طراحی سایت لوکس

به نظر شما رمز موفقیت یک طراحی سایت لوکس و عالی چه می‌باشد؟ قطعا تجربه کاربری آسان، طراحی چشم گیر و جذاب یکی از مهم‌ترین عوامل تغییر یک وب سایت عادی به یک وب سایت لوکس است. هم‌چنین این نکته را در نظر داشته باشید،سایت هر شکلی که به نظر برسد، تداعی کننده برند شما در ذهن کاربر است.

تقاوت طراحی سایت لوکس با طراحی دیگر وب‌سایت‌ها چیست؟

در یک وب سایت لوکس همه پارامترها باید عالی به نظر آید. مخاطب باید با یک طراحی سایت حرفه‌ای و جذاب رو به رو شود. هم زمان وب سایت باید بتواند با یک تجربه کاربری آسان، در کوتاه‌ترین زمان پاسخ گوی اهداف و نیازهای کاربر باشد. حتما این نکته را نیز در نظر داشته باشید اگر سرعت بالا آمدن وب سایت شما بالا نباشد، کاربر به راحتی سایت را ترک کرده و هیچ گاه متوجه وجه تمایزهای سایت شما نخواهد شد.

در ادامه با 7 نکته مهم در طراحی سایت لوکس آشنا شوید.

1-علایق و نیازهای مشتری خود را می‌دانید؟

افرادی که از طراحی سایت لوکس استفاده می‌کنند، از ویژگی‌ها، علایق و نیازهای مشتریان خود آگاهی دارند و طبق دیدگاه آن‌ها اقدام به طراحی سایت می‌نمایند. در این صورت است که برند شما همواره در ذهن مشتری خواهد ماند.

2-اهداف و ارزش‌های کسب و کار خود را در سایت نمایش می‌دهید؟

به یاد داشته باشید، داستان و اهداف کسب و کار باید در وب سایت شما نمایان باشند. برای مثال اگر سایت فروش بلیط هواپیما دارید، کاربر پیچیدگی‌ها و فیلترهای زیادی را باید طی کند تا بتواند بلیط را خریداری نماید. در این راستا برای مشتریان طبق ارزش‌ها و اهداف کسب و کار خود می‌توانید خدمات چت آنلاین ارائه دهید یا با یک تجربه کاربری آسان پیچیدگی فرآیندها را کاهش دهید تا درنهایت به نیازهای مشتری با رضایت کامل پاسخ داده شود.

3-از چه الگوها و ترکیب رنگ‌هایی استفاده می‌کنید؟

با توجه به نوع، موضوع و اهداف کسب و کار می‌توان از انواع مختلف الگوها و ترکیب‌ رنگ در طراحی سایت استفاده کرد. امروزه بسیار تاکید می‌شود  صفحات سایت شلوغ نباشند و مخاطب را سردرگم نکند. باید بتوانید پیام‌های خود را به نحوی نمایش دهید که چشم مخاطب جذب آن‌ها شده و در میان شلوغی الگو و ترکیب رنگ‌های سایت گم نشود.

4-استفاده از قالب‌های لوکس چه اهمیتی دارند؟

قالب‌ حرفه ای که طراحی سایت شما را به یک طراحی سایت لوکس تبدیل می‌کند، قالبی است که وجود هر بخش در آن‌ بر اساس هدف خاصی صورت می‌گیرد. با توجه به نقشه سفر مشتری خود و اقداماتی که از دیدگاه مشتری در سایت صورت می‌گیرد تا به اهداف خود دست یابد، باید بخش‌های مختلف در سایت با چیدمان منطقی تعریف شوند تا درنهایت یک قالب جذاب ارائه شود.

5-آیا سایت شما واکنش گرا است؟

با توجه به آن که امروزه بسیاری از کاربران از طریق دستگاه‌های هوشمند مانند موبایل و تبلت وارد سایت می‌شوند،طراحی سایت واکنشگرا ضروری به شمار می‌رود. در نتیجه سایت به درستی در صفحه نمایش موبایل نشان داده خواهد شد. در غیر این صورت کاربر به راحتی سایت را ترک کرده و با کاهش بازدید، سئو سایت نزول پیدا خواهد کرد.

responsive

6-تجربه کاربری سایت شما باید چگونه باشد؟

کاربر سایت اگر نتواند به اهداف و نیازهای خود در سایت شما دست یابد، به راحتی صفحه را ترک خواهد کرد. بنابراین حتما باید این نکته را در نظر داشته باشید مشتری با آسان‌ترین و کم‌ترین تعداد حرکات بتواند به هدف خود دست یابد. در این راستا حتما سایت‌های رقبا را مشاهده کرده و به بهبود نقطه ضعف‌های خود بپردازید. هم‌چنین در همه مراحل سفر مشتری، طبق دیدگاه و ذهنیت او طراحی سایت را انجام دهید.

7-امنیت سایت خود را تامین کرده‌اید؟

در یک سایت لوکس و پیشرفته حتما باید امنیت سایت را فراهم کنید. در غیر این صورت با تجمع ویروس‌ها و حمله هکرها ،کاربر با سایتی کند و مکانی بلا استفاده مواجه خواهد شد. حتما باید سایت خود را به روز رسانی کرده، از افزونه‌های مناسب استفاده نموده و به روزترین استانداردهای امنیتی را در سایت خود به کار گیرید.

security

طراحی سایت لوکس با فراکارانت

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره میتوانید با مجموعه فراکارانت که افتخار بیش از 20 سال حضور و تجربه در حوزه طراحی سایت را دارد تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر در ادامه نمونه کارها را نیز مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را مطالعه نمایید

1- صفر تا صد طراحی سایت

2-سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

 

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 10 تیر 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست