طراحی سایت خبری و خبرگزاری

موضوع : آشنایی با ویژگی‌های مهم طراحی سایت خبر و خبرگزاری
دسته ها : [php_everywhere]

 

مدت لازم برای مطالعه : 6 دقیقه

 

هدف :با مطالعه این مطلب یک سفارش دهنده طراحی سایت خبری، با فاکتورها و عوامل مهم موفقیت در طراحی سایت خبری آشنا خواهد شد.

 

امکان دسترسی آنی و در لحظه به اخبار و اطلاعات در مقایسه با رسانه هایی مثل تلویزیون، رادیو، روزنامه و نیز موثق بودن آنها در مقایسه با شبکه های مجازی غیرحرفه ای ویژگی هایی است که استفاده از سایت های خبری و خبرگزاری را مورد توجه افراد بسیاری قرار می دهد.

علاوه بر لزوم بهره جستن از همکاری با افراد خبره در گروه خبری، استفاده از یک طراحی سایت خبری و خبرگزاری با ویژگی های گرافیکی مناسب و دانلود سریع سایت از عوامل موثر در سئوی بالا و افزایش آمار بازدید از سایت است. البته با توجه به فضای رقابتی شدید در زمینه خبر و خبرگزاری، رتبه بالای سایت های خبری و خبرگزاری در جستجوهای گوگل برای موفقیت و نتیجه بخشی فعالیت های گروه وب سایت خبری بسیار حائز اهمیت است.

امکانات طراحی سایت خبری و خبرگزاری

نوع و نحوه دسته بندی سرویس های خبری یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت خبری و خبرگزاری است. این بخش ها می توانند در صفحاتی با عناوین اخبار علم و فناوری، فرهنگی و هنری، اجتماعی، ورزشی، اقتصادی، سیاسی و … و ترجیحا در زیر مجموعه های جزئی تر طبقه بندی شوند.

بخش هایی با عناوین اخبار فوری، اخبار ویژه و اخبار روز در طراحی سایت خبری و خبرگزاری نیز می تواند دسترسی سریع تر مخاطب به خبر مورد نظر را میسر کند. در طراحی سایت خبری و خبرگزاری می توان بخشی را به نشریات، روزنامه های داخلی و خارجی و تحلیل و تفسیر خبرهای آنها اختصاص داد.

همینطور در بخشی از طراحی سایت خبر و خبرگزاری می توان به نقد رسانه های ایران و جهان توسط کارشناسان و متخصصان پرداخت. در طراحی سایت خبری و خبرگزاری بخش آرشیو خبر و امکان دسترسی به نسخ قابل پرینت و پی دی اف هم جز امکانات خاص سایت به شمار می آید.

اخبار چند رسانه ای، نظرات کاربران و امتیاز دهی به خبر هم بخش های دیگری است که معمولا در یک طراحی سایت خبری و خبرگزاری دیده می شود. اضافه کردن نرخ سکه، ارز و طلا و خبرهای برگزیده و آخرین خبرها بخش های دیگری است که می تواند جزیی از بدنه طراحی سایت خبر و خبرگزاری باشد. همینطور ارائه اخبار به زبان های دیگر و استفاده از مزیت ها و امکانات شبکه های مجازی هم می تواند در طراحی سایت خبر و خبرگزاری وجود داشته باشد.

برخی صفحاتی که می توانند در طراحی سایت خبر و خبرگزاری وجود داشته باشند:

۱- دسته بندی سرویس های خبری
۲- اخبار فوری، ویژه، روز
۳- نشریات و روزنامه های داخلی و خارجی
۴- نقد رسانه های داخلی و خارجی
۵- آرشیو
۶- اخبار چند رسانه ای
۷- نظرات کاربران و امتیازدهی
۸- نرخ سکه، ارز و طلا
۹- خبرهای برگزیده و آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست