طراحی سایت چقدر هزینه دارد؟

در دنیای امروزه باتوجه به پیشرفت و جایگزین روش های نوین بسیاری از مشاغل و کسب و کار برای افزایش درآمد نیاز به طراحی سایت برای برندسازی و افزایش اعتبار دارند. پیشتر درباره طراحی سایت و صفر و صد راه اندازی سایت توضیحاتی دادیم. امروز قصد داریم درباره هزینه طراحی سایت و عوامل موثر آن برای براورد صحبت کنیم؛ و ببینیم که طراحی سایت چقدر هزینه دارد.

چرا طراحی سایت اهمیت دارد؟

با توجه به وضعیتی که بیان شد و حضور گسترده صاحبان کسب و کار در فضای وب، شمار کارفرمایان عزیز نیز برای پیشرفت در کسب  و کار خود نیاز به طراحی سایت دارید. طراحی سایت میتواند دلیل موفقیت یا شکست باشد. طراحی سایت اگر مناسب نبوده و تمامی م.ارد و نکات مهم در آن رعایت نشود؛ بدلیل انگیزه پایین کاربران باعث شکست می شود.

هزینه‌های طراحی سایت را برآورد کنید

در ابتدا باید بدانیم هزینه‌های طراحی سایت به سه بخش تقسیم می‌شود:

هزینه‌های قبل از طراحی سایت

هزینه‌های خود طراحی سایت

هزینه‌های بعد از طراحی سایت

web-cost

هزینه قبل از طراحی سایت

قبل از طراحی سایت ابتدا باید فکر کنید با توجه به اهداف کسب و کار خود، چه امکاناتی مورد نیاز شما است. در این راستا بهتر است از تجربه متخصصین این حوزه استفاده کنید. مهم ترین عوامل تاثیرگذار انتخاب دامنه و هاست مناسب است.

هزینه مربوط به دامنه و هاست

دامنه سایت همان نام سایت یا آدرس اینترنتی سایت شماست که افراد از نقاط مختلف جهان می توانند با آن از سایت شما بازدید کنند. معمولاً دامنه‌ها برای یک سال یا پنج سال اجاره داده می‌شود و تا زمانی که هزینه اجاره آن را پرداخت کنید در اختیار شماست. شما می‌توانید بعد از آنکه نام دامنه خود را انتخاب کردید آزاد بودن آن را بررسی کرده و سپس برای خود ثبت کنید. برای این منظور می‌توانید به بخش ثبت دامنه مراجعه کنید.

بعد از مشخص شدن هزینه دامنه نوبت به هزینه هاست می‌رسد، هاست دانلود ایران سرور به میزان فضای موردنیاز برای راه اندازی و طراحی سایت گفته می‌شود. مقدار هزینه به مقدار فضا و پهنای باند آن بستگی دارد.

cost-design-web

هزینه خود طراحی سایت

حالا نوبت به مرحله طراحی سایت می‌رسد. باید بدانید طراحی یک سایت با توجه به امکانات مختلفی که در سایت قرار می‌گیرد محدوده هزینه‌های مختلفی را رقم می‌زند. از جمله

هزینه مربوط به گرافیک سایت

مراحل طراحی سایت زمانی به اتمام می‌رسد که علاوه بر کد نویسی آن بخش گرافیک آن کامل گردد. همان طور که می دانید گرافیک و ابزارهای بصری نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبان دارد. از این رو با توجه به میزان حرفه‌ای بودن، محدوده قیمت متغییر است.

هزینه مربوط به کد نویسی سایت:

نیاز است به عنوان شخصی که می‌خواهد برای خود سایتی داشته باشد در مورد نحوه برنامه نویسی و هزینه‌های مربوط  به آن اطلاعاتی داشته باشید. معمولاً انواع وب سایت‌ها به دو زبان php و asp.net طراحی و پیاده سازی می‌گردند. در مورد هزینه‌های کد نویسی شما باید به سوالاتی از قبیل زیر پاسخ دهید.

آیا سایت شما توسط سیستم مدیریت محتوا طراحی شده است یا از پایه کد نویسی شده است؟ توجه داشته باشید سایتی که از پایه کد نویسی شده باشد هزینه بیشتری نیاز دارد و در مقابل سایت‌هایی که با سیستم مدیریت محتوا طراحی و پیاده سازی شده اند هزینه راه اندازی کمتری دارند.

Cms سایت

وردپرس، جوملا، اپ کارت، مجنتو از جمله محبوب‌ترین سیستم مدیریت محتوا هستند که شما می‌توانید با انتخاب یکی از این موارد در هزینه‌های مربوط به طراحی سایت خود صرفه جویی کنید.

برای اطلاعات بیشتر جهت آگاهی از هزینه ها و مشاوره تخصصی رایگان تماس بگیرید. فراکارانت در کنار شماست.

هزینه پس از طراحی سایت

هزینه سئو و بهینه سازی طراحی سایت:

سئو به معنای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو است تا کاربران به راحتی بتوانند سایت شما را بیابند. سئو نقش بسیار مهمی در ورود ترافیک به سایت شما را دارد به گونه‌ای که اگر سایتی تمام اصول طراحی را رعایت کرده باشد و به سئو آن پرداخته نشود قطعاً به موفقیت نخواهد رسید.

البته به این نکته نیز توجه داشته باشید سئو سایت باید به صورت اصولی انجام شود. در صورتی که این کار توسط افراد غیر متخصص انجام پذیرد می‌تواند خسارات جبران ناپذیری را برای شما داشته باشد.

هزینه پشتیبانی و امنیت سایت:

پس از طراحی سایت همواره باید به آن رسیدگی کنید. با استفاده از خدمات پشتیبانی حرفه‌ای هرگونه خطای احتمالی سایت خود را رفع کنید، آن را به روز رسانی کنید و امنیت سایت را ارتقا دهید.

عوامل و فاکتورهای موثر بر طراحی سایت را بطور کلی در سه دسته مشخص بیان کردیم. نوع درخواستی طراحی سایت، اهداف کارفرما از طراحی سایت ( مبنی بر اینکه صرفا برندینگ باشید یا  خیر) و امکانات درخواستی کارفرما سایر عوامل موثر بر هزینه طراحی سایت می باشد. جهت اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی  رایگان برای انتخاب راه و تصمیمی برتر  با شماره های فوق تماس بگیرید و یا در شبکه های اجتماعی پیام گذاشته و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست