طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات

اهمیت طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات چیست؟

با توجه به تغییر سبک زندگی و استقبال از  خرید آنلاین، طراحی سایت می‌تواند تغییرات چشمگیری در افزایش جذب مشتریان جدید و افزایش فروش ایجاد کند. حضور در فضای مجازی به شما کمک می‌‌کند تا در 24 ساعت شبانه روز بدون محدودیت در مکان، محصولات خود را به کاربران معرفی کنید. در واقع با یک هزینه مقرون به صرفه بالاترین میزان بازدهی را برای خود ایجاد می‌کنید. اما چه امکانات و فرآیندهایی را باید در طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات خود پیاده سازی کنید؟

امکانات طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات چیست؟

فروشگاه آنلاین بدلیجات خود را معرفی کنید

معرفی فروشگاه، سال تاسیس، معرفی پرسنل فروشگاه آنلاین، شرح خدمات و ارزش‌هایی که به مشتریان ارائه می‌شود و… نقش به سزایی در جلب اعتماد کاربران به سایت شما دارد.

هم‌چنین ارائه مواردی چون نماد الکترونیکی، گواهینامه SSL و… نیز این سطح اعتماد را بیشتر خواهد نمود.

اطلاعات تماس فروشگاه را در دسترس بگذارید

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات جهت ارائه پشتیبانی قوی و دسترسی همیشگی مشتری به شما، اطلاعات تماس همچون شماره تلفن، آدرس فروشگاه، لینک شبکه‌های اجتماعی و… را در اختیار مشتری قرار دهید.

محصولات را دسته بندی کنید

انواع محصولات را طبق یک چیدمان صحیح در منوی سایت قرار دهید. دسته بندی محصولات باید به گونه‌ای باشد که مشتری بتواند در کوتاه‌ترین زمان به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کند. هم‌چنین می‌توانید در طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات از قابلیت جست و جو نیز استفاده کنید تا کاربر مستقیما به محصول مورد نظر دست یابد.

محصولات را معرفی کنید

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات با معرفی مشخصات و ویژگی‌های محصول، به کاربر کمک کنید تا راحت‌تر جهت خرید محصول اقدام کند. استفاده از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای جهت جذب کاربران امری ضروری به شمار می‌رود. می‌توانید انواع ویژگی‌های مختلف محصول چون برند، رنگ و… را دریک محصول قرار داده تا کاربر ویژگی مورد نظر خود را انتخاب نماید.

محصولات را آنلاین بفروشید

با راه‌اندازی امکاناتی چون ثبت سفارش، درگاه پرداخت جهت پرداخت هزینه، صدور فاکتور خرید، انتخاب روش و زمان تحویل کالا و… می‌توانید محصولات خود را به صورت آنلاین بفروشید.

امکان نظرسنجی ایجاد کنید

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات، با ایجاد امکان نظرسنجی محصولات، مشتریان اطلاعات بیشتری از محصول پیدا کرده و با آگاهی بیشتر اقدام به خرید می‌کنند. این موضوع در جذب مشتریان به سمت خرید نقش مهمی دارد.

طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات با فراکارانت

جهت داشتن یک سایت موفق، علاوه بر طراحی سایت، باید اصول بسیاری را رعایت نمود. برای نمونه پیاده ساری اصول تجربه کاربری، رابط کاربری، سئو سایت، بازاریابی دیجیتال، به روز رسانی سایت، افزایش امنیت سایت و به طور کل پشتیبانی سایت و…

جهت بهره مندی از تجربیات و مشاوره تخصصی در حوزه طراحی سایت فروشگاه آنلاین بدلیجات، می‌توانید از خدمات مجموعه فراکارانت استفاده نمایید. مجموعه فراکارانت از سال 1377 در این حوزه مشغول فعالیت است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

    گواهی‌ها و عضویت‌ها     نمونه کارها     تعرفه طراحی سایت      خدمات هاست       خدمات دامنه      خدمات دیجیتال مارکتینگ   

مقالات پیشنهادی

صفر تا صد طراحی سایت 

راهنمای انتخاب هاست مناسب

سئو سایت

نکات مهم در تعیین قیمت طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی ارزان

سفارش طراحی سایت فروشگاهی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست