طراحی سایت آزمون آنلاین

معایب برگزاری آزمون به شکل سنتی چیست؟

طرح سوال، تکثیر برگه‌ها به تعداد آزمون دهندگان، فراهم کردن فضا برای برگزاری آزمون و تصحیح دستی برگه‌ها مراحلی است که باید در برگزاری یک آزمون به صورت سنتی طی شود. هم‌چنین برای برگزاری آزمون به صورت ایمن باید به استخدام مراقبان و تهیه پرسش نامه‌های مختلف پرداخت. برگزاری آزمون به این روش نیازمند صرف منابع مالی و انسانی زیادی می‌باشد. بدین منظور امروزه بسیاری برای کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت و دقت در برگزاری آزمون‌ها به  طراحی سایت آزمون آنلاین روی آورده‌اند.

مزایای طراحی سایت آزمون آنلاین چیست؟

online exam

همان طور که گفته شد با طراحی سایت آزمون آنلاین در بسیاری از هزینه‌های ناشی از فضای فیزیکی، تکثیر برگه‌ها، استخدام نیروی انسانی و … صرفه جویی خواهد شد. از سوی دیگر امکانات و مزایای بسیاری در اختیار شما گذاشته می‌شود.

در سایت آزمون آنلاین می‌توان انواع فایل‌های چند رسانه‌ای را در پرسش‌ها قرار داد. به طور دقیق برای آزمون زمان بندی تعریف کرد. هم‌چنین می‌توان امکان نمایش پرسش‌های مختلف را برای آزمون دهنده ایجاد کرد.

از دیگر مزایای آزمون آنلاین دریافت کارنامه بلافاصله پس از آزمون می‌باشد. هم‌چنین امکان بررسی نتایج نمایش روند پیشرفت در آزمون‌ها و ذخیره سازی نتایج موجود است. در این صورت کاربر می‌تواند با بررسی این روندها نقاط قوت و ضعف خود را در یک بازه زمانی مشخص مشاهده کند.

سرعت از کلیدی‌ترین عوامل در طراحی یک سایت آزمون آنلاین می‌باشد. آزمون باید در همان زمان بندی تعیین شده انجام شود. در صورت قطعی اینترنت، باید این امکان ذخیره پاسخ های شما وجود داشته باشد تا پس از اتصال مجدد از ابتدا مجبور به پاسخ دهی نشوید.

طراحی سایت آزمون آنلاین را می‌توان به صورت ریسپانسیو اجرا کرد تا آزمون دهندگان بتوانند با موبایل نیز به پرسش‌ها پاسخ داده و نتایج خود را مشاهده نمایند.

در سایت آزمون آنلاین با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین امکان خرید بسته های آموزشی و شرکت در دوره‌های آزمون آنلاین فراهم می‌شود.

exam

طراحی سایت آزمون آنلاین با فراکارانت

برای کسب اطلاعات بیشتر  و مشاوره می‌توانید از 20 سال تجربه مجموعه فراکارانت در حوزه طراحی سایت استفاده نموده و با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر نمونه‌کارها و گواهی‌های این مجموعه را مشاهده نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست