آنالیز وب سایت همراه ارائه برنامه سئو

در این مقاله می‌خواهیم مفهوم سئو را بررسی کرده و بدانیم چگونه می‌تواند به کسب و کار ما در فضای مجازی کمک کند. در واقع می‌خواهیم بدانیم چگونه بیشتر دیده شویم تا بتوانیم مخاطبان را جذب خود کنیم.

سئو چیست؟

سئو (SEO) مخفف کلمه Search Engine Optimization  به معنای بهینه سازی موتور جست و جو است. در واقع فرآیندی است که با مجموعه‌ای از روش‌های مشخص به بهبود کیفیت و کمیت ترافیک سایت شما یا بهبود در دیده شدن در موتورهای جست و جو کمک می‌کند.

به زبان ساده‌تر با اجرای اصول سئو، هر چه بیشتر بتوانید مخاطبین را جذب سایت کرده و ترافیک سایت را بالا ببرید، رتبه بالاتری در موتورهای جست و جو کسب کرده و شانس بیشتری برای دیده شدن و جذب مشتری دارید.

برای سئو کردن سایت خود نیاز به دانش عمیق و هم چنین به روز در این حوزه دارید. زیرا الگوریتم‌های موتورهای جست و جو و رتبه بندی سایت‌ها مداوم در حال تغییر هستند. ازسوی دیگر سئو فرآیندی است که باید به صورت همیشگی بر روی سایت شما پیاده سازی شود. در غیر این صورت رقبا از شما پیشی گرفته و هرگز دیده نخواهید شد.

سئو از کجا شروع شد؟

موتورهای جست و جو از اوایل سال 1990 شروع به فعالیت کردند. از دیدگاه مردم در این دوران موتورهای جست و جو یک لیست فهرست شده به آن‌ها ارائه می‌دادند و سئو بر اساس حروف الفبا انجام می‌شد.

با گذشت زمان و پیشرفته تر شدن موتورهای جست و جو، الگوریتم‌های رتبه بندی نیز پیشرفت کردند. به دنبال آن نیز افرادی پیدا شدند تا با انجام روش‌هایی چه اخلاقی و چه غیر اخلاقی، بتوانند خود را در بالای لیست جست و جو قرار دهند.

در ابتدا شاید با روش‌های غیراخلاقی به راحتی می‌توانستیم در رتبه‌های برتر قرار بگیریم، اما اکنون الگوریتم‌های موتورهای جست و جو روزبه روز در حال پیچیده تر شدن هستند و سخت‌گیری‌های بیشتری در این زمینه اعمال می‌شود.

موتور جست و جوی گوگل امروزه محبوب بسیاری از کاربران در سرتاسر دنیا است. بنابراین قرارگیری در رتبه‌های برتر گوگل خواسته هر سایتی است. اما نکته مهم این است که بدانیم الگوریتم‌های گوگل هر چه قدر هم که پیچیده و سختگیرانه باشند، همواره یک هدف دارند و آن هم کسب رضایت مخاطب است. یعنی همواره باید بیندیشید با چه روش‌هایی مخاطب جذب سایت شود و بتواند در کوتاه ترین زمان و به ساده ترین شکل به نیاز خود پاسخ گوید.

سئو چه کمکی به شما می‌کند؟

به طور خلاصه می‌توان گفت سئو:

  •  ترافیک سایت شما را افزایش می‌دهد
  • موجب می‌شود در رتبه‌های برتر موتورهای جست و جو قرار بگیرید.
  • فرآیند بازاریابی و معرفی محصولات و خدمات شما را تسهیل می‌کند.
  • به افزایش فروش کمک می‌کند.
  • از کارآمدترین و بهینه‌ترین ابزار در تبلیغات به شمار می‌آید.

seo

آنالیز وب سایت همراه ارائه برنامه سئو چیست؟

بسیاری از افراد سئو کار در ابتدای امر پس از طراحی سایت، برای سئو کردن سراغ ساخت back link و تغییر چگالی کلمه کلیدی انتخابی و یک سری از کارهای پراکنده می‌روند. نتیجه یپیاده سازی این روش‌ها بدون برنامه ریزی و استراتژی مشخص کمک اساسی به بهینه سازی و تغیر رتبه سایت نخواهد کرد.

برای جلوگیری از این اشتباه، زمانی که تصمیم دارید یک سایت را وارد مرحله بهینه سازی برای موتورهای جستجو و در نهایت بهبود رتبه سایت کنید، بهترین روش، انجام آنالیز دقیق اولیه، تعیین نقشه راه و تعیین میزان انرژی صرف شده برای انجام هر یک از مسیرها است.

قبل از شروع و اقدام برای بهینه سازی و سئو سایت، نیاز به بررسی مواردی چون کلمه کلیدی، وضعیت وب سایت مشتری، سایت‌های رقبا، تحلیل بازار و مشتری است. در نهایت یک گزارش از وضعیت موجود سایت باید تهیه گردد. سپس طبق نقاط قوت و ضعف سایت پیشنهاداتی جهت بهبود و اصلاح ارائه شود. هم‌چنین در هر مرحله از سئو باید گزارش تهیه کرد تا متوجه شد یازده به چه صورت بوده است.

بسته آنالیز وب سایت همراه ارائه برنامه سئو مناسب چه کسب و کارهایی است؟

  • برای کلیه افراد و کسب و کارهایی که دارای وب سایت هستند.
  • برای  سایت‌هایی که قصد دارند بر روی خدمات سئو بودجه ریزی و برنامه ریزی کنند.
  • برای کسانی که می‌خواهند از خدمات گوگل ادوردز استفاده کنند.

نقاط تمایز و برتری بسته آنالیز وب سایت همراه ارائه برنامه سئو

  • توانایی یافتن نقاط قوت و ضعف سایت
  • توانایی تحلیل رقبا
  • توانایی یافتن کلمات کلیدی پرمخاطب حوزه کسب و کار شما
  • بهره گیری از به روزترین متدهای سئو و بهینه سازی سایت
  • توانایی ارائه و پیاده سازی متدهای سئو طبق آنالیز وب سایت

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران گروه طراحی سایت فراکارانت تماس بگیرید.

 

مشاهده بسته آنالیز وب سایت همراه با ارائه برنامه سئو

 

 

بسته ساخت و تنظیم صفحه های محتوایی داخلی

بسته تولید محتوای اورجینال

بسته بهبود رتبه سایت در گوگل

بسته کمپین هوشمند تبلیغات بنری در google adwords

صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی سایت

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید

7 نکته مهم در طراحی سایت

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات گروه طراحی سایت فراکارانت مشاهده ی صفحات زیر توسط کاربران به شما توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت          نمونه کارهای طراحی سایت        مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 خرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست