طراحی سایت در رشت و گیلان

شهر رشت با توجه به نزدیکی به بنادر و مرزهای زمینی موقعیت ویژه‌ای در زمینه تجارت کسب کرده است. کشاورزی مهم‌ترین بخش در اقتصاد این شهر به شمار آمده و مراکز صنعتی این شهر نیز از بزرگ‌ترین مراکز صنعتی کشور به حساب می‌آیند. با توجه به موقعیت ویژه جغرافیایی نیز قطب مهمی در گردشگری می‌باشد.  از این رو کسب و کارها در حوزه‌های مختلف کشاورزی، صنعتی، تجاری و گردشگری رونق قابل توجهی پیدا کرده‌اند.

design-web-in-rasht-and-gilan

مزیت طراحی سایت در رشت و گیلان چیست؟

حضور هر یک از کسب و کارها در فضای دیجیتال امروزه ضرورت پیدا کرده است. فناوری اطلاعات توانسته در فرآیند کلی کسب و کارها تغییرات بزرگی ایجاد نماید. تغییراتی که در نهایت منجر به صرفه جویی در زمان، هزینه و تسهیل در انجام بسیاری از امور می‌شود. نتیجه اصلی نیز در افزایش میزان فروش و درآمد شما نمایان می‌شود.

طراحی سایت در رشت و گیلان فرصت بسیار مناسبی را ایجاد کرده تا بتوانید حوزه فعالیت خود را به حجم زیادی از مشتریان ارائه نمایید. با توجه به حضور روزافزون کسب و کارها در فضای دیجیتال، برای تثبیت جایگاه و پیشی گرفتن از رقبا، شما نیز باید در این فضا حضور یابید. از سویی با طراحی سایت اعتبار برند شما در ذهن مخاطب بسیار افزایش می‌یابد.

سوالات زیادی برای شما در این مرحله ممکن است پیش آید، از جمله

انواع طراحی سایت چیست؟

مراحل طراحی سایت چیست؟

چگونه سایت در رتبه اول گوگل قرار می‌گیرد؟

و…

انواع طراحی سایت در رشت و گیلان چیست؟

طراحی سایت به طور کلی می‌تواند در دسته بندی‌های مختلف اطلاع رسانی، فروشگاهی و فرآیندی جای گیرد. به طور خلاصه می‌توان گفت

طراحی سایت اطلاع رسانی امکان اطلاع رسانی محصولات و خدمات را هزینه‌ای بسیار پایین به مخاطبان هدف شما ایجاد می‌کند.

در طراحی سایت فروشگاهی امکان بررسی و انتخاب محصول در اختیار کاربر قرار می‌گیرد. هم‌چنین با ایجاد درگاه پرداخت نیز می‌توان فروش آنلاین داشت.

در طراحی سایت فرآیندی دسته ای ماژول کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی شده و می‌توان از آن‌ها در طراحی سایت‌های مشابه مانند دیجی کالا، دیوار و … استفاده نمود.

با توجه به فعالیت‌های پر رونق در رشت می‌توان انواع طراحی سایت‌ گردشگری، طراحی سایت هتل و اماکن اقامتی، طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت فروشگاهی مربوط به محصولات متنوع و بومی استان و … را ایجاد نمود.

مراحل طراحی سایت در رشت و گیلان چیست؟

1-قبل از راه اندازی سایت، باید به المان‌های مختلفی که در سایت باید ایجاد شود فکر کرد. در این زمینه باید به اهداف، نیازها و علایق مخاطبان خود حتما توجه نمایید. تحقیق و بررسی و نیازسنجی صحیح در این مرحله اهمیت زیادی دارد. برای نمونه تعیین میزان بودجه، انتخاب ترکیب رنگ‌ها، نوع بازاریابی و …

2- خرید هاست و دامنه. این مرحله جزو ملزومات به حساب می‌آید. با ثبت دامنه نام و آدرس سایت خود را تهیه کرده، سپس با تهیه نمایندگی هاست مناسب قادر به ذخیره اطلاعات خود بر روی آن هستید.

3- در مرحله بعد با بررسی نیاز سنجی های مورد نظر، موارد درخواستی به صورت کلی پیاده سازی شده و نمای کلی سایت نمایش داده می‌شود.

4- در این مرحله رابط گرافیکی مورد نظر انتخاب می‌شود. می‌توان از قالب آماده و یا اختصاصی با توجه به نیاز و اهداف کسب و کار استفاده نمود.

5- سایت بر روی هاست و دامنه می‌شود.

امکانات طراحی سایت در رشت و گیلان با فراکارانت

مشاوره تخصصی

قبل از راه اندازی سایت خود می‌توانید از مشاوره تخصصی مجموعه فراکارانت در انواع زمینه‌های طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، خدمات هاست ودامنه، مشاوره کسب و کار و بازاریابی دیجیتال بهره مند شوید.

طراحی سایت ارزان

با توجه به امکاناتی که برای سایت خود لحاظ می‌کنید، هزینه‌های طراحی سایت بسیار متفاوت می‌باشد. اما با استفاده از قالب آماده که از قبل در کارا آی‌تی انجام شده می‌توان طراحی سایت ارزان را نیز تجربه نمود.

طراحی سایت اختصاصی

در طراحی سایت اختصاصی با توجه به خواسته‌های مورد نظر مشتری، صفحات به صورت اختصاصی طراحی می‌گردند. با طراحی جذاب و حرفه‌ای قادر خواهید بود کاربران را جذب سایت خود کرده و برند خود را در ذهن آن‌ها ماندگار نمایید.

آموزش

با بهره مندی از کارگاه‌های آموزشی و فیلم‌های آموزشی می‌توانید یاد بگیرید تا محتوای سایت خود را به طور کامل مدیریت کنید.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به آن که موبایل همواره در دسترس افراد است، طراحی اپلیکیشن می‌تواند مشتریان زیادی را برای شما فراهم نماید.

سئو

برای آن که در صفحه اول گوگل دیده شوید و از رقبا پیشی بگیرید، باید همواره تلاش کنید تا اصول سئو را رعایت نمایید. پارامترهای زیادی در این راستا اهمیت دارند. برای نمونه طراحی ریسپانسیو، تولید محتوا جذاب و با کیفیت، افزایش سرعت سایت و …

طراحی ریسپانسیو

در طراحی ریسپانسیو این امکان را می‌یابید تا صفحات سایت را در موبایل و تبلت نیز به درستی نمایش دهید. با توجه به استفاده روز افزون و دسترسی همیشگی به موبایل، با طراحی ریسپانسیو ترافیک سایت به شدت افزایش خواهد یافت.

responsive

بازاریابی دیجیتال

تبلیغات و بازاریابی در فضای دیجیتال با هدف گیری مخاطبان هدف در هزینه های شما بسیار صرفه جویی کرده و کارایی آن نیز نسبت به روش‌های سنتی بسیار بیشتر می‌باشد. برای حفظ جایگاه خود در فضای دیجیتال و پیشی گرفتن از رقبا حتما به اصول بازاریابی دیجیتال توجه نمایید.

پشتیبانی و گارانتی

بسیاری از شرکت‌ها، پس از اتمام پروژه، دیگر خدماتی به مشتریان خود ارائه نمی‌دهند. اما مجموعه فراکارانت پس از پایان پروژه نیز با ارائه خدمات پشتیبانی قوی و گارانتی ویژه  همراه مشتریان می‌باشد.

مجموعه فراکارانت آماده است تا دو دهه تجربه خود را در حوزه طراحی سایت در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست