طراحی سایت مرکز تجاری

اهمیت طراحی سایت مرکز تجاری چیست؟

گشت و گذار در مراکز تجاری و خرید یکی از سرگرمی‌های دوست داشتنی به شمار می‌رود و این تفریح معمولا در هر شرایط زمانی و مکانی با استقبال روبرو می‌شود. تمایل افراد برای بررسی دقیق خدمات، کالاها، برندها، مقایسه آن‌ها با یکدیگر، انتخاب و ست کردن آن‌ها نسبتا زمان بر است و داشتن یک خرید خوب مستلزم صرف وقت و انرژی است. بنابراین استفاده از طراحی سایت مرکز تجاری امکان شناخت بیشتر درباره مرکز، موقعیت انواع کسب و کارها، خدمات ارائه شده، بازدید و انتخاب را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

امکانات طراحی سایت مرکز تجاری چیست؟

در طراحی سایت مرکز تجاری در صفحه درباره ما اطلاعاتی درباره مرکز، سال تاسیس و مشخصات آن قرار می‌گیرد. اصلی‌ترین بخش در طراحی سایت مرکز تجاری بخش فروشگاه‌ها است. این بخش انواع پوشاک، کالاها و خدمات فروشگاه‌ها را در منوی سایت دسته بندی می‌کند. این صفحات به نمایش نام و تصویری از فروشگاه، شماره طبقه و واحد و شماره تلفن اختصاص می‌یابد. اجرای حرفه‌ای و اصولی این بخش از طراحی سایت مرکز تجاری نقش موثری در افزایش بازدید کاربران از سایت دارد.

بخش تور مجازی در طراحی سایت مرکز تجاری نوعی گردش و بازدید مجازی از فروشگاه‌ها است. طراحی چنین بخشی برای کاربران پرمشغله جذاب خواهد بود و البته احتمال خرید اینترنتی از سایت را هم افزایش می‌دهد.

ایجاد امکان خریدهای اینترنتی در بخشی با عنوان فروشگاه آنلاین در طراحی سایت مرکز تجاری امکان خرید آسان را برای کاربران فرآهم کرده و می‌تواند یکی از دلایل استقبال کاربران از سایت هم باشد.

در طراحی سایت مرکز تجاری بخش اخبار جهت اطلاع رسانی آخرین اخبار  مرکز تجاری، واحدهای فروشگاهی، معرفی برندها و محصولات طراحی می‌گردد. اطلاعات تماس، نمایش مکان در گوگل مپ، آدرس و شماره تلفن دیگر شعب مرکز تجاری در بخش تماس با ما از طراحی سایت مرکز تجاری لحاظ می‌شود.

طراحی سایت مرکز تجاری

 

برخی صفحاتی که در طراحی سایت مرکز تجاری وجود دارد:

۱- درباره ما
۲- معرفی فروشگاه‌ها
۳- تور مجازی
۴- فروشگاه آنلاین
۵- اخبار
۶-تماس با ما

مجموعه فراکارانت با بیش از دو دهه سابقه در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات با شما عزیزان در حوزه طراحی سایت مرکز تجاری است. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره با همکاران ما  تماس بگیرید.   

 

صفر تا صد راه اندازی سایت و طراحی سایت

طراحی وب سایت و نکات اصلی آن

بسته طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی۱

بسته طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ۲

بسته طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی ۳

بسته طراحی و اجرای فروشگاه اینترنتی انتخابی

 

 

جهت آشنایی بیشتر با خدمات و محصولات فراکارانت مشاهده صفحات زیر توصیه شده است…

 

مقایسه پلانهای خدمات و محصولات فراکارانت         نمونه کارهای طراحی سایت      مقالات خدمات دیجیتال مارکتینگ        مشخصات خدمات و محصولات فراکارانت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست