طراحی سایت فروش بلیط هواپیما

بلیط هواپیما در سالیان نه چندان دور از طریق مراجعه حضوری و یا به صورت تلفنی از طریق آژانس‌های هواپیمایی که به بخش صدور بلیت شرکت‌های صادرکننده دسترسی داشتند امکان پذیر بود. اما امروزه بر اساس نیاز تجارت الکترونیک به عدم مراجعه افراد، خدمات فروش آنلاین بلیط هواپیما ارائه شده است. طراحی سایت فروش بلیط هواپیما مزایای قابل توجهی را هم برای کسب و کار شما و هم برای مشتریان ایجاد می‌کند. مشتریان همواره به خدمات شما دسترسی داشته و امکان خرید برای آن‌ها فراهم است. بدین صورت هیچ‌گاه به علت محدودیت زمانی فروش خود را از دست نخواهید داد. از سوی دیگر وجود فضای ثابت علاوه بر ایجاد هزینه، تعداد مشتریان را محدود به یک منطقه خاص می‌کند. اما راه اندازی خدمات آنلاین محدودیت مکانی را از بین برده و تعداد بی‌شماری مشتری را رقم خواهد زد.

online ticket

امکانات سایت فروش بلیط هواپیما

به منظور طراحی سایت فروش بلیط هواپیما، نیازمند دسترسی وب سایت از طریق برنامه نویسی به APIهای مختلف است. همه توسط چارترکننده‌ها و یا سایت‌های CSR چارترکننده‌ها که چندتایی بیشتر نیستند، چارترهای خود را درون آن می‌گذارند تا کاربران از آن اطلاع پیدا کنند.

هم‌چنین امکان دسترسی به سفارش بلیط های شرکت‌های هواپیمایی مختلف داخلی و خارجی، به صورت خودکار هم برای شما و هم برای مشتریان امکان جست و جوی بلیط های موجود در تاریخ مشخص وهم‌چنین فرآیند خرید را فراهم می‌نماید.

با توجه به آن که مقوله گردشگری فضای بسیار متنوعی دارد، در کنار فروش بلیط هواپیما خدمات بسیار دیگری را نیز می‌توان ارائه داد. برخی سایت‌ها امکانات دیگری چون بیمه‌های مسافرتی را با در دسترس داشتن APIهای آن به خدمات خود می‌افزایند. از دیگر نمونه‌های خدمات در این حوزه می‌توان رزرو هتل و رزرو تور را نیز نام برد.

ticket

برخی صفحاتی که در طراحی سایت فروش بلیت هواپیما وجود دارند

1-درباره ما

2-ثبت نام و ایجاد حساب کاربری

3-رزرو آنلاین بلیط هواپیما

4-رزرو آنلاین هتل

5-رزرو آنلاین تور

6-مقالات

7-پشتیبانی

8-تماس با ما

سئو در سایت فروش بلیط هواپیما

همان طور که می‌دانید حوزه گردشگری فضای بسیار پررقابتی به شمار می‌آید. بنابراین همه در حال تلاش برای کسب برترین جایگاه هستند. بنابراین شما باید از ابتدا یک طراحی سایت مناسب با رابط کاربری آسان برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند در کم ترین زمان پاسخ نیازهای خود را بیابند. در غیر این صورت حتی اگر رتبه اول گوگل هم باشید، مشتریان خود را از دست خواهید داد. هم‌چنین پس از طراحی سایت فروش بلیط هواپیما نیاز است تا همواره اصول سئو را رعایت کرده تا جایگاه خود را از دست ندهید. این موضوع در حوزه پررقابتی مانند گردشگری بسیار حائز اهمیت است و همواره باید از دغدغه‌های اصلی شما قرار بگیرد.

طراحی سایت فروش بلیط هواپیما با فراکارانت

بنابراین به منظور طراحی یک سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما به صورتی که کاربر بتواند تمامی مراحل سفارش و خرید را طی کند، بحث قرارداد با سیستم‌های چارتری، واسطه‌ها، API های سیستمی و برنامه نویسی ویژه طراحی سایت به میان می‌آید. هم‌چنین پس از طی کردن مراحل طراحی سایت، بحث سئو سایت و کسب رتبه اول در گوگل مطرح می‌شود. برای انجام این کارها نیاز به کسب اطلاعات و آشنایی دقیق با جزییات روند کار می‌باشد. از این رو برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای مشاهده نمونه کارها و آشنایی بیشتر، درباره فراکارانت بیشتر بخوانید. |

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست