طراحی سایت در کرج

مزایای طراحی سایت در کرج چیست؟

کرج به عنوان یکی از کلان شهرها و چهارمین شهر پرجمعیت ایران به شمار می‌آید. تراکم جمعیتی و مهاجران بالای این شهر رونق زیادی به مشاغل و صنایع مختلف در این شهر داده و با توجه به وجود زیر ساخت‌های مناسب، رشد اقتصادی قابل توجهی شکل گرفته است.

امروزه ضرورت حضور کسب و کارها در فضای دیجیتال بر هیچ کس پوشیده نیست. فضای دیجیتال موجب پیدایش مدل‌های کسب و کار جدیدی شده و در فرآیند کسب و کارهای قدیمی، افزایش میزان فروش و کاهش بسیاری از هزینه های اضافی آن‌ها تحول بزرگی ایجاد کرده است. در این راستا طراحی سایت یکی از بهترین گزینه‌ها برای حضور در این فضا می‌باشد. با طراحی سایت، کسب و کار شما در فضای مجازی حضور یافته و با قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل و رعایت تمامی ویژگی‌های یک سایت مناسب، تحول بزرگی در فرآیند کاری شما ایجاد خواهد کرد.

karaj

انواع طراحی سایت در کرج چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

طراحی سایت اطلاع رسانی با هدف اطلاع رسانی خدمات و محصول شما به کاربران ارائه می‌گردد. طراحی این سایت‌ها توانسته هزینه‌های گزاف اطلاع رسانی را کاهش داده و از سوی دیگر میزان اثر بخشی را افزایش دهد.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی امکان مشاهده، بررسی و انتخاب محصولات خود را به کاربران می‌دهید. هم‌چنین با راه اندازی درگاه پرداخت می‌توانید محصولات را به صورت آنلاین بفروشید.

طراحی سایت فرآیندی

وب سایت‌ فرآیندی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شود و می‌توان از آن‌ها در طراحی سایت‌های مشابه دیجی کالا، دیوار، آژانس‌های هواپیمایی و … استفاده نمود.

حال که با انواع طراحی سایت آشنا شدید سوالات بسیاری در ذهن شما ممکن است شکل بگیرید. از جمله

هزینه طراحی سایت چه قدر است؟ آیا می‌توان طراحی سایت ارزان داشت؟

چه نکاتی را باید در طراحی سایت رعایت کرد؟

یک شرکت طراحی سایت چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

و…

هزینه طراحی سایت در کرج چگونه است؟

هزینه طراحی سایت با توجه به اهداف، نیازهای کسب وکار شما و امکاناتی که در نظر می‌گیرید متفاوت است. با استفاده از قالب‌ آماده و از قبل طراحی شده می‌توانید طراحی سایت ارزان داشته باشید. در صورت نیاز به داشتن یک سایت حرفه‌ای نیز میتوانید تمامی بخش‌های سایت خود را به صورت اختصاصی طبق اهداف ونیازهای خود طراحی نمایید.

نکات مهم در طراحی سایت در کرج چیست؟

هاست و دامنه

قبل از راه اندازی سایت باید برای سایت خود دامنه و هاست تهیه نمایید. دامنه در واقع نام و آدرس سایت شما و هاست چیست فضای ذخیره اطلاعات شما می‌باشد. در انتخاب هاست خود به میزان بازدیدها وحجم اطلاعات سایت توجه داشته باشید و هاست مناسب و با کیفیت را انتخاب نمایید. انتخاب هاست مناسب در افزایش سرعت لود شدن سایت بسیار اثرگذار است.

سئو

جهت قرار گیری در رتبه های برتر گوگل، باید پارامترهای مختلفی را لحاظ نمایید. عواملی چون تولید محتوا به صورت جذاب و با کیفیت، افزایش سرعت لود شدن سایت، طراحی ریسپانسیو و …. در سئو سایت شما اثرگذار هستند. در این راستا حتما از تجربه متخصصین استفاده نمایید.

seo

طراحی ریسپانسیو

با توجه به استفاده گسترده از دستگاه های هوشمند چون موبایل و تبلت، نمایش صحیح صفحات سایت در آن‌ها بسیار اهمیت دارد. در صورت عدم طراحی ریسپانسیو کاربران به راحتی سایت را ترک کرده و میزان بازدید به شدت کاهش می‌یابد.

رابط کاربری و تجربه کاربری

باید بتوانید با رعایت اصول رابط کاربری و تجربه کاربری در نگاه اول یک سایت جذاب را به مخاطبان خود ارائه دهید. از سوی دیگر باید سعی کنید سایت خود را پیچیده طراحی نکنید. کاربر باید بتواند با کم ترین تعداد کلیک ها و در زمانی کوتاه به نیاز خود در سایت پاسخ گوید.

تبلیغات

بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در فضای مجازی نسبت به روش های سنتی اثر بخشی بسیار زیادی داشته و کاهش چشم گیری در هزینه ها ایجاد خواهد کرد. برای حفظ جایگاه خود در فضای مجازی، حتما اصول بازاریابی در فضای دیجیتال را در برنامه خود قرار دهید.

طراحی سایت در کرج با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با دو دهه تجربه در حوزه انواع خدمات طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ، سئو، هاست و دامنه همراه شما مشتریان است.

     گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مزیت‌های فراکارانت چیست؟

برگزاری جلسات حضوری، بررسی اهداف و نیازهای کسب و کار شما، انتخاب بهترین گزینه طراحی سایت  با مناسب‌ترین هزینه

برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و یاغیر حضوری با ارائه فیلم‌های آموزشی به کاربران

پشتیبانی و مشاوره قوی و ارائه گارانتی ویژه محصولات.

برای کسب اطلاعات بیشتر ومشاوره با شماره 02123087 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست