طراحی سایت ترجمه

امروزه فضای دیجیتال تقریبا در همه حوزه‌ها ورود پیدا کرده است. می‌توان پیشرفت فراگیر شدن این فضا در حوزه ترجمه را نیز مشاهده کرد. در گذشته مشتری جهت داشتن یک ترجمه روان و سلیس باید به مراکز ترجمه مراجعه می‌نمود. اما با ورود فضای دیجیتال، در این حوزه نیز تغییراتی ایجاد شده است. از این رو طراحی سایت ترجمه روز به روز در حال افزایش است.

طراحی سایت ترجمه چه مزایایی دارد؟

با طراحی سایت ترجمه مشتری قادر خواهد بود با مراجعه به سایت، سفارش ترجمه خود در انواع زبان‌های مختلف را به صورت آنلاین ثبت نماید. بنابراین با توجه به آن که محدودیت زمانی و مکانی را برای خود از بین برده اید، در بسیاری از هزینه‌های ناشی از فضای فیزیکی صرفه جویی نموده‌ و همواره در دسترس مشتریان خود هستید. از سوی دیگر محدودیت در تعداد مشتریان احتمالی را کاهش داده و فروش خود را افزایش دهید. هم‌چنین سرعت پاسخ‌گویی به مشتری افزایش یافته و موجب رضایت او می‌گردد.

translate

چه ایده‌هایی برای طراحی سایت ترجمه وجود دارد؟

علاوه بر خدمات ترجمه سفارشی شما می‌توانید یک ربات مترجم را نیز بر روی سایت خود قرار دهید تا کاربر کلمات مورد نظر خود را داخل سایت شما جست و جو کرده و به ترجمه آن دست پیدا کند. در ادامه طراحی سایت ترجمه باید بیان داشت ، با توجه به این موضوع که قدرتمندترین ربات مترجم حال حاضر گوگل می‌باشد، پیشنهاد می‌شود ربات ترجمه خود را  تخصصی نمایید، به طور مثال یک مترجم برای رشته ریاضی ، یکی برای مهندسی ، یکی برای پزشکی و … طراحی کنید و نتیجه گیری عالی آن را مشاهده کنید.

از دیگر ایده هایی که می توان برای طراحی یک سایت ترجمه ایجاد کرد ، ترجمه متون می باشد ، همانطور که مشخص است مترجم گوگل آنقدر هم در ترجمه متوت به فارسی قوی نیست، پس  می‌توانید یک ابزار ترجمه متون قوی را تهیه نمود.

طراحی سایت ترجمه چه امکاناتی دارد؟

در طراحی سایت ترجمه استفاده از گرافیک جذاب و تجربه کاربری مناسب اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا مشتری اگر جذب سایت نشده و در ادامه نیز نتواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازها و اهداف خود پاسخ دهد، به راحتی سایت را ترک کرده و درنهایت رتبه و سئو سایت کاهش پیدا خواهد کرد.

در سایت، خدمات ترجمه باید به طور کامل برای کاربر توضیح داده شوند. مانند ترجمه رسمی، ترجمه دانشجویی و … . هم‌چنین خدمات به صورت دسته بندی شده نیز قابلیت ارائه دارند. بخشی از سایت نیز باید به تعرفه ها و قیمت‌های خدمات ترجمه اختصاص داده شود.

با توجه به آن که نوع ترجمه‌، تعداد صفحات و زبان ترجمه برای هر سفارش دهنده متفاوت می‌باشد، قابلیت برآورد هزینه نیز می‌تواند در طراحی سایت ترجمه صورت گیرد.

امکان ایجاد عضویت کاربران در سایت ترجمه بسیار حائز اهمیت است. از این رو کاربران می‌توانند از طریق پنل کاربری درخواست‌های خود را دنبال نمایند.

معرفی مترجمان و مشاهده سطح علمی و سوابق آن‌ها به عنوان بخشی از سایت جهت آشنایی و رضایت هر چه بیشتر مشتریان نیز می‌تواند فراهم گردد.

توجه داشته باشید ، با توجه به این موضوع که اکثر کارکرد سایت های ترجمه به وسیله نیروهای دور کار می باشد،شما نیز می‌توانید این خدمات را به سایت خود اضافه کرده و برای مترجمان هم‌چون کاربران یک پنل کاربری تهیه نمایید. این مدل کسب و کار، تحول زیادی در میزان فروش شما ایجاد خواهد کرد.

از دیگر نیاز هایی که برای یک سایت ترجمه نیاز است طراحی اپلیکیشن در فاز بعدی آن خواهد بود. در صورتی که طراحی سایت ترجمه شما موفق شده است، طراحی اپلیکیشن نیز تحول بزرگی در مسیر کسب و کار شما به شمار می‌آید.

translate.

طراحی سایت ترجمه با فراکارانت

مجموعه فراکانت افتخار 20 سال همراهی مشتریان در حوزه طراحی سایت را دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می‌توانید با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر نمونه کارها و گواهی‌ها را مشاهده نمایید.

کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 17 مرداد 1400


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست