طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی کالا

طراحی سایت فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌کالا

امروزه شبکه اینترنت تاثیر زیادی بر زندگی انسان‌ها دارد و جوانب مختلف زندگی بشر تحت تاثیر این فناوری محبوب قرار گرفته است. خرید یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های بشر است و اکثر افراد نیز به دنبالی راهی ساده برای انجام این امر هستند . با توجه به این‌که بسیاری از کارها امروز و به کمک فناوری و تکنولوژی ساده شده است، مردم تمایل به انجام این فعالیت به شکلی راحت و بدون دغدغه دارند و به همین دلیل است که صاحبان بسیاری از مشاغل مختلف امروزه به دنبال طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار خود هستند. در این بین بسیاری از آنان نیز به دنبال طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی‌ کالا هستند. طبیعتا صاحبان مشاغل می‌توانند با راه‌اندازی فروشگاهی اینترنتی، میزان فروش خود را بسیار بالاتر ببرند.

فراکارانت با کمک طراحان مجرب و با تجربه خود آمادگی ارائه خدمات کامل در زمینه فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌ کالا را دارد، برای دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی کالا
ویژگی‌های فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌کالا

ویژگی‌های طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی‌کالا

ویژگی طراحی سایت فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌کالا
برخی از نمونه کارهای ما

برخی از نمونه کارهای ما

چه مواردی در طراحی یک فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌کالا اهمیت دارند؟

اهمیت طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی‌کالا

دیجی‌کالا موفق‌ترین فروشگاه اینترنتی در سطح ایران و خاورمیانه است و دلیل تقاضای بالا برای فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌ کالا نیز همین مسئله است. عواملی زیادی باعث موفقیت دیجی‌ کالا در امر فروش و جذب رضایت مشتری شده است. طراحی رابط کاربری ساده، اهمیت به سلیقه کاربر، قیمت‌ و پشتیبانی مناسب باعث شده است تا دیجی‌کالا بهترین فروشگاه اینترنتی کشور باشد. شرکت فراکارانت نیز همواره سعی در ارائه بهترین و با کیفیت ترین سایت های فروشگاهی با طراحی کاربری ساده داشته است.

البته باید در کنار طراحی یک سایت مناسب با رابط کاربری ساده به سئو آن سایت نیز اهمیت بدهید و با قدرت روی آن کار کنید تا در صفحات گوگل دیده شوید. شرکت فراکارانت می‌تواند در این زمینه و با کمک کارشناسان سئوی مجرب خود به شما را یاری کند.

همچنین طبیعتا اجباری در طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی‌ کالا نیست، البته در چند وقت اخیر درخواست برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی‌ کالا از سوی کاربران بسیار افزایش یافته است. طبیعتا یکی از دلایل اشاره ما به فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌ کالا نیز همین مسئله است. فروشگاه دیجی‌ کالا با طراحی رابط کاربری که دارد توانسته تا بسیار خوب عمل کند. البته دلیل موفقیت دیجی‌کالا فقط طراحی سایت آن نیست و موارد دیگری نیز باید در نظر گرفته شوند. با این حال بسیاری از افراد نیز به دنبال طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی‌ کالا  هستند. در ادامه به بررسی ویژگی های دیجی کالا می پردازیم.

اهمیت طراحی یک فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌کالا
مزایای طراحی یک فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی‌کالا در فراکارانت

مزایای طراحی یک فروشگاه اینترنتی مشابه دیجی‌کالا در فراکارانت

مزایای طراحی یک فروشگاه آنلاین مشابه دیجی‌کالا
برخی از فروشگاه های آنلاین مشابه دیجی‌کالا

برخی از فروشگاه های آنلاین مشابه دیجی‌کالا

دیگر حوزه های طراحی سایت کاراآیتی

در کارا آیتی اولویت ما همواره رضایت مشتری و طراحی سایتی استاندارد و باکیفیت بوده است. فعالیت چندین ساله ما و رضایت مشتریان باعث شده است تا با قدرتی روزافزون به کار خود ادامه دهیم و سعی کنیم تا حوزه های کاری خود را نیز گسترده تر کنیم.

اگر به دنبال طراحی سایت در دیگر حوزه ها هستید، می‌توانید آن را در باکس روبرو مشاهده و انتخاب کنید.

دیگر حوزه های طراحی سایت

در کارا آیتی اولویت ما همواره رضایت مشتری و طراحی سایتی استاندارد و باکیفیت بوده است. فعالیت چندین ساله ما و رضایت مشتریان باعث شده است تا با قدرتی روزافزون به کار خود ادامه دهیم و سعی کنیم تا حوزه های کاری خود را نیز گسترده تر کنیم.

اگر به دنبال طراحی سایت در دیگر حوزه ها هستید، می‌توانید آن را در باکس روبرو مشاهده و انتخاب کنید.

مراحل طراحی سایت

مراحل طراحی سایت
Corporate website design steps
افتخارات

افتخارات

نکات طراحی سایت فروشگاه مشابه دیجی کالا

نقاط قوت فروشگاه اینترنتی دیجی‌ کالا

 

جذابیت در عین سادگی

رابط کاربری مهم است

شفافیت در ارائه خدمات

 

 تفاوت سایتی مانند دیجی‌کالا با مشابه دیوار

اولین چیزی که پس از شنیدن کلمه خرید و فروش اینترنتی به ذهن می‌آید سایت‌های محبوبی مانند دیجی‌کالا و دیوار هستند. این دو سایت هر دو در زمینه خرید و فروش کالا و خدمات فعالیت دارند و موفق شده‌اند محبوبیت و مقبولیت زیادی در بین کاربران به دست بیاورند. با وجود شباهت موجود میان حوزه کاری این دو سایت مطرح، یک تفاوت مهم میان این دو وجود دارد و آن هم واسطه میان خریدار و فروشنده است.

دیجی‌کالا در واقع واسطی میان خریدار و فروشنده است و کالا را از فروشنده دریافت می‌کند، کیفیت و نحوه ارسال آن را تضمین می‌کند و آن را به دست خریدار می‌رساند. این درحالی است که دیوار، خریدار و فروشنده را مستقیما به هم میرساند و نقشه واسطه بین این دو گروه را از بین می‌برد. یکی دیگر از خدماتی که شرکت فراکارانت ارائه می‌دهد طراحی سایت‌های مشابه دیوار است. شرکت فراکارانت نیز با تجربه زیادی که در زمینه طراحی انواع سایت‌های اینترنتی دارد، می‌تواند شما را در طراحی سایت مورد نظر خود یاری کند.

آیا با وجود فروشگاه اینترنتی مانند دیجی‌ کالا می‌توانم موفق شوم

بسیاری از کاربران این سوال را از ما می‌پرسند که آیا با وجود فروشگاه اینترنتی محبوبی مانند دیجی‌ کالا، ما هم می‌توانیم فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنیم و موفق باشیم؟ اصلا چه تضمینی وجود دارد که کاربران از ما خرید کنند؟ در جواب این سوال‌ها باید بگوییم که وجود فروشگاه اینترنتی مانند دیجی‌کالا نمی‌تواند مانع موفقیت شما بشود. چرا که دیجی‌کالا بر روی تمامی دسته‌های محصولاتی که به فروش می‌رساند تمرکز ندارد و برای فروش بسیاری از محصولات از دیگر فروشندگان استفاده می‌کنند. مثلا دیجی‌کالا بر روی فروش کالاهای دیجیتال  تمرکز دارد ولی در عین حال در سرچ بسیاری از محصولات، حتی در صفحه اول گوگل نیز ظاهر نمی‌شود.

و این به معنا است شما عزیزان می توانید بدون هیچ گونه نگرانی یک طراحی سایت فروشگاهی مشابه دیجی کالا برای معرفی و ارائه خدمات و محصولات خود داشته باشید؛ و با طراحی رابط کاربری مناسب در کنار تبلیغات مناسب می توانید به درآمدی خوب با سودی مناسب برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 آذر 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست