چه زمانی باید طراحی سایت مجدد داشته باشید؟

هنگامی که وب سایت خود را طراحی می‌کنید، باید در نظر داشته باشید به منظور آن که همواره دیده شوید و جایگاه خود را میان رقبا حفظ نمایید، باید از وب سایت خود نگه داری نموده و همواره به روز باشید.اما چه زمانی نیاز است تا طراحی سایت مجدد داشته باشید؟  زیرا برای نمونه محتوای سایت خود را همواره به روز نگه داشته و طبق نیاز مشتریان خود عمل می‌کنید.

پاسخ به این سوال با توجه به تغییراتی که در کسب و کار شما رخ می‌دهد، توجیه پیدا کرده و به این نتیجه دست می‌یابید سایت فعلی نمی‌تواند به طور کامل به نیازهای مشتری پاسخ داده و رضایت او را جلب نماید و یا به خوبی نمایش دهنده برند، محصولات و خدمات شما نیست. در نتیجه به میزان زیادی از اعتبار کسب و کار شما خواهد کاست.

 طراحی سایت مجدد توسط کاراایتی

چه عواملی موجب طراحی سایت مجدد می‌شوند؟

عدم ریسپانسیو بودن سایت

اگر طراحی سایت شما قدیمی باشد، با صفحات نمایش موبایل و تبلت سازگاری نخواهد داشت. آمارها نشان می‌دهد امروزه نرخ کلیک در موبایل 3.1 درصد و در دسکتاپ 1.8 درصد است. بنابراین طراحی ریسپانسیو جهت سازگاری با صفحات نمایش موبایل از ضروریات به شمار می‌آید.

استفاده از cmsهای پیچیده

با توجه به تغییرات فناوری، امروزه CMSهای بسیاری کاربردی تر و با کاربری بسیار آسان‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ممکن است در cms های قدیمی قادر به اجرای بسیاری تغییرات نباشید و یا زمان بسیاری را جهت ایجاد آن‌ها باید صرف کنید. اما با استفاده از سیستم‌های مدیریت محتوای جدید تغییرات بزرگی در فرآیند کاری خود ایجاد می‌نمایید.

استفاده از فناوری‌های قدیمی

تغییرات فناورانه در حوزه فناوری اطلاعات به شدت در حال تغییر است. دانش فناوری اطلاعات با سرعت سالانه دو برابر شدن محتوای خود، تغییرات شدیدی را تجربه می‌کند. بنابراین حتما باید از تکنولوژی‌های به روز در این حوزه استفاده نموده و خود را به روز نگاه دارید.

سئو نامناسب

برای آن که در رتبه های برتر گوگل قرار گیرید باید همواره اصول سئو را رعایت نمایید. طراحی سایت مجدد و به وجود آوردن تغییرات جدی در آن، در این زمینه بسیار حائز اهمیت است.

نرخ پرش بالا

اگر مخاطبان سایت شما پس از زمان کوتاهی سایت را ترک کرده و نرخ پرش بالا است، باید از تجربه متخصصین بهره گرفته تا علت آن را دریابید. ممکن است سایت شما با توجه به قدیمی بودن، قابلیت های لازم جهت پاسخ گویی به نیاز کاربر را نداشته باشد. در این صورت کاربر به راحتی سایت را ترک کرده و از قابلیت‌های جدید سایت رقبا استفاده خواهد کرد.

 

عوامل موثر طراحی سایت مجدد

سرعت بارگذاری پایین

سرعت پایین در لود شدن سایت موجب می‌شود کاربر سایت را ترک نموده و در نتیجه میزان بازدید کاهش یابد. عوامل زیادی در این زمینه اثرگذار هستند. طراحی و کدنویسی قدیمی می‌تواند یکی از این عوامل باشد.

عدم تطابق با نیازها و علایق مشتریان

همیشه در تمام مراحل طراحی سایت باید در نظر داشته باشید سایت جهت پاسخ گویی به نیاز مشتری صورت می‌گیرد. بنابراین اگر سایت طبق افکار، علایق و نیازهای مشتریان شما طراحی نشده، حتما به طراحی مجدد سایت فکر کنید. در غیر این صورت مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

عدم تطابق سایت با هویت و برند سازمان

سایت شما باید نشان دهنده هویت سازمان شما باشد. در این صورت است که می‌توانید برند خود را در ذهن مخاطب ماندگار سازید. هم‌چنین هر تغییراتی که در سازمان خود اعمال می‌کنید، در سایت هم باید نمایان کنید. برای نمونه تغییر از سایت ساده به یک سایت حرفه‌ای و جذاب، تغییرات در ترکیب رنگ سایت و …

طراحی سایت مجدد با فراکارانت

مجموعه فراکارانت با دو دهه حضور در حوزه طراحی سایت، نگه داری سایت و استفاده از فناوری‌های به روز آماده به اشتراک گذاری تجربیات با مشتریان است. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه نمونه کارها را مشاهده نمایید. هم چنین برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه کنید.

طراحی سایت حرفه‌ای با وردپرس

طراحی سایت حرفه‌ای تخصصی

سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست