طراحی سایت در جردن

ضرورت طراحی سایت در جردن چیست؟

با توجه به روند روزافزون حضور کسب و کارهای مختلف در فضای دیجیتال، تحولات بزرگی در فرآیند کاری ایجاد شده است. از مهم ترین دلایل این استقبال، صرفه جویی در بسیاری از هزینه های موجود و به ویژه صرفه جویی در زمان می‌باشد. هم‌چنین در فضای دیجیتال با توجه به آن که محدودیت های مکان و زمان برای شما از بین خواهند رفت، امکان دسترسی به حجم بزرگی از مشتریان را می‌یابید. نتیجه تمام این مزایا در میزان فروش و افزایش درآمد شما نمایان خواد شد.

کسب و کار شما می‌تواند یک کسب و کار محلی بوده و برای معرفی محصولات و خدمات خود در محدوده مکانی مورد نظر اقدام نمایید. از سوی دیگر ممکن است کسب و کار شما مشتریانی فراتر از یک منطقه خاص داشته و بتوانید محصولات و خدمات خود را به سایر مناطق در داخل و یا خارج از کشور ارائه دهید.

طراحی سایت در جردن یکی از بهترین گزینه ها جهت معرفی محصولات و خدمات شما به حجم زیادی از مشتریان چه در سطح منطقه و چه در سطحی فراتر از منطقه می‌باشد.

طراحی سایت در جردن با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با آغاز فعالیت خود از سال 1377 این افتخار را دارد تا بیش از دو دهه تجربه را در حوزه طراحی سایت در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه با امکانات و مزایای این مجموعه بیشتر آشنا شوید. این مجموعه از سال 1390 در منطقه جردن حضور دارد. با توجه به تجمع کسب و کارهای موفق و بزرگ در این منطقه و  هم‌چنین حضور مجموعه فراکارانت امکان دسترسی آسان و سریع، برگزاری جلسات حضوری و مشاوره، خدمات پشتیبانی و ارتباطات نزدیک با شرکت خدمات فضای مجازی آن‌ها فراهم می‌گردد.

desktop-bgg

امکانات طراحی سایت در جردن با فراکارانت

طراحی سایت ارزان

هزینه یک طراحی سایت با توجه به امکاناتی که در سایت خود لحاظ می‌کنید بسیار متفاوت است. اما جالب است بدانید با استفاده از قالب آماده و از قبل طراحی شده در تیم کارا آی‌تی می‌توانید با یک هزینه کم صاحب سایت شوید.

طراحی سایت حرفه ای

با طراحی یک سایت جذاب و حرفه ای اعتبار کسب و کار خود را بیشتر نموده و به راحتی کاربر را جذب سایت خود نمایید. در طراحی سایت اختصاصی این امکان را می‌یابید تا صفحات سایت را طبق اهداف و نیازهای کسب و کار خود طراحی کنید.

طراحی سایت ریسپانسیو

با توجه به آن که امروزه حجم بسیاری از وب گردی‌ها از طریق موبایل صورت می‌گیرد، نمایش صحیح صفحات سایت در آن‌ها بسیار اهمیت دارد. در غیر این صورت میزان بازدیدهای شما بسیار کاهش خواهد یافت. از این رو با طراحی ریسپانسیو سایت خود را در موبایل و تبلت به درستی نمایش دهید.

responsive

طراحی اپلیکیشن

طراحی اپلیکیشن نیز امروزه با توجه به دسترسی همیشگی افراد به موبایل و سهولت استفاده از اپلیکیشن‌ها در پاسخ گویی به نیاز مشتری، میزان درآمد شما را بسیار متحول خواهد کرد.

هاست و دامنه

به یاد داشته باشید قبل از طراحی سایت، باید هاست و دامنه تهیه کنید. با ثبت دامنه در واقع نام و آدرس برای سایت خود انتخاب نموده‌اید. هم‌چنین به منظور ذخیره اطلاعات سایت خود باید هاست تهیه کنید. با توجه به میزان بازدید سایت و حجم اطلاعات سایت نوع هاستی که در نظر می‌گیرید متفاوت است. در نظر داشته باشید انتخاب هاست مناسب و با کیفیت در افزایش سرعت سایت بسیار موثر است.

سئو

شما باید همواره بتوانید جایگاه خود را در میان رقبا تثبیت نموده و از آن‌ها پیشی بگیرید. با رعایت اصول سئو در این راستا گام خواهید برداشت. جهت کسب رتبه برتر در گوگل پارامترهای زیادی را باید در نظر بگیرید. از جمله افزایش سرعت سایت، تولید محتوای جذاب و… . بهره‌گیری از تجربه متخصصین را در این زمینه حتما لحاظ کنید.

بازاریابی دیجیتال

با تبلیغات در فضای مجازی و بهره‌ گیری از اصول بازاریابی دیجیتال این مکان را می‌یابید تا مخاطبان هدف خود را نشانه گیری کرده و محصولات و خدمات خود را به آن‌ها معرفی نمایید. این نوع از بازاریابی نسبت به سایر روش های سنتی در هزینه ها بسیار صرفه جویی کرده و با جذب مخاطب هدف اثربخشی بسیاری ایجاد می‌کند.

مزایای طراحی سایت در جردن با فراکارانت چیست؟

web design in jordan

مشاوره تخصصی در زمینه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، سئو، بازاریابی دیجیتال، مشاوره کسب و کار، خدمات خرید هاست دانلود

آموزش جهت مدیریت محتوای سایت به صورت کارگاه‌های آموزشی و پرسش و پاسخ حضوری و فیلم‌های آموزشی غیر حضوری

ارائه خدمات پشتیبانی قوی و گارانتی ویژه محصولات و خدمات

با خدمات مجموعه فراکارانت بیشتر آشنا شوید

   گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

 

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید.

صفر تا صد طراحی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست