طراحی سایت علی بابا

مزایای طراحی سایت علی بابا چیست؟

علی بابا از جمله موفق‌ترین کسب وکارهای آنلاین در حوزه رزرو و فروش بلیط می‌باشد. طراحی سایت علی بابا این امکان را فراهم کرده تا کاربران با استفاده از سیستم جست و جو بلیط‌های سیستمی و چارتر در کوتاه ترین زمان  رزرو و خرید بلیط اتوبوس، قطار و هواپیما، تور و هتل را انجام دهند.

فروش بلیط به صورت آنلاین موجب می‌شود کاربر همواره به سایت دسترسی داشته و در هر زمانی بتواند اقدام به خرید بلیط نماید. بدین صورت هیچ گاه مشتریان خود را از دست نداده و از این طریق میزان فروش خود را افزایش داده‌اید. در طراحی سایت علی بابا سیستم کنسل کردن بلیط با پرداخت مقداری جریمه امکان پذیر شده و مبلغ پرداختی بلیط به حساب فرد باز می‌گردد.

airplane

امکانات طراحی سایت علی بابا چیست؟

طراحی گرافیک جذاب، استفاده از اصول رابط کاربری و تجربه کاربری همگی به منظور جذب مخاطب و نگه داشتن مخاطب در سایت باید لحاظ شوند. کاربر باید بتواند در زمانی کوتاه، با کم‌ترین میزان پیچیدگی و جذابیت بالا به نیاز خود در سایت پاسخ گوید.

ایجاد دسته بندی‌های مختلف خدمات فروش بلیط هواپیمای داخلی و خارجی، قطار، اتوبوس، رزرو تور و هتل، امکان جست و جو را برای کاربران آسان‌تر می‌نماید.

ایجاد سیستم جست و جو پیشرفته با وارد کردن مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت جهت تسهیل در فرآیند بلیط مورد نظر می‌تواند صورت گیرد.

ایجاد سیستم عضویت برای کاربران، امکان مدیریت خریدهای کاربر را فراهم می‌نماید.

ایجاد درگاه پرداخت آنلاین به منظور پرداخت مبلغ بلیط، تور و هتل می‌تواند صورت گیرد.

ایجاد بخش مقالات مربوط به سفر و تولید محتوای متناسب با نیاز کاربر در جذب کاربران و افزایش ترافیک سایت بسیار تاثیرگذار است.

ایجاد بخش اخبار و اطلاعیه‌های به روز در حوزه گردشگری، بلیط قطار، هواپیما، اتوبوس، تور و هتل نیز می‌تواند جهت جذب مخاطبین صورت گیرد.

ایجاد بخش پشتیبانی جهت پاسخ به پرسش‌های احتمالی مشتریان. دارا بودن یک پشتیبانی قوی جهت جلب رضایت مشتریان بسیار مهم است. حضور در فضای آنلاین و به طور نمونه استفاده از سیستم چت آنلاین، یک پشتیبانی قوی و همواره در دسترس برای مشتریان ایجاد می‌کند.

سئو در طراحی سایت علی بابا چه اهمیتی دارد؟

با توجه به ان که حوزه گردشگری بسیار حوزه پر رقابتی می‌باشد، سئو و کسب رتبه برتر در گوگل بسیار ضروری به شمار می‌آید. در غیر این صورت سایت شما هرگز دیده نخواهد شد. در مراحل راه اندازی سایت، تهیه هاست ویندوز ایران مناسب جهت داشتن سرعت بالا، در سئو بسیار اثرگذار است. در مراحل بعدی نیز همواره اصول سئو باید رعایت شوند. در غیر این صورت رقبا از شما پیشی خواهند گرفت. برای داشتن یک سایت حرفه‌ای در این زمینه نیاز به کمک متخصصین با تجربه دارید.

ali babaaaa

طراحی سایت علی بابا با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت آماده به اشتراک گذاری تجربیات خود با شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر نمونه کارها و تعرفه طراحی سایت را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست