طراحی سایت در تبریز

تبریز از کلان شهرهای بزرگ ایران و بزرگ‌ترین قطب اقتصادی، صنعتی، فرهنگی، راه‌های ارتباطی، اداری و … در منطقه آذربایجان ایران به شمار می‌رود. علاوه بر این از لحاظ اقتصادی قطب بزرگی در ایران نیز می‌باشد. این شهر در صنایع تولیدی سنگین و سبک، صنایع غذایی، صنایع دستی و هنری، تجارت، خدمات و گردشگری فعالیت‌های اقتصادی پر رونقی دارد.

tabriz

مزیت طراحی سایت در تبریز چیست؟

با توجه به رونق انواع حوزه‌های کسب و کار و صنایع مختلف در تبریز، حضور در فضای دیجیتال مزیت‌های زیادی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. از جمله

با از بین بردن محدودیت مکان و زمان این امکان را به وجود می‌آورد تا مشتریان زیادی از نقاط مختلف با محصولات و خدمات شما آشنا شوند. از سوی دیگر در هر ساعت از شبانه روز نیز به شما دسترسی خواهند داشت. از این رو هیچ گاه مشتریان خود را از دست خواهید داد.

با جذب انبوهی از مشتریان بالقوه تغییرات بسیار بزرگی در میزان فروش و درآمد شما ایجاد خواهد شد.

با توجه به حضور گسترده کسب و کارها در فضای دیجیتال، شما نیز با قرارگیری در این فضا، جایگاه خود را تثبیت خواهید کرد. در غیر این صورت رقبا پیشی گرفته و عملا حذف خواهید شد.

و…

طراحی سایت در تبریز یکی از بهترین گزینه‌ها جهت پیشرفت کسب و کار شما در فضای دیجیتال به شمار می‌رود. اما باید تمامی اصول و ویژگی‌های یک سایت را به درستی رعایت کرده تا بتوانید دراین عرصه موفق باشید.

در ادامه سوال‌های زیادی ممکن است برای شما پیش آید. از جمله

انواع طراحی سایت چیست؟

مراحل طراحی سایت چیست؟

چه نکاتی را در طراحی سایت باید در نظر گرفت؟

چگونه رتبه اول گوگل باشیم؟

و…

انواع طراحی سایت در تبریز چیست؟

طراحی سایت اطلاع رسانی

در این نوع از طراحی سایت امکان اطلاع رسانی محصولات و خدمات خود را با هزینه‌ای بسیار پایین تر از روش های سنتی اطلاع رسانی می‌یابید. هم‌چنین با توجه به آن که امکان هدف گیری مخاطبان هدف خود را پیدا می‌کنید،اثر بخشی آن بسیار زیاد خواهد بود.

طراحی سایت فروشگاهی

با طراحی سایت فروشگاهی این امکان را می‌یابید تا محصولات خود را به کاربر معرفی کرده و امکان بررسی و انتخاب را به او بدهید. با ایجاد درگاه پرداخت نیز می‌توان از مزایای فروش آنلاین بهره برد.

طراحی سایت فرآیندی

در طراحی سایت فرآیندی، ماژول‌های کاربردی جهت یک فرآیند خاص برنامه نویسی می‌شوند. در نتیجه می‌توان از آن‌های در سایت های مشابه مانند دیجی کالا، آژانس گردشگری، دیوار و … استفاده نمود.

هر یک از این انواع طراحی را می‌توان در فعالیت‌های پر رونق تبریز پیاده سازی نمود. از جمله طراحی سایت صنعتی، طراحی سایت گردشگری و…

با مراحل طراحی سایت در تبریز آشنایی دارید؟

1-ابتدا با توجه به اهدافی که در کسب و کار خود دارید، باید فکر کنید می‌خواهید چگونه سایتی داشته باشید و درباره موارد مختلف آن تحقیق و بررسی نمایید. برای نمونه ترکیب رنگ‌ها، میزان بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، شبکه‌های اجتماعی مناسب شما و …

moshavare

2- تهیه هاست و دامنه. با انتخاب دامنه در واقع نام و آدرس سایت خود را انتخاب کرده‌اید. با انتخاب هاست اختصاصی بر اساس حجم اطلاعات و میزان بازدیدهای خود، فضای ذخیره اطلاعات خود را تعیین کرده‌اید.

3-بررسی نیاز سنجی های سایت و پیاده سازی موارد درخواستی بر روی کاغذ

4- انتخاب رابط گرافیکی مورد نظر.  در این مرحله می‌توان از قالب آماده استفاده نمود و یا به صورت اختصاصی طبق نیازها و اهداف کسب و کار شما طراحی صفحات صورت می‌گیرد.

5- آپلود کردن بر روی هاست و دامنه

سایر نکاتی که در طراحی سایت تبریز باید بدانید

هزینه طراحی سایت

با توجه به امکانات مورد نظر شما، محدوده قیمت بسیار گسترده می‌باشد. اما جالب است بدانید با استفاده از قالب آماده سایت‌های مشابه می‌توانید یک طراحی سایت ارزان داشته باشید. اگر هم نیاز یه یک سایت حرفه ای داشته باشید، امکانات بر حسب نیاز شما به صورت اختصاصی طراحی می‌گردند.

طراحی اپلیکیشن

با توجه به استفاده روز افزون دستگاه های هوشمند چون موبایل، استفاده از اپلیکیشن‌ها در فرآیند کسب و کار شما تحول بزرگی می‌تواند ایجاد کند.

طراحی ریسپانسیو

نمایش صحیح صفحات در نمایشگر موبایل و تبلت بسیار اهمیت دارد. زیرا امروزه درصد زیادی از افراد با موبایل به وب گردی می‌پردازند. بنابراین حتما باید طراحی ریسپانسیو را جزو ضروریات قرار داد.

طراحی جذاب و حرفه‌ای

با طراحی جذاب و حرفه‌ای برند خود را در ذهن کاربر ماندگار کنید. کاربر با طراحی گرافیکی جذاب در نگاه اول جذب سایت خواهد شد. هم‌چنین در نظر داشته باشید سایت به دور از هر گونه پیچیدگی باشد تا مشتری بتواند در کوتاه ترین زمان به نیازهای خود پاسخ دهد.

سئو

برای آن که توسط کاربران دیده شوید، باید همواره تلاش کنید تا رتبه های برتر گوگل قرار گیرید. در این راستا پارامترهای زیادی را جهت سئو سایت باید لحاظ کنید. از جمله افزایش سرعت سایت، تولید محتوا، طراحی ریسپانسیو و…

بازاریابی دیجیتال

با بازاریابی دیجیتال و تبلیغات در این فضا می‌توانید مخاطبان هدف خود را جذب نمایید. این نوع از بازاریابی در هزینه‌های شما بسیار صرفه جویی خواهد کرد و کارایی آن نسبت به روش‌های سنتی بسیار بالاتر می‌باشد.

طراحی سایت در تبریز با فراکارانت

مجموعه فراکارانت آماده است تا دو دهه تجربه خود را در حوزه طراحی سایت در اختیار مشتریان قرار دهد. در ادامه با خدمات این مجموعه بیشتر آشنا شوید.

  گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ

مزیت‌های فراکارانت

مشاوره تخصصی قبل از راه اندازی سایت

آموزش حضوری و فیلم های آموزشی جهت یادگیری مدیریت محتوای سایت به مشتریان

پشتیبانی قوی و ارائه گارانتی ویژه پس از اتمام طراحی سایت

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست