبانی رایگان پس از اتمام و تحویل سایت در کنار شما عزیزان قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 14 شهریور 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست