طراحی سایت رزرو هتل

امروزه گردشگران و مسافران جهت برنامه‌ریزی سفر خود از رزرو بلیط، هتل، تور، انواع مقاصد گردشگری و … از فضای مجازی استفاده می‌کنند. جست و جوهای مورد نظر را انجام داده، تصمیم‌گیری نموده و اقدام به خرید می‌نمایند. از این رو طراحی سایت رزرو هتل یک انتخاب بسیار کارآمد برای هتل شما است.

اهمیت طراحی سایت رزرو هتل

همان طور که گفته شد امروزه مسافران تمام اقدامات مربوط به سفر را قبل از شروع سفر در فضای اینترنت ثبت می‌کنند. در این راستا بسیار مهم است بتوانید هتل خود را به مشتریان معرفی کرده و با نمایش امکانات هتل، مسافران را به سمت خود جذب کنید. درنهایت با وجود امکاناتی چون ثبت رزرو و پرداخت هزینه به صورت آنلاین، مشتری رزرو خود را قبل از سفر در هتل شما ثبت می‌کند.

با توجه به آن که امروزه بیشتر هتل‌ها از این قابلیت بهره‌مند هستند، حتما در نظر داشته باشید همگام با رقبای خود پیش بروید. در غیر این صورت کسب و کار شما با نابودی رو به رو خواهد شد.

نکات مهم در طراحی سایت رزرو هتل

هتل خود را معرفی کنید

می‌توانید با ایجاد صفحه درباره ما از تاریخ تاسیس هتل، امکانات موجود و معرفی پرسنل برای کاربران سایت بنویسید. این موضوع شناخت آن‌ها را از هتل شما افزایش می‌دهد. هم‌چنین ایجاد صفحه گالری تصاویر به شما کمک می‌کند تا مجموعه‌ای از تصاویر و ویدئوهای باکیفیت و حرفه‌ای از هتل را قرار دهید. ایجاد چنین صفحه‌ای به شدت بر جذب مخاطبین جدید اثرگذار است.

اخبار و مقالات به روز تهیه کنید

رعایت این موضوع در جذب مخاطب جدید و افزایش ترافیک سایت بسیار مهم است. می‌توانید از نقاط گردشگری موجود در شهر خود برای مسافران بنویسید. عکس‌ها و تصاویر با کیفیت از آن‌ها تهیه کنید. اخبار مربوط به حوزه گردشگری شهر خود را یادداشت کنید. تمامی این‌ها در صورت بروز بودن مخاطبین زیادی را به سمت سایت جذب می‌کنند.

سامانه رزرو و پرداخت آنلاین ایجاد کنید

نکته مهم در ایجاد سامانه رزرو، ساده بودن آن است. یعنی مشتری بتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به ساده‌ترین روش رزرو خود را ثبت کند و پرداخت را انجام دهد. می‌توانید قابلیتی را ایجاد کنید تا مشتری پس از مشاهده بخش‌های مربوط به معرفی هتل، به صفحه رزرو هدایت شود. سپس بازه زمانی و نوع اتاق مورد نظر به همراه امکانات قابل استفاده را ثبت کند. هم‌چنین می‌توانید این قابلیت را ایجاد کنید تا مشتریان روش پرداخت خود را انتخاب کنند. پرداخت حضوری یا آنلاین. اگر روش پرداخت، آنلاین بود، با استفاده از درگاه‌های پرداخت بتوانند هزینه را پرداخت کنند.

می‌توانید قابلیتی برای کنسل کردن رزرو و محاسبه بازگشت هزینه را در سایت نیز ایجاد کنید. در این صورت خدمات خود را به صورت کاملا غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده و رضایت آن‌ها را جلب می‌کنید.

طراحی سایت رزرو هتل با فراکارانت

مجموعه فراکارانت بیش از دو دهه تجربه در زمینه طراحی سایت دارد. می‌توانید از مشاوره رایگان ما بهره‌مند شده تا بتوانید امکانات مناسب سایت خود را به درستی تعیین کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره حتما با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست