با کارا آی تی نگین صنعت خود باشید

امروزه طراحی وب سایت به عنوان یکی از نیاز های مهم و اساسی برای انواع کسب و کار ها محسوب می شود
شما با داشتن یک وب سایت به جهت فروش یا معرفی محصولات یا خدمات خود می‌توانید شاهد افزایش اعتبار خود باشید.
تیم حرفه ای کارا آی تی شما را تا رسیدن به موفقیت در کسب و کار آنلاین همراهی می‌کند.

46499400 2046 b 4738

برخی از نمونه کارهای ما

مراحل طراحی سایت

شرکت طراحی وب سایت
tarefe mob

نظرات مشتریان ما

همه چیز درباره طراحی سایت

حوزه های فعالیت

کسب و کارهای با توجه به حوزه فعالیت متفاوتی دارند؛ یک طراحی سایت اختصاصی دارند. نوع طراحی سایت بستگی به نوع کسب و کار شما، معرفی محصول یا خدمات و همچنان فروش محصولات بصورت آنلاین متفاوت می باشد. تیم طراحی سایت شرکت کاراایتی قابلیت انواع طراحی سایت و سفارشی سازی آنها را دارد. در ادامه به بررسی انواع مختلف طراحی سایت می پردازیم.

وبسایت فروشگاهی
طراحی وبسایت فروشگاهی برای خرید و فروش اینترنتی و ارائه خدمات آنلاین می باشد. همچنان قابلیت مقایسه ویژگی و قیمت محصولات وجود دارد. در فروشگاه اینترنتی توانایی پرداخت هزینه از طریق درگاه امن و انتخاب شیوه های ارسال محصول دارد. قیمت طراحی سایت فروشگاهی بسته به میزان امکانات و ویژگی ها دارد.

وبسایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی برای شرکت هایی که صرفا هدف معرفی خدمات و محصولات شرکت دارند؛ مناسب است. طراحی وبسایت شرکتی اصولا صفحات کمی دارد و مهم ترین صفحات آنها درباره ما، تماس با ما و وبلاگ می باشد. در طراحی سایت شرکتی نیز امکانات متفاوتی وجود دارد؛ که طراحی و قیمت آنها بسته به نوع فعالیت و معرفی خدمات می باشد.

وبسایت خدماتی

بیشتر کسب و کارها در فضای بازار، فعالیت های خدماتی و ارائه خدمات به مشتریان دارند. از جمله خدمات تاکسی اینترنتی، خشک شویی آنلاین، رزرو تعمیرات و ….

در حال حاضر اکثر افراد ابتدا در اینترنت خدمات مدنظرشان را جستجو می کنند تا پاسخ خدمات مد نظر خود را پیدا کنند. قیمت طراحی سایت خدماتی به معرفی کامل و شفاف خدمات که عرضه می کنند؛ بستگی دارد.

وبسایت آموزشی

طراحی وبسایت آموزشی برای وبسایت هایی می باشد که هدف صاحبان سایت آموزش در زمینه های مختلف می باشد. این سایت ها باید بخش وبلاگ و مقالات خوبی داشته باشند؛ زیرا پرکاربردترین صفحه در این سایت ها بخش وبلاگ می باشد. برای طراحی سایت آموزشی باید هدفتان از طراحی سایت آموزشی برگزاری دوره های آنلاین می باشد یا صرفا برای معرفی خدمات و محصولات می باشد.

قیمت یا هزینه طراحی سایت

هزینه طراحی سایت به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ که در ادامه به چند عامل موثر و مهم بر هزینه طراحی سایت، بررسی می کنیم.

رابط کاربری عالی

باید از عناصر گرافیکی خاص و تصاویر با کیفیت استفاده کنید. همچنان دسترسی کاربر به بخش های سایت ساده و آسان باشد. استفاده از عناصر گرافیکی خاص و عالی کردن رابط کاربری بر قیمت طراحی سایت موثر می باشد.

پشتیبانی

پشتیبانی سایت یکی از مهم ترین اقدامات پس از طراحی سایت می باشد. پشتیبانی انواع مختلفی دارد؛ که در صفحه تعرفه های پیشتیبانی می توانید بطور کامل مشاهده کنید. بطور کلی پیشتیبانی سایت عالی یکی از عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت طراحی سایت می باشد.

امکانات اختصاصی

هر پکیج طراحی سایت امکانات و ویژگی های مشابه دارد. اما گاهی صاحبان سایت تمایل به اضافه کردن امکاناتی جدید و ویژه هستند؛ که بر روی قیمت طراحی سایت موثر است.

طراحی سایت ریسپانسیو

طراحی سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا یعنی نمایش صحیح و سازگاری داشتن سایت با دیوایس های مختلف مانند موبایل و تبلت می باشد. طراحی سایت ریسپانسیو یکی از عوامل موثر در بالا بودن رتبه گوگل می باشد. زیرا اکثر افراد بیشتر کارهای خود از جمله جستجوی سوال یا نیاز خود را، با موبایل انجام می دهند. ریسپانسیو بودن سایت در افزایش بازدید کننده و کاربر موثر است. تمامی سایت های طراحی شده در کاراایتی از این ویژگی برجسته ی ریسپانسیو بودن، برخوردار هستند.

همچنان می توانید دکمه ها و لینک ارسال به شبکه های اجتماعی را در سایت و نسخه ریسپانسیو آن قرار دهید.

تاثیر ساخت وبسایت بر فروش

امروزه اکثر افراد پیش از مراجعه حضوری، خدمات خود را در فضای وب یا اینترنت جستجو کرده و در صورت مشاهده قیمت مناسب، محصول را خریداری می کنند. طراحی سایت و فروش از طریق طراحی سایت باعث صرفه جویی در زمان و هزینه کاربران می شود. به همین دلیل افزایش فروش آنلاین سبب افزایش فروش و در راستای آن کسب درآمد می شود.

از دیگر عوامل موثر طراحی سایت بر افزایش فروش:

افزایش اعتماد

کاربران زمانی که وبسایت شما را مشاهده می کنند با خدمات و محصولات شما بیشتر آشنا شده و همین سبب افزایش اعتماد و رضایت کاربران می شود. همچنان می توانید بدون محدودیت جغرافیایی، خدمات و محصولات خود را به سراسر ایران ارسال نمایید.

بازاریابی محتوا

از مهم ترین بخش های طراحی سایت که بر افزایش فروش موثر است؛ تولید محتوا متنی و تصویری قوی می باشد. بازاریابی محتوا به تولید و اشتراک گذاری محتوا در فضای وب گفته می شود؛ که اثری غیرمستقیم ولی بشدت موثر بر افزایش فروش و بهبود سایت دارد.

اشتباهات رایج در طراحی سایت چیست؟

در اینجا قرار است درباره اشتباهات رایج در طراحی سایت از سمت شرکت طراحی سایت و مشتریان صحبت کنیم.

1-انتخاب نادرست شرکت طراحی سایت

شرکت طراحی سایت انتخابی باید تجربه کافی و مشتریان راضی داشته باشد. شرکت طراحی سایت کاراایتی تجربه ای بیش از 22 سال در طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ دارد.

2-داشتن برنامه ای منظم

حتما برنامه ای منظم برای تصمیم گیری و اقدام به طراحی سایت داشته باشید. یک برنامه اصولی برای تحقیق داشته باشید و حتما به سوالات زیر پاسخ دهید. در غیر اینصورت

هدف کسب و کار شما از حضور در فضای مجازی چیست؟

چگونه می‌توانید به نیاز مشتریان خود در سایت پاسخ دهید؟

چه بودجه‌ای مدنظر دارید؟

چه برنامه‌ای برای تبلیغات، بازاریابی و برندینگ خود دارید؟

3-انتخاب قالب آماده یا اختصاصی؟

شاید طراحی سایت با قالب آماده ارزانتر بنظر بیاید و در مرحله اول براتون جالب باش که با هزینه ای کم بخواهید طراحی سایت داشته باشید؛ ولی اینکار غلط است و در ادامه مسیر مجبور به پرداخت هزینه های بیشتر شوید. طراحی سایت با قالب اختصاصی به شما پیشنهاد می شود.

4-انتخاب ویژگی‌های نامناسب

انتخاب فونت نامناسب، ترکیب‌ رنگ‌های ناهماهنگ، انتخاب رنگ پس زمینه نامناسب، عدم هماهنگی ظاهر سایت و موضوع سایت، شلوغی بیش از حد سایت و… از موارد دیگر اشتباهات رایج در طراحی سایت می باشد.

5- انتخاب هاست عالی

هاست انتخابی باید با کیفیت باشد و فضای ذخیره حافظه خوبی داشته باشد. در صورت انتخاب هاست بی کیفیت، سرعت سایت بشدت کاهش می یابد و در راستای آن نارضایتی کاربران را در بر دارد و در نتیجه باعث افزایش نرخ فرار می شود.

6- رها کردن سایت پس از طراحی

بعضی از افراد تصور می کنند پس از طراحی سایت، پروژه طراحی سایت آنها به اتمام رسیده است و دیگر نیازی نیست که برای توسعه آن کاری کنند. در صورتی که اشتباه است و باید همواره سایت خود را بررسی کنید و در راستای توسعه و بهبود آن تلاش کنید. بطور مثال اگر نیاز بود امکانات جدید برای جذب کاربر به سایت خود اضافه کنید.

7-توجه به اصول سئو

در تمامی بخش های طراحی سایت به اصول سئو توجه کنید. مهم ترین بخش هر طراحی سایت، تولید محتوا می باشد؛ که در آن حتما و باید اصول سئو رو رعایت کنید. در کنار این موارد نیز سایت خود را برای قرار گرفتن در نتایج برتر گوگل، بهینه سازی کنید.

8- توجه به اصول دیجیتال مارکتینگ

با رعایت و پیاده سازی  اصول دیجیتال مارکتینگ، به راحتی می توانید در فضای وب، تبلیغات و بازاریابی آنلاین با قیمتی کاملا بصرفه انجام دهید. با بازاریابی آنلاین می توانید بازدهی خود را بالاتر ببرید.

9- به روز رسانی و حفظ امنیت سایت

سایت خود را بطور مرتب بروزرسانی کنید. زیرا بدون بروزرسانی، سایت ها به مرور قدیمی شده و قابلیت ها و کارایی های خود را از دست می دهند.

و مورد مهم تر حفظ امنیت سایت می باشد. باید امنیت لطلاعات سایت خود را تامین کنید تا از حمله هکرها جلوگیری کنید. حتما در همه مراحل پروژه به حفظ امنیت سایت و ارتقا آن توجه داشته باشید تا از حمله ویروس‌ها و هکرها جلوگیری کنید.

10-پشتیبانی سایت

پس از اتمام طراحی سایت از دریافت خدمات پشتیبانی شرکت طراحی سایت مطمئن شوید. پشتیبانی سایت بسیار مسئله مهمی است. شرکت کاراایتی خدمات پشتیبانی متفاوتی دارد. جهت مشاهده بسته های پشتیبانی وارد این لینک شوید.

نتیجه گیری

با توجه به توضیحات فوق دریافتیم که طراحی سایت برای تمامی مشاغل در هر زمینه و هر اندازه کسب و کاری الزامی است. صاحبان سایت با طراحی سایت  به معرفی یا فروش آنلاین محصولات خود می پردازند. همچنان طراحی سایت در برندینگ و افزایش اعتبار بسیار موثر است.

البته نکته مهم در طراحی سایت اینست که تمامی بخش های سایت اصول و طبق فناوری های بروز ساخته شود؛ همچنان با اصول سئو نیز سازگاری داشته باشد.

پس انتخاب شرکت معتبر و مناسب برای طراحی سایت موثر است. شرکت کاراایتی برای طراحی وبسایت استاندارد با قیمت های مناسب در کنار شما عزیزان می باشد.

سوالات متداول

بعد از اتمام کار طراحی سایت مارکت پلیس، باید ورود اطلاعات بهینه و محتوای حرفه ای و تکنیکال انجام شود تا سئو نتیجه قابل قبولی داشته باشد و بتواند فروشندگان زیادی را به خود جذب و کسب درآمد کند.

سایت های فروشگاهی اختصاصی به دلیل متفاوت بودن طراحی و پلتفرم تاثیر بسزایی در ذهن مخاطبان و رقبا ایجاد میکنند. سایت های فروشگاهی اختصاصی به جهت داشتن بهره وری بالا برای صاحبان کسب و کار، دقیقا متناسب با نیاز مشتریان طراحی می شود. کارا آی تی در طراحی اختصاصی فروشگاه ها به ترکیب رنگ ها و طراحی رابط کاربری ، توجه ویژه ای دارد.

فروشگاه ساز نرم افزاری سریع و کم هزینه می باشد. با استفاده از المان های کاربردی میتوان فروشگاه را ایجاد کرد. فروشگاه ساز مناسب مشتریانی است که محدودیت زمانی دارند و تمایل به صرف هزینه کم دارند. برای مشاهده پلن های سایت فروشگاهی کلیک کنید.

CMS یا سیستم مدیریت محتوا (Content Management System) یک نرم افزار تحت وب است که ادمین یا صاحب سایت بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می تواند سایت خود را مدیریت کند.

طراحی سایت تاثیر به سزایی روی کسب و کار و جذب مشتریان بیشتری دارد. این امر به دلیل هزینه پایین بازاریابی از طریق طراحی سایت نسبت به بازاریابی فیزیکی و صرف هزینه هایی جهت تبلیغات می باشد. با وب سایت می توانید بدون محدودیت زمانی و مکانی خدمات خود را به سراسر ایران ارائه دهید و کاربر و مشتریان خود را بطور گسترده جذب کنید. دیجیتال مارکتینگ به عنوان اولین پله موفقیت در کسب و کار آنلاین راه های پیشرفت شما رو همواره میکند.

خیر. سایت شما پس از اتمام طراحی سایت،  تست می شود و در صورت کارکرد صحیح دسترسی ها و فرآیند ها سایت به راحتی از طریق داشبورد کاربری فعال می شود و دسترسی سایت و هاست برای مشتری ارسال می شود. ما روی برخی از بسته ها 30 روز امکان تست و انجام اصلاحات بعد از تحویل می دهیم.

یک سایت وردپرسی به دلیل تنوع امکانات و بهینه سازی کدها و اختصاصی کردن آن بهترین گزینه برای یک فروشگاه معمولی است.

 شاخص هایی که باعث اعتماد مشتری می شود:

 اعتبار و تجربه شرکت بالای 15 سال

 تعداد مشتریان

 دسترسی آسان به آدرس و لوکیشن

قابلیت استعلام سال تاسیس و پروانه کسب و کار نظام صنفی 

بله. در تمام طراحی سایت های مارکت پلیس و کلیه پروژه ها جهت بهینه کردن سایت برای موتور های جستو و جو الگوریتم اصول و استاندارد های سئو به لحاظ کد نویسی اجرا و رعایت می شود.

سایت های فروشگاهی ووکامرس یک سایت فروشگاه عادی یا استاندارد می باشد. در این نوع سایت فروشگاهی کارفرما کالاهای مورد نظر خود و کاربران را برای فروش از طریق سایت، تامین و تهیه میکند و بفروش می رساند. سایت های فروشگاهی مارکت پلیس یک سایت فروشگاهی چند فروشندگی است؛ که در آن صاحب سایت فقط نظارت بر فروش سایر فروشندگان دارد. به بیان دیگر در طراحی سایت فروشگاهی مارکت پلیس امکان عضویت فروشندگان دیگر و فروش محصول توسط فروشندگان دیگر با پنل ادمین مجزا وجود دارد. به صورت کلی مارکت پلیس یک رابط و واسط قابل اطمینان میان خریدار و فروشنده است و ریسک مالی کمتری برای مالک سایت دارد. 

وبسایت واکنش گرا یا ریسپانسیو به سایتی گفته می شود که در همه دیوایس ها ( موبایل، تبلت و…) و مرورگرها به درستی نمایش داده شود. تمامی وب سایت های طراحی شده کاراآیتی ریسپانسیو هستند.

تمامی وب سایت هایی که ما طراحی می کنیم، ریسپانسیو می باشد.

جهت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت شرکتی باید موارد زیادی از جمله نمونه کارها، اعتبار شرکت، بررسی نظرات مشتریان و … را بررسی کنید. شرکت طراحی سایت انتخابی باید بروزترین تکنولوژی ها را در طراحی سایت بکار گیرد. جهت بررسی دقیق تر بهتر است مقاله انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت را مشاهده کنید.

دو روش برای سفارش طراحی سایت شرکتی وجود دارد.

روش اول:  از منوی تعرفه ها و لیست امکانات، بسته طراحی سایت مد نظر خود را انتخاب کنید.

روش دوم: ابتدا جهت دریافت مشاوره تخصصی رایگان با مشاورین ما تماس بگیرید؛ تا شما را با توجه به بودجه مد نظرتان و امکانات درخواستی، پکیج مناسب طراحی سایت خود را خریداری کنید.

تیم طراحی سایت ما بسته به انتخاب و سلیقه مشتری، طراحی سایت وردپرسی استاندارد و طراحی سایت وردپرس اختصاصی با اختصاصی سازی کدهای آن دارد.

خیر. با توجه به انتخاب پلن طراحی سایت امکان افزودن زبان محیا است .

سایت شرکتی مناسب شرکت ها، سازمان ها یا اشخاصی می باشد که هدف آنها از طراحی سایت شرکتی، اطلاع رسانی می باشد. صرفا قصد معرفی خدمات و محصولات خود دارند.

  • پنل مدیریتی حرفه ای
  •  طراحی رابط کاربری ویژه
  • معرفی خدمات و محصولات
  • بخش وبلاگ و مقالات
  • بخش نمایش پروژه ها، رزومه و نمونه کارها و مجوز ها
  • طراحی بخش تماس با ما جهت ارتباط با ما
  • چت آنلاین یا چت واتس اپ
  • امکان ارائه خدمات 24 ساعته
  • ارائه خدمات به سراسر کشور بدون محدودیت

وب سایت شرکتی نمایانگر پرستیژ و اعتبار شماست. طراحی وب سایت شرکتی باعث برندینگ، افزایش اعتماد و در راستای آن افزایش مشتریان می شود. طراحی سایت شرکتی اصولی تصویر بهتری از سطح توانمندی های شرکت در ذهن مخاطب ایجاد کرده و ماندگاری بیشتری دارد.

  • توسط یک شرکت حرفه ای طراحی شود.
  • امکانات و ویژگی های مد نظر مشتری در صفحات مربوطه طراحی کنید.
  • تولید محتوای ویژه و منحصر بفرد و جذاب داشته باشید. ( تولید محتوای متنی)
  • از عکس و نمودار و اینفوگرافیک جهت جذاب تر کردن صفحه استفاده کنید. ( تولید محتوای تصویری)
  • قالب گرافیکی و متناسب با موضوع کار شرکت و مخاطبین طراحی کنید.
  • از هاست مناسب جهت بالا بودن سرعت سایت استفاده کنید.
  • در سایت به تمامی مواردی و که نیازهایی که کاربر دارد و در جستجوی آن است؛ پاسخ دهید.
  • سئوی سایت قوی وعالی باشد.
  • یک کنش نهایی برای کاربر پس از مطالعه و یافت صفحه دلخواه ایجاد کنید. بگونه ای که کاربر بداند پس از مطالعه باید چکار کند.( برای مشاوره یا خرید تماس بگیرد؟ فرم تماس آنلاین پر کند؟ پی دی اف یا پادکستی یا ویدئو و… را دانلود کند؟) باید در طراحی سایت یک کنش نهایی برای کاربر خود مشخص کنید.

اول- در سایت یک صفحه یا صفحاتی در کنار درباره ما ، جهت معرفی نمایندگان فروش، اطلاعات تماس، لوکیشن جغرافیایی و … را اختصاص دهید؛ بگونه ای که کاربر بتواند نمایندگی فروش نزدیک به خود را پیدا کند.

دوم- یک ساب دامین جهت معرفی نمایندگان فروش خود با امکانات اطلاع رسانی طراحی کنید. اطلاعاتی همچون نام کاربری و کلمه عبور ساب دامین را به نمایندگان دهید.

سوم- فرم های تماس با ما الکترونیکی جهت ارتباط و مراوده  با نمابنده و شرکت طراحی کنید.

  • سایتی پویا و داینامیک و جذاب طراحی کنید. به بیان دیگر سایت باید طراحی رابط کاربری و طراحی تجربه کاربری ویژه داشته باشد.
  • امکانات چت و راه های ارتباطی مناسب با مشتریان خود داشته باشید.
  • راه هایی از جمله استفاده از نظرات کاربران برای شنیدن انتقادات و مشکلات کاربران حتما طراحی کنید.
  • تولید محتوای با کیفیت داشته باشید.
  • سئو سایت خود را جهت نشان دادن سایت در نتایج برتر گوگل قوی کنید.

8 پاسخ به “شرکت طراحی وب سایت”

  1. عباس گفت:

    سلام خسته نباشید
    چه صفحه هایی برای طراحی سایت شرکتی طراحی میشه؟

  2. جان گفت:

    من موقع خرید در یکی از سایت هایی که داشتید که فروشگاهی هم بود خیلی مشکل در پرداخت میخوردم امکانش هست بررسی کنید

    • شیامی زاده گفت:

      سلام. حتما. لطفا مشکل خود را از طریق تیکت ارسال کنید. تا پشتیبان های ما مشکلات را بررسی کنند.

  3. ارشیا گفت:

    با سلام، طراحی سایت با وردپرس انجام میشه؟

    • شیامی زاده گفت:

      سلام بله. زبان پایه وردپرس می باشد. در صورت درخواست اختصاصی بخش از آن کدنویسی می شود.

  4. امیر حسن پناه گفت:

    همه چی با فراکارانت عالی بود من کار سایت و تولید محتوامو بهشون دادم و واقعا کارکنان دلسوز و مسئولیت پذیری دارن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست