بسته پشتیبانی راهبر سایت

پشتیبانی راهبر سایت زمانی امکان پذیر است که شما برای کنترل و آپدیت سایت راهبر داشته باشید. بعد از اتمام طراحی سایت یک جلسه آموزشی رایگان برای کاربر سایت به جهت وارد کردن محتویات وب سایت برگزار می گردد. با توجه به آموزش های گذرانده شده کاربر می تواند تغییرات صفحات و وارد کردن اطلاعات در سایت را به خوبی انجام دهد.

به هر حال نگه داری و اعمال تغییرات در سایت ابعاد وسیعی دارد. امکان اینکه کاربر به دلیل نداشتن دانش کافی کمتر در یک سری از قسمت ها وارد شود و یا برای اعمال یک سری از تغییرات توانایی مورد نیاز را نداشته باشد، وجود دارد. برای حل مشکلاتی از این قبیل پشتیبان طراحی سایت به کمک  شما می آید. شما با پشتیبان سایت تماس گرفته و برای حل مشکلتان راهنمایی می شوید.  روش دیگر برای ارتباط با پشتیبان سایت گذاشتن تیکت است. با گذاشتن تیکت مشکل را برای پشتیبان سایت مطرح کرده و راهنمایی می شوید.

در نتیجه می بینید که به جای صرف زمان بسیار زیاد برای کاری که راهبر سایت اطلاعاتی کافی در رابطه اش ندارد، می توانید به راحتی از پشتیبان و طراح سایت کمک گرفته و صرفه جویی زمانی کنید. همچنین در بسته پشتیبانی راهبر سایت پیش بینی شده است که در هر فصل، اگر مشکلی برای راهبر سایت به وجود آمد که توانایی حل آن را نداشت می توانید از پشتیبان درخواست ارتباط از طریق team viewer را بدهید. در این حالت پشتیبان به سیستم شما کانکت شده و مشکل شما را مرتفع خواهد کرد.

بسته پشتیبانی راهبر سایت برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

فراکارانت بر این باور است که مشتریان با انجام یک طراحی سایت عالی چیزی حدود ۱۵% از حضور موفق خود را در فضای مجازی انجام داده اند. همچنین اعتقاد ما این است که طراحی سایت پایان کار نیست. به جرات می توان گفت که شرکت طراحی سایت فراکارانت جز اولین شرکت هایی است که دارای پشتیبانی سازمان دهی شده پس از طراحی سایت است. به این دلیل که بعد از پایان طراحی سایت و تحویل آن شما نگرانی مسئله دیگری را نداشته و فقط به توسعه کار و آپدیت های مورد نیاز سایتتان بپردازید.

عدم پشتیبانی درست و به روز آوری سایت در نهایت نابودی طراحی سایت را در پی خواهد داشت. به همین علت اگر به دنبال حفظ سرمایه سایت و رشد و توسعه آن هستید باید پشتیبانی سایت را با اصول و به درستی انجام دهید. بسته پشتیبانی راهبر سایت برای کسب و کارهایی که هدفشان تنها داشتن سایت نبوده و می خواهند در فضای مجازی حضور جدی داشته باشند در صورت داشتن راهبر سایت بسیار کارآمد خواهد بود. با وجود این بسته هدایت صحیح و روز به روز یک وب سایت پس از طراحی سایت با هزینه ای کم امکان پذیر شده است.

 

پشتیبانی راهبر سایت

مشخصات عمومی بسته پشتیبانی راهبر سایت

  • پاسخگوئی تیکت به راهبر سایت
  • راهنمائی و پاسخگویی تلفنی به راهبر سایت
  • برقراری ارتباط Team viewer به درخواست مشتری

نقاط تمایز و برتری بسته پشتیبانی راهبر سایت

با تهیه بسته پشتیبانی راهبر سایت در هر زمانی که مشکل داشتید می توانید با گروه طراحی سایت فراکارانت تماس بگیرید و از سرویس های خدمات پشتیبانی بهره مند شوید. همچنین با توجه به پیش بینی های موجود فصلی یک بار می توانید با تماس با پشتیبان از او بخواهید که به سیستم شما کانکت شده و مشکلتان را مرتفع سازد.

تفاوت قیمت بسته پشتیبانی راهبر سایت فروشگاهی و سایت اطلاع رسانی به دلیل پییچیدگی هایی است که سایت های فروشگاهی دارند. سایت های فروشگاهی دارای سبد خرید، افزونه های مالی، درگاه های پرداخت و… هستند که نیازمند پشتیبانی های تخصصی تری می گردند.

صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی سایت

بسته بروزآوری نرم افزار و افزونه های وب سایت

بسته بک آپ روزانه و مانیتورینگ مدیریتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 6 شهریور 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست