هزینه تبلیغات در گوگل ادز

اهمیت تبلیغات در گوگل ادز چیست؟

امروزه روش‌های متنوعی جهت تبلیغات و معرفی کسب و کار شما وجود دارد. بسیار مهم است تا تبلیغ شما به مخاطبین هدف نشان داده شود. در این صورت بالاترین بازدهی ممکن را کسب خواهید کرد. تبلیغات در فضای مجازی، پیدا کردن مخاطبین هدف را نسبت به گذشته آسان‌تر نموده است. در میان انواع روش‌های تبلیغ در فضای مجازی درج آگهی در گوگل، کارایی و بازدهی بسیار بالایی دارد. نکته قابل توجه آن است برای این تبلیغات حتما نیازی به سایت نیست. از طریق هر پلتفرمی که تجارت خود را به صورت اینترنتی انجام می‌دهید، می‌توانید از این روش استفاده نمایید. در مقاله تبلیغات کلیکی می‌توانید از مزایای این‌گونه تبلیغ و انواع آن بیشتر بخوانید. یکی از مهم‌ترین سوالاتی که کاربران را در این راستا درگیر خواهد کرد هزینه تبلیغات در گوگل ادز است که در ادامه به آن پرداخته خواهد شد.

چه عواملی بر هزینه تبلیغات در گوگل ادز اثر دارد؟

هزینه تبلیغات در گوگل ادز برای همه یکسان نیست. میزان رقابت در کسب و کارهای مختلف متفاوت است. هم‌چنین بسیار مهم است شما چه کلمات کلیدی را انتخاب می‌کنید. هر چه کسب و کار شما، رقیبان و مخاطبان بیشتری داشته باشد و کلمه کلیدی مورد نظر میزان جست وجوی بالاتری داشته باشد، طبیعتا هزینه تبلیغات افزایش خواهد داشت.

بنابراین بسیار مهم است  کلمات کلیدی بهینه، هدف‌گیری دقیق مخاطبین، ایجاد محتوا و لندینگ جذاب را در نظر داشته باشید تا با یک هزینه مقرون به صرفه، تبلیغات خود را انجام دهید. در این راستا می‌توانید از مشاوره متخصصین این حوزه بهره‌مند شوید.

هزینه تبلیغات در گوگل ادز

هزینه تبلیغات در گوگل ادز با چه واحد پولی پرداخت می‌شود؟

هزینه تبلیغات در گوگل ادز می‌تواند با واحدهای پولی مورد تایید گوگل پرداخت شود. برای نمونه دلار آمریکا، درهم امارات و لیر ترکیه. در ادامه می‌توانید هزینه تبلیغات در گوگل ادز را بر اساس واحدهای پولی مختلف مشاهده کنید.

تعرفه تبلیغات گوگل ادز 

هزینه تبلیغات در گوگل ادز چگونه پرداخت می‌شود؟

با استفاده از خدمات مجموعه فراکارانت، یک اکانت برای شما ایجاد شده و با واحد پول مورد نظر شما شارژ می‌گردد. در واقع شما به عنوان مشتری هزینه را به صورت تومان پرداخت کرده و اکانت شما با واحد پولی مورد نظر شارژ خواهد شد. در صورت اتمام شارژ، کارشناسان مجموعه شما را مطلع خواهند نمود.

خدمات مشاوره و نظارت بر تبلیغات گوگل ادز با فراکارانت

با توجه به آن که شما بودجه مشخصی را جهت تبلیغات خود در نظر دارید، بسیار مهم است تا هزینه تبلیغات در گوگل ادز، بهینه باشد. در قسمت‌های پیشین درباره پارامترهای اثرگذار بر هزینه گفته شد. اگر تخصص کافی در این زمینه دارید، می‌توانید اکانت خود را مدیریت کنید. در غیر این صورت پیشنهاد می‌شود از مشاوره و نظارت کارشناسان جهت مدیریت اکانت خود استفاده نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

مقالات پیشنهادی

کمپین هوشمند تبلیغات بنری

دیجیتال مارکتینگ ویژه چه کسب و کارهایی است؟

آنالیز سایت به همراه سئو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 28 مهر 1399


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست