طراحی سایت اصفهان

شرکت فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه دارای حرفه ای ترین تیم طراحی سایت بوده و مفتخر است خدمات خود را به هم وطنان استان اصفهان ارائه دهد. استان اصفهان با بیش از ۵ میلیون نفر جمعیت سومین استان پرجمعیت کشور می‌باشد. این استان با بیش از ۹ هزار واحد صنعتی، بر اساس شاخص‌ها و مطالعات وزارت صنعت رتبه اول توسعه یافتگی صنعتی، تجاری و معدنی کشور را داراست.

انواع طراحی سایت اصفهان

esfahan

طراحی سایت صنعتی در اصفهان

مرکزیت استان اصفهان، قرار گرفتن در شاهراه ارتباطی کشور و وجود صنایع متعدد مادر، این استان را به قطب صنعتی کشور با ضریب بالای ایمنی سرمایه گذاری و قوای محرکه‌ای برای صنایع کوچک‌تر و پیش رو در زمینه اشتغال تبدیل کرده است. تیم فراکارانت خدمات طراحی سایت حرفه ای را متناسب با  صنایع متعدد این استان مانند صنایع خودروسازی، فولاد، سنگ و … ارائه می دهد.

طراحی سایت گردشگری در اصفهان

اهمیت استان اصفهان از نظر فرهنگی و گردشگری بر کسی پوشیده نیست. شهر اصفهان به تنهایی موزه کاملی از آثار معماری، هنری و صنایع دستی بوده که نمایانگر شکوه شهر و پیشینه کهن آن می‌باشد. از این رو به پایتخت فرهنگی ایران تبدیل شده است. اصفهان از جمله اولین شهرهای ایران است که در سال ۱۳۹۴ به شبکه شهرهای خلاق جهان زیرنظر یونسکو پیوست. براساس استاندارد یونسکو شهر خلاق شهری است که از نوآوری‌ها و توانمندی‌های شهروندان در جهت توسعه شهری استفاده می‌کند. فعالان حوزه گردشگری می‌توانند با طراحی سایت گردشگردی، مخاطبان زیادی را بدون محدودیت در مکان و زمان به سمت خود جذب نمایند. برای نمونه خدماتی چون طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، طراحی سایت رزرو هتل و …

طراحی سایت فروشگاهی در اصفهان

در دنیای امروز که ابتدایی‌ترین کسب و کارها نیز با طراحی سایت فروشگاهی پا به عرصه تجارت آنلاین گذاشته‌اند؛ بدون شک صاحبان کسب و کار و هنرمندان صنایع متنوع استان مانند صنعت فرش و قالی، صنایع دستی قلم کاری، خاتم کاری و … با بهره گیری از خدمات بهترین شرکت طراحی سایت می‌توانند مشتریان وفاداری از اقشار مردم ایران بیابند.

نکات مهم در طراحی سایت اصفهان با فراکارانت

هاست و دامنه

خرید هاست و دامنه قبل از راه اندازی سایت از ضروریات کار به شمار می‌آید. دامنه نام و آدرس سایت شما را مشخص کرده و هاست پرسرعت وردپرس نیز اطلاعات سایت را در خود ذخیره می‌کند. انتخاب هاست مناسب بر اساس میزان بازدیدها و حجم اطلاعات سایت، در افزایش سرعت سایت بسیار اثرگذار هستند.

سئو

پارامترهای زیادی جهت قرارگیری سایت شما در رتبه‌های برتر گوگل وجود دارند. در همین راستا باید اصول سئو را همواره رعایت کرده تا بتوانید از رقبا پیشی گرفته و جایگاه خود را حفظ نمایید. از جمله عوامل موثر می‌توان به تولید محتوا جذاب و با کیفیت، طراحی ریسپانسیو، افزایش سرعت سایت و … اشاره کرد.

طراحی ریسپانسیو

طراحی ریسپانسیو این امکان را ایجاد می‌نماید تا کاربر صفحات سایت را در صفحه نمایش موبایل و تبلت نیز بتواند به درستی مشاهده کند. با توجه به آن که امروزه درصد زیادی از بازدیدها توسط موبایل صورت می‌گیرد، رعایت این نکته ضروری است.

طراحی جذاب و حرفه ای

با طراحی سایت جذاب و حرفه ای مخاطب را به راحتی جذب سایت کرده و در ذهن مخاطب اعتبار کسب می‌کنید. هم‌چنین سایت باید به دور از هرگونه پیچیدگی، کاربر را در کوتاه ترین زمان به هدف خود برساند. در این راستا استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار حائز اهمیت است.

طراحی سایت ارزان

هزینه طراحی سایت با توجه به انواع امکاناتی که در نظر می‌گیرید، بسیار متفاوت است. اما شما می‌توانید با استفاده از قالب آماده نیز یک طراحی سایت ارزان را تجربه کنید. با طراحی صفحات اختصاصی نیز می‌توانید طبق نیاز و اهداف خود سایتی حرفه ای و جذاب را تهیه کنید.

طراحی اپلیکیشن

امروزه با استفاده روزافزون کاربران از موبایل، طراحی اپلیکیشن تحول بزرگی را  در کسب و کار شما ایجاد نموده و مشتریان بالقوه زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

بازاریابی دیجیتال

تبلیغات و بازاریابی دیجیتال جهت حفظ حضور شما در فضای مجازی و پیشی گرفتن از رقبا بسیار حائز اهمیت است. حتما اصول بازاریابی دیجیتال متناسب با کسب و کار خود را در نظر داشته باشید.

مشاوره و آموزش

قبل از راه اندازی سایت خود می‌توانید از خدمات مشاوره تخصصی فراکارانت در حوزه طراحی سایت، طراحی اپلیکیشن، هاست، دامنه، بازاریابی و مشاوره مدیریتی بهره مند شوید. مجموعه فراکارانت با برگزای کلاس‌های آموزشی و فیلم های آموزشی، مدیریت محتوای سایت را به شما آموزش خواهد داد.

moshavere

پشتیبانی

پس از اتمام پروژه نیز با ارائه پشتیبانی خدمات و گارانتی ویژه محصولات همواره همراه مشتریان هستیم.

طراحی سایت اصفهان با فراکارانت

تیم فراکارانت همچون گذشته خدمات طراحی سایت حرفه ای و نگهداری وب سایت را جهت شناساندن هر چه بهتر ظرفیت‌های استان اصفهان در زمینه‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، گردشگری، فرهنگ، هنر و … که پرچمدار و سرآمد کشور است، ارائه می دهد.

پروموشن های ویژه استان اصفهان

      گواهی‌ها و عضویت‌های مجموعه فراکارانت     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه

تماس با فراکارانت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست