بسته ساخت و تنظیم صفحات محتوایی

پس از به پایان رساندن کار طراحی سایت برای بهبود رتبه سایت و همچنین افزایش تعداد مخاطبین باید به تولید صفحات جدید پرداخت. صفحات محصولات، مقالات، دانشنامه، پرسش و پاسخ و…. می توانند به پیشرفت رتبه سایت در گوگل کمک چشمگیری داشته باشند. در بسته ساخت و تنظیم صفحات محتوایی اطلاعات و تصاویر صفحه مد نظر توسط کارشناسان واحد طراحی سایت فراکارانت در وب سایت شما قرار خواهند گرفت. قالب و شکل صفحات از پیش ساخته شده و نیاز به طراحی قالب یرای صفحات وجود ندارد.

با استفاده از قالب سایر صفحات متن و تصاویر شما در قسمت و دسته مشخص خود قرار خواهد گرفت. زمانی که صفحه ایجاد شده طبق قالب صفحه اصلی باشد، یعنی شکل صفحه اصلی با همان هدر و فوتر در سایر صفحات تکرار شده و لازم نباشد طرح خاصی برای آن بزنیم می توانید از این بسته ها استفاده نمایید. در بسته ساخت و تنظیم صفحات محتوایی سئو شده، محتوای ارسالی توسط شما به وسیله کارشناس واحد دیجیتال مارکتینگ فراکارانت بررسی خواهد شد. اصول سئو از قبیل چگالی کلمه کلیدی، لینک ها و… در آن رعایت شده و متن اصلاح شده در سایت شما قرار خواهد گرفت. متن و تصویر محصول و یا مقالات شما در قالب صفحات از پیش ساخته شده توسط کارشناسان در طراحی سایت شما درج خواهد شد.

بسته ساخت و تنظیم صفحات محتوایی عادی و عادی سئو شده برای چه کسب و کارهایی مناسب هستند؟

خود راهبر می تواند درج اطلاعات در صفحات را انجام دهد. لیکن به دلیل تخصص بیشتر طراحان سایت و یا در صورت عدم وجود کارشناس مربوط می توانید از این سرویس ها استفاده نمایید. این بسته‌ها برای هر کسب و کاری که قصد دارد در فضای مجازی به موفقیت دست یافته، مخاطب را به سمت خود جذب کرده و رضایت او را جلب کند، می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد.

بسته ساخت و تنظیم صفحات محتوایی

نقاط تمایز و برتری بسته ساخت و تنظیم صفحات محتوایی عادی و عادی سئو شده

در صورت نداشتن تمایل و مطالب کافی برای قراردادن محتوا در هر ماه و به صورت متوالی برای چندین ماه، می توانید این بسته ها را انتخاب کنید. این صفحات به تعداد دلخواه و به تعدادی که در هر زمانی که مورد نیاز شما باشد قابل دسترسی است. هر زمانی که احساس کردید برای تغییر و به روزرسانی وب سایت خود نیاز به قرار دادن مطالب جدید در سایت خود دارید می توانید از این بسته ها استفاده نمایید.

بسته ساخت و تنظیم صفحه های محتوایی داخلی

بسته تولید محتوای اورجینال

بسته کمپین هوشمند تبلیغات بنری در google adwords

صفر تا صد طراحی سایت و راه اندازی سایت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 6 شهریور 1396


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست