طراحی سایت گیاهان دارویی و عطاری

استفاده از گیاهان دارویی و ارگانیک همواره به منظور داشتن سبک زندگی سالم برای مردم دارای اهمیت است. امروزه افراد بر طبق نیاز خود به جست و جوی خواص گیاهان دارویی در فضای دیجیتال پرداخته تا پس از آن اقدام به خرید نمایند. بنابراین طراحی سایت گیاهان دارویی و عطاری امروزه بسیاری پر رونق می‌باشد.

مزایای طراحی سایت گیاهان دارویی و عطاری چیست؟

صاحب عطاری در وب سایت خود این امکان را پیدا می‌کند درباره تمام محصولات خود و خواص آن به طور کامل توضیح داده و تصاویر مربوط به آن را درج نماید.

طراحی سایت گیاهان دارویی و حذف محدودیت مکانی و زمانی، موجب می‌شود تعداد مشتریان احتمالی شما افزایش یابد. هم‌چنین از این طریق مشتریان همواره در دسترس شما بوده و هیچ گاه مشتریان خود را از دست نخواهید داد.

herbal

امکانات طراحی سایت گیاهان دارویی و عطاری چیست؟

در طراحی سایت گیاهان دارویی امکانات متنوعی را می‌توان افزود. از جمله :

ایجاد صفحه برای تولید محتوای جذاب و باکیفیت جهت معرفی محصولات و ارائه خواص برای هر گیاه. این مرحله جهت جذب مخاطب، افزایش ترافیک سایت و سئو مناسب بسیار ضروری و حائز اهمیت است.

طراحی گرافیک باکیفیت و جذاب و بهره‌گیری از اصول رابط کاربری جهت جهت جذب مخاطب

گیاهان می‌توانند بر اساس انواع مختلف و یا خواص درمانی دسته بندی شوند تا کاربران بتوانند به راحتی به محصول مورد نظر خود دست یابند. هم‌چنین با ایجاد بخش جست و جو کاربر می‌تواند مستقیما به محصول مورد نظر دسترسی پیدا کند. در این مرحله استفاده از اصول تجربه کاربری بسیار اهمیت دارد. زیرا کاربر باید بتواند به راحتی و در زمانی کوتاه به هدف خود در سایت شما دست یابد. در غیر این صورت سایت را ترک خواهد کرد.

در طراحی سایت گیاهان دارویی و عطاری می‌توان با ایجاد درگاه پرداخت آنلاین، تهیه سفارش را نیز برای کاربر امکان پذیر نمود.

ایجاد بخش پرسش و پاسخ نیز می‌تواند در افزایش ترافیک و جلب رضایت مشتریان تاثیر به سزایی داشته باشد. از این طریق کاربران می‌توانند پرسش‌های مربوط به مشکلات و بیماری‌ها و نحوه تاثیر گیاهان دارویی بر آن را مطرح کنند.

امکان ایجاد صفحه ای جهت معرفی عطاری، اطلاعات تماس، آدرس و نمایش آن در نقشه گوگل

herbal 1

طراحی سایت گیاهان دارویی و عطاری با فراکارانت

امکانات بسیار متنوع دیگری وجود دارند که می‌توانید طبق نیازهای خود در سایت اعمال نمایید. مجموعه فراکارانت با دو دهه تجربه در این حوزه آماده خدمت رسانی به شما است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید. هم‌چنین برای آشنایی بیشتر نمونه کارها و تعرفه طراحی سایت را مشاهده نمایید.

پیشنهاد می‌شود مقالات زیر را نیز مطالعه نمایید

1- سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت پرسید

2- نگه داری وب سایت

3- 10 نکته قبل از سفارش طراحی سایت فروشگاه آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

روابط عمومی 5 مرداد 1401


whatsapp

برای طراحی سایت نیاز به کمک دارید؟

closewhatsapp
onewhatsapp

سلام خوش آمدید!
برای ارائه خدمات بهتر در زمینه طراحی سایت و سئو مشاوران ما در واتس اپ در خدمت شما هستند.

فهرست