طراحی سایت مشابه دیوار

انسان‌ها از سال‌های دور از طریق روش‌های مختلف مشغول تجارت هستند. سمساری‌ها نمونه ای از روش‌های متداول تجارت و داد و ستد بودند که خرید و فروش کالاهای دست دوم در آن  صورت می‌گرفت. امروزه این نوع از تجارت می‌تواند در سطح گسترده‌تری در فضای اینترنت انجام شود. طراحی سایت مشابه دیوار نمونه ای از این نوع تجارت در فضای اینترنت است.  کاربران با عضویت در این سایت‌ها، می‌توانند آگهی خود را ثبت نموده تا پس از تائید آگهی توسط مدیر سایت در معرض دید کاربران قرار گیرند. در واقع دیوار پلتفرمی است که کاربران می‌توانند آگهی محصولات و خدمات خود را در آن درج کنند.

 

 طراحی سایت مشابه دیوار چگونه است؟

در طراحی سایت مشابه دیوار، کاربر می‌تواند برای کالای موردنظر خود آگهی مناسبی درج کند تا در معرض دید افراد زیادی قرار بگیرد. مشتریان در صورت نیاز یا علاقه به آن کالا با کاربر تماس گرفته و برای خرید اقدام می‌نمایند. از نقاط تمایز طراحی سایت دیوار  ارتباط مستقیم خریدار و فروشنده بدون دخالت واسط و دلال می‌باشد.

از امکانات این سایت می توان به دسته بندی بر اساس محله اشاره نمود.  تمام کالاها و نیازمندی‌ها با توجه به محله دسته بندی شده و به کاربر این امکان را می‌دهد تا از نزدیک ترین محله  نیاز خود را رفع نمایند. هم چنین هریک از کاربران بدون واسطه با فروشندگان ارتباط برقرار کرده و کالای موردنظر خود را خریداری می‌کنند. بنابراین سایت دیوار هیچ گونه مسئولیتی در مقابل خرید کاربران ندارد.

شما می‌توانید برای حوزه تخصصی کسب و کار خود مانند خودرو، ماشین آلات، مبلمان و … سایتی مانند دیوار را طراحی نموده و آگهی‌های مربوط به این حوزه را درج نمایید.

divar 2

 

امکانات طراحی سایت مشابه دیوار چیست؟

اگر قصد طراحی سایت مشابه دیوار دارید بهتر است به ویژگی‌ها و امکانات آن توجه داشته باشید:

  • توجه به گرافیک و ظاهر سایت به گونه ای که باعث جذب کاربران گردد
  • اختصاص بخشی برای معرفی کامل سایت و خدمات آن
  • امکان راهنمای کامل برای نحوه استفاده از سایت و انواع خدمات آن
  • قابلیت نمایش انواع آگهی‌ها بر اساس شهر
  • قابلیت جستجوی پیشرفته برای یافتن آگهی موردنظر
  • قابلیت تعریف دسته بندی‌های مختلف با توجه به موضوعات آگهی مانند استخدام و کاریابی، خودرو، لوازم برقی و…
  • قابلیت قرار دادن آگهی به صورت رایگان توسط هریک از کاربران
  • قابلیت بارگزاری عکس، شماره‌های تماس و توضیحات لازم مربوط به هر تصویر
  • قابلیت اتصال سایت به شبکه‌های اجتماعی مختلف مانند واتس آپ، تلگرام، فیس بوک و…
  • قابلیت تعریف آگهی‌هایی با عنوان‌های ویژه و فوری جهت افزایش بازدید

مهم‌ترین نکات که در طراحی سایت دیوار باید بدانید

علاوه بر نکاتی که در بالا ذکر گردید، رعایت اصول فنی قبل از طراحی سایت، هنگام طراحی سایت و پس از آن نیز ضروری است. پیشنهاد می‌شود در این مورد از تجربه متخصصان این حوزه بهره‌مند شوید. زیرا برای موفقیت سایت خود نیاز به بهره‌مندی از دانش عمیق و به روز در این حوزه دارید.

سرعت طراحی سایت دیوار

افزایش سرعت یکی از نکات ضروری جهت بقای هر سایتی به شمار می‌آید. سایت پربازدیدی مانند دیوار باید برای نمایش سرعت بالایی داشته باشد تا در زمانی کوتاه و بدون وقفه اطلاعات موردنیاز هر کاربر را در اختیارش قرار دهد. یکی از عوامل اثرگذار و کلیدی در سرعت سایت خرید هاست ابری و باکیفیت است. پیشنهاد می‌شود قبل از طراحی سایت، با معیارهای انتخاب هاست مناسب آشنا شوید.

سئو طراحی سایت دیوار

زمانی که طراحی سایت شما به پایان رسید نوبت معرفی آن به موتورهای جستجو می رسد. کاربر متناسب با نیاز خود جست و جو کرده و هر چه شما در نتایج رتبه بالاتری داشته باشید، شانس دیده شدن بیشتری دارید. برای دستیابی به این هدف باید اصول مشخصی را رعایت کنید. اصولی که درنهایت با هدف رضایت مخاطب در سایت پیش می‌رود. اما برای موفقیت در این زمینه حتما از متخصصین حوزه سئو باید کمک بگیرید. زیرا همان طور که گفته شد نیاز به دانش عمیق و به روز دارید.

توجه به ریسپانسیو بودن طراحی سایت دیوار

امروزه دسترسی روزافزون به دستگاه‌های هوشمند چون موبایل موجب شده تا طراحی سایت ریسپانسیو بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. در واقع علاوه بر آن که صفحات سایت در دسکتاپ، صحیح به نمایش در می‌آیند، در صفحات موبایل و تبلت نیز همین موضوع باید صورت گیرد. این موضوع بر سئو سایت نیز اثرگذار است. زیرا اگر سایت ریسپانسیو نباشد، مخاطب نمی‌تواند صفحات سایت را به درستی مشاهده کند و درنهایت سایت را ترک خواهد کرد. این موضوع موجب افت بازدید و رتبه سایت می‌گردد.

divar site

بازاریابی دیجیتال

پس از طراحی سایت باید هموراه به دنبال این باشید که کسب و کار و برند خود را به دیگران معرفی کنید. این موضوع جهت بقا و توسعه کسب و کار امری ضروری به شمار می‌آید. بازاریابی در فضای دیجیتال این امکان را فراهم می‌کند تا با هزینه‌ای مقرون به صرفه حجم زیادی از مخاطبان فضای مجازی را به سمت خود جذب کنید. فعالیت‌های متنوعی از جمله تولید محتوا جذاب، ایجاد پروموشن‌ها، ابزارهای همکاری در فروش و…

در این راستا باید با اصول و استراتژی‌های بازاریابی در فضای دیجیتال آشنا شوید و آن‌ها را متناسب با اهداف و نیازهای کسب و کار خود به کار گیرید.

طراحی سایت با فراکارانت

 مجموعه فراکارانت با 21 سال تجربه در حوزه  خدمات طراحی سایت، میزبانی وب و بازاریابی دیجیتال همراه شما است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست